Jak dodać skrzynkę e-mail w aplikacji Poczta dla Windows 10?

Promocja na hosting WordPress

Aplikacja Poczta to wbudowany w system operacyjny Windows 10 klient poczty e-mail, dzięki któremu w łatwy sposób możesz korzystać z własnej skrzynki pocztowej. Wybierając hosting w naszej firmie masz możliwość stworzenia skrzynki e-mail, której konfiguracja w aplikacji Poczta dla Windows 10 jest niezwykle prosta.

Hosting w Domenomania.pl gwarantuje darmowe certyfikaty SSL i szyfrowaną obsługę poczty e-mail.

Jak dodać własną skrzynkę e-mail do aplikacji Poczta w Windows 10?

  1. Na swoim komputerze wyszukaj w Menu Start systemu Windows 10 program o nazwie: Poczta i uruchom go. Po uruchomieniu, kliknij ikonkę ustawień w lewej dolnej części ekranu.
    Aby dodać skrzynkę e-mail w aplikacji Poczta w Windows 10 wejdź w ustawienia.
  2. W następnym kroku z prawego menu wybierz: Konta.
    Dodawanie nowego konta w aplikacji Poczta w Windows 10
  3. Następnie kliknij: Dodaj konto.
    Kliknij przycisk Dodaj konto w Poczta Windows 10
  4. W okienku, które się pojawiło wybierz opcję: Inne konto.
    Inne konto w aplikacji Poczta w Windows 10 - jak dodać?
  5. Na ekranie pojawi się krótki formularz z danymi do podania. Uzupełnij go podając komplet danych i kliknij „Zaloguj się”. Dane jakie należy wypełnić to:
    • Adres e-mail – podaj pełny adres Twojej skrzynki e-mail
    • Wysyłaj wiadomości przy użyciu tej nazwy – w polu tym wpisz nazwę, która znajdować się będzie w polu „od” gdy będziesz wysyłać wiadomości (np. Imię i nazwisko lub nazwa firmy)
    • Hasło – wpisz w tym miejscu hasło, które zostało ustawione podczas tworzenia skrzynki e-mail
      Konfiguracja skrzynki e-mail w aplikacji Poczta w Windows 10
  6. W tym momencie aplikacja Poczta komunikuje się z serwer i pobiera wymaganą konfigurację.
    Wyszukiwanie ustawień poczty w Windows 10
  7. Gotowe! Twoja skrzynka e-mail została poprawnie i dodana do aplikacji Poczta w Windows 10 pobierając odpowiednie ustawienia z serwerów. Od teraz możesz odbierać i wysyłać pocztę.
    Poprawna konfiguracja poczty w Windows 10

Domenomania.pl to jedna z czołowych i największych firm w Polsce, która nieprzerwanie od roku 2004 dostarcza usługi związane z hostingiem, domenami, pozycjonowaniem stron internetowych oraz kreacją stron WWW.

Co mogę zrobić po konfiguracji Poczty w Windows 10?

  • Czy ten artykuł był pomocny?
  • TakNie

Błąd 0x8004210B, 0x80042109 w Outlook – co zrobić?

Błąd 0x8004210B lub 0x80042109 pojawia się zazwyczaj podczas korzystania z klienta poczty e-mail. Zobacz co zrobić gdy pojawi się błąd...

Uwierzytelnianie dwuskładnikowe (2FA) w DirectAdmin

DirectAdmin to panel administracyjny konta hostingowego, który daje możliwość zarządzania szeregiem funkcji oferowanych w ramach usług...

Jaki hosting dla e-commerce?

Wybór odpowiedniego hostingu dla e-commerce jest niezwykle ważny, dlatego wybór powinien być przemyślany. Podpowiadamy, na co należy zwrócić...

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl