Jak zamówić hosting / serwer?

Proces zamówienia hostingu w Domenomania.pl jest bardzo prosty. Po złożeniu zamówienia, należy je opłacić, aby hosting został aktywowany oraz, abyś mógł zacząć z niego korzystać (np. opublikować stronę internetową lub utworzyć skrzynki e-mail). Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak zamówić hosting.

Jak zarejestrować hosting w Domenomania.pl?

  1. Przejdź na stronę: Domenomania.pl
  2. W górnym menu wybierz opcję: Hosting -> Pakiety hostingowe.
    Aby zamówić hosting, kliknij opcję menu: Hosting - Pakiety hostingowe
  3. Na ekranie zostanie wyświetlona oferta na hosting podzielona na dwie kategorie. Za pomocą zakładek wyświetlonych nad tabelą wybierz ofertę, która będzie odpowiadała Twoim potrzebom:
    • Linia Basic,
    • Linia Pro (2x wydajniejszy hosting od Linii Basic).

    Aby zamówić hosting, wybierz Linię Basic lub Linię Pro

  4. Przy wybranym pakiecie hostingowym kliknij przycisk: Zamów.
    Kliknij przycisk: Zamów przy wybranym pakiecie hostingowym.
  5. Zostaniesz skierowany do pierwszego kroku procesu zakupu dla wybranego pakietu hostingowego. Wybierz usługi, które chcesz zamówić oraz wybierz okres na jaki chcesz zamówić usługi hostingowe i kliknij przycisk: Dalej.
    Wybierz hosting, który chcesz zamówić oraz określ okres, na jaki chcesz zamówić hosting.
  6. W drugim kroku procesu zakupowego wybierz promocję. Jeśli w danej chwili nie ma aktywnej żadnej promocji na hosting, to będzie wyświetlona tylko jedna opcja do wyboru: Koszt aktywacji. Kliknij przycisk: Dalej.
    Wybierz promocję dla hostingu, który chcesz zamówić.
  7. Na ekranie zostanie wyświetlone podsumowanie zamówienia (krok 4). By kontynuować zamówienie, musisz się zalogować lub zarejestrować, wybierz jedną z dostępnych opcji:
    • Posiadam konto – logowanie do Panelu klienta. Po wybraniu tej opcji, będzie wymagane wpisanie loginu i hasła do istniejącego konta w Domenomania.pl.
    • Nie posiadam konta – rejestracja nowego klienta.

    Zaloguj się do istniejącego konta lub zarejestruj nowe konto.

  8. Po poprawnym zalogowaniu lub zarejestrowaniu nowego konta, na ekranie zostanie wyświetlone podsumowanie zamówienia hostingu. Poniżej w sekcji: Konfiguracja serwerów należy określić dane dostępowe oraz wybrać panel administracyjny, z którego chcesz korzystać.
    • Domena lub subdomena – jeśli posiadasz swoją domenę, to możesz tutaj wpisać jej adres (np.: mojadomena.pl). Jeśli nie posiadasz jeszcze swojej domeny, możesz wpisać dowolną subdomenę w domenie: domenomania.eu, np.: twojadomena.domenomania.eu.

      WAŻNE! Jeśli nie posiadasz własnej domeny, wpisz adres w postaci: twojanazwa.domenomania.eu. Dzięki temu otrzymasz darmową domenę, na której będzie działał zarejestrowany hosting. Po zamówieniu hostingu, będziesz mógł zakupić własną domenę, np. mojadomena.pl. Skorzystaj z poradnika: Jak zarejestrować domenę?, w którym opisujemy jak to zrobić krok po kroku.

      Jeśli podczas zamawiania hostingu podasz adres własnej domeny (np. mojadomena.pl), to nie otrzymasz darmowej domeny.

    • Login – wpisz tutaj login, który będziesz używać do logowania się do wybranego panelu administracyjnego.
    • Hasło – wpisz hasło dostępu, którego będziesz używać podczas logowania do panelu administracyjnego.
    • Wybierz panel administracyjny – wybierz jeden z dwóch dostępnych paneli administracyjnych, który zostanie użyty przy Twoim hostingu. Do wyboru masz: cPanel lub Direct Admin.
      Określ dane dostępowe: login i hasło oraz wybierz panel administracyjny.
  9. Po uzupełnieniu danych w sekcji: Konfiguracja serwerów, przejdź niżej. Znajdziesz tam dwie sekcje:
    • Dane zamawiającego – sprawdź czy wszystkie dane się zgadzają i przejdź niżej.
    • Podsumowanie zamówienia – zaznacz wszystkie wymagane zgody i kliknij przycisk: Złóż zamówienie.
  10. Na ekranie zostanie wyświetlone podsumowanie złożonego zamówienia. Od tej chwili masz 14 dni na opłacenie złożonego zamówienia. Po tym czasie zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Opłać zamówienie na dwa sposoby:
    • Przelew online – jest to najwygodniejsza forma płatności, która spowoduje najszybszą aktywację Twojego hostingu. Aby skorzystać z płatności online, przejdź do sekcji: Zapłać za usługi online! i kliknij przycisk: Przejdź do płatności online.
    • Tradycyjny przelew bankowy – jeśli nie chcesz skorzystać z płatności online, możesz przelać środki pieniężne na wskazany numer rachunku bankowego za pomocą tradycyjnego przelewu. Pamiętaj, aby w tytule przelewu podać numer faktury PRO FORMA (będzie wyświetlony na ekranie).
  11. Po opłaceniu zamówienia i zaksięgowaniu płatności, zamówiony hosting zostanie aktywowany i będziesz mógł z niego korzystać. Potwierdzenie zamówienia i szczegóły dotyczące płatności otrzymasz również na swój adres e-mail.

Pierwsze logowanie do panelu administracyjnego

Aby zacząć korzystać z hostingu, w zależności od wybranego panelu administracyjnego, możesz przejść do:

  • Czy ten artykuł był pomocny?
  • TakNie