Proces zamówienia hostingu w Domenomania.pl jest bardzo prosty. Po złożeniu zamówienia, należy je opłacić, aby hosting został aktywowany oraz, abyś mógł zacząć z niego korzystać (np. opublikować stronę WWW lub utworzyć skrzynki e-mail).
Jak zarejestrować hosting w Domenomania.pl?
- Przejdź na stronę: Domenomania.pl
- W górnym menu wybierz opcję: Hosting -> Pakiety hostingowe.
- Na ekranie zostanie wyświetlona oferta na hosting podzielona na dwie kategorie. Za pomocą zakładek wyświetlonych nad tabelą wybierz ofertę, która będzie odpowiadała Twoim potrzebom:
- Linia Basic,
- Linia Pro (2x wydajniejszy hosting od Linii Basic).
- Przy wybranym pakiecie hostingowym kliknij przycisk: Zamów.
- Zostaniesz skierowany do pierwszego kroku procesu zakupu dla wybranego pakietu hostingowego. Wybierz usługi, które chcesz zamówić oraz wybierz okres na jaki chcesz zamówić usługi hostingowe i kliknij przycisk: Dalej.
- W drugim kroku procesu zakupowego wybierz promocję. Jeśli w danej chwili nie ma aktywnej żadnej promocji na hosting, to będzie wyświetlona tylko jedna opcja do wyboru: Koszt aktywacji. Kliknij przycisk: Dalej.
- Na ekranie zostanie wyświetlone podsumowanie zamówienia (krok 4). By kontynuować zamówienie, musisz się zalogować lub zarejestrować, wybierz jedną z dostępnych opcji:
- Posiadam konto – logowanie do Panelu klienta. Po wybraniu tej opcji, będzie wymagane wpisanie loginu i hasła do istniejącego konta w Domenomania.pl.
- Nie posiadam konta – rejestracja nowego klienta.
- Po poprawnym zalogowaniu lub zarejestrowaniu nowego konta, na ekranie zostanie wyświetlone podsumowanie zamówienia hostingu. Poniżej w sekcji: Konfiguracja serwerów należy określić dane dostępowe oraz wybrać panel administracyjny, z którego chcesz korzystać.
- Domena lub subdomena – jeśli posiadasz swoją domenę, to możesz tutaj wpisać jej adres (np.: mojadomena.pl). Jeśli nie posiadasz jeszcze swojej domeny, możesz wpisać dowolną subdomenę w domenie: domenomania.eu, np.: twojadomena.domenomania.eu.
- Login – wpisz tutaj login, który będziesz używać do logowania się do wybranego panelu administracyjnego.
- Hasło – wpisz hasło dostępu, którego będziesz używać podczas logowania do panelu administracyjnego.
- Wybierz panel administracyjny – wybierz jeden z dwóch dostępnych paneli administracyjnych, który zostanie użyty przy Twoim hostingu. Do wyboru masz: cPanel lub Direct Admin.
- Domena lub subdomena – jeśli posiadasz swoją domenę, to możesz tutaj wpisać jej adres (np.: mojadomena.pl). Jeśli nie posiadasz jeszcze swojej domeny, możesz wpisać dowolną subdomenę w domenie: domenomania.eu, np.: twojadomena.domenomania.eu.
- Po uzupełnieniu danych w sekcji: Konfiguracja serwerów, przejdź niżej. Znajdziesz tam dwie sekcje:
- Dane zamawiającego – sprawdź czy wszystkie dane się zgadzają i przejdź niżej.
- Podsumowanie zamówienia – zaznacz wszystkie wymagane zgody i kliknij przycisk: Złóż zamówienie.
- Na ekranie zostanie wyświetlone podsumowanie złożonego zamówienia. Od tej chwili masz 14 dni na opłacenie złożonego zamówienia. Po tym czasie zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Opłać zamówienie na dwa sposoby:
- Przelew online – jest to najwygodniejsza forma płatności, która spowoduje najszybszą aktywację Twojego hostingu. Aby skorzystać z płatności online, przejdź do sekcji: Zapłać za usługi online! i kliknij przycisk: Przejdź do płatności online.
- Tradycyjny przelew bankowy – jeśli nie chcesz skorzystać z płatności online, możesz przelać środki pieniężne na wskazany numer rachunku bankowego za pomocą tradycyjnego przelewu. Pamiętaj, aby w tytule przelewu podać numer faktury PRO FORMA (będzie wyświetlony na ekranie).
- Po opłaceniu zamówienia i zaksięgowaniu płatności, zamówiony hosting zostanie aktywowany i będziesz mógł z niego korzystać. Potwierdzenie zamówienia i szczegóły dotyczące płatności otrzymasz również na swój adres e-mail.
Pierwsze logowanie do panelu administracyjnego
Aby zacząć korzystać z hostingu, w zależności od wybranego panelu administracyjnego, możesz przejść do: