Artykuły powiązane ze słowem kluczowym:

jak dodać

Jak dodać newsletter w WordPress?

Odwiedzając sklep internetowy lub popularne blogi, z pewnością spotkałeś się z możliwością podania adresu e-mail w zamian za kod rabatowy lub dostęp do ograniczonej treści - czyli zostałeś poproszony lub zachęcony do zapisania się do...
Widżet subskrypcji w obszarach witryny WordPress

Jak wstawiać bloki widżetów WordPress?

To gotowe elementy odpowiedzialne, np. za wyświetlanie listy wpisów, wyszukiwarki, chmury tagów czy modułów newsletter. W miarę rozwoju i aktualizacji WordPress widżety przeszły aktualizację, która umożliwiła rozszerzenie ich ilości i...
Zarządzanie widżetami w panelu wp-admin

Jak dodać skrzynkę e-mail w aplikacji Poczta dla Windows 10?

Jak dodać własną skrzynkę e-mail do aplikacji Poczta w Windows 10? Co mogę zrobić po konfiguracji Poczty w Windows 10Aplikacja Poczta to wbudowany w system operacyjny Windows 10 klient poczty e-mail, dzięki któremu w łatwy...
Jak skonfigurować konto e-mail w Poczcie Windows 10?

Jak wstawić załącznik z dysku OneDrive w Outlook?

Duże zmiany w sposobie udostępniania plików wniosły dyski online, które pozwoliły przede wszystkim znieść limit rozmiarów plików jaki możemy przekazać. Dowiedz się, w jaki sposób dodać załącznik z dysku OneDrive w aplikacji Poczta...
Dodawanie pliku z OneDrive do wiadomości e-mail jako załącznik

Jak włączyć autoresponder w Outlook?

Autoresponder czyli asystent nieobecności to jedna z podstawowych funkcjonalności oferowanych w programach do obsługi poczty e-mail oraz aplikacjach WebMail. Autoresponder to mechanizm automatycznych odpowiedzi przesylanych do nadawcy wiadomości...
Jak dodać automatyczne odpowiedzi w programie Outlook?

Automatyczny podpis w poczcie Windows

Automatycznie podpis do wiadomości czyli stopka to mechanizm działający w obrębie programu pocztowego w którym obsługujesz skrzynkę e-mail. Podpis do wiadomości e-mail możesz umieszczać każdorazowo ręcznie, podpisując się pod...
Jak dodać automatyczny podpis w programie Poczta Windows?

Jak utworzyć nowy folder w poczcie Gmail?

Tworzenie folderów i przenoszenie wiadomości stanowi jeden z fundamentalnych elementów funkcjonowania dobrze zorganizowanej skrzynki poczty elektronicznej. To również jedna z podstawowych funkcjonalności jaką oferują programy do obsługi...
Jak dodać katalog dla wiadomości w Gmail?

Jak ustawić podpis w poczcie Gmail?

Podpis do wiadomości stanowi jeden z fundamentalnych elementów korespondencji e-mail. Nie tylko dostarcza informacji o nadawcy wiadomości ale w wielu przypadkach może stanowić dobry sposób na prezentację firmy, oferty lub wyróżnienie się...
Automatyczny podpis do wiadomości email w poczcie Gmail

Jak dodać pocztę Domenomania.pl w Gmail?

Funkcja konta zewnętrznego w aplikacjach WebMail dostawców poczty e-mail to wygodny i łatwy sposób na to, aby z poziomu jednej skrzynki e-mail obsługiwać wiele kont. Umożliwia to wysyłanie i odbieranie poczty za pomocą jednego konta,...
Zewnętrzne konto poczty domenomania w poczcie Gmail

Automatyczny podpis w Onet Poczta

Redagowanie wiadomości e-mail nie wymaga wiedzy technicznej. Korzystając z Onet Poczta możesz szybko utworzyć nową wiadomość e-mail zaraz po zalogowaniu do systemu WebMail lub korzystając z aplikacji mobilnej.Automatyczny podpis Onet...
Jak dodać podpis do wiadomości e-mail w poczcie onet.pl?
Promocja na hosting

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Jak uzyskać kod authinfo w nazwa.pl?

Planujesz przeniesienie swojej domeny z nazwa.pl do innego rejestratora? Jeśli tak, to prawdopodobnie już spotkałeś się z terminem „kod authinfo...

Nowa fala w polskim hostingu – powrót do podstaw

Polscy przedsiębiorcy coraz częściej zadają sobie pytanie: czy wielka marka hostingowa to rzeczywiście gwarancja lepszej obsługi? Odpowiedź, która wył...

Jak dodać kolejny adres e-mail w Panelu klienta LH.pl?

Posiadając konto w LH.pl prawdopodobnie jest zabezpieczone za pomocą dwuskładnikowego uwierzytelniania (2FA) i przy każdym logowaniu system wysyła kod...

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl