Jak ustawić podpis w poczcie Gmail?

Promocja na hosting

Podpis do wiadomości stanowi jeden z fundamentalnych elementów korespondencji e-mail. Nie tylko dostarcza informacji o nadawcy wiadomości ale w wielu przypadkach może stanowić dobry sposób na prezentację firmy, oferty lub wyróżnienie się na rynku.

Podpisy do wiadomości e-mail świadczą o profesjonalnym podejściu firmy do komunikacji z klientami, a w przypadku osób prywatnych, a w przypadku osób prywatnych, pomagają w komunikacji. Automatyzacja dodawania podpisu do wiadomości w poczcie Gmail ułatwi Tobie redagowanie nowych wiadomości i odpowiadanie na korespondencję otrzymaną.

Automatyczny podpis Gmail – informacje podstawowe

Poczta Gmail jak większość dostawców usług bezpłatnej poczty e-mail jest również klientem poczty, oprogramowaniem Webamail. Umożliwia dodawanie podpisów do wiadomości e-mail, tzw. stopki wiadomości. Powinieneś wiedzieć, że dodanie podpisu do wiadomości jest dobrą praktyką w prowadzeniu korespondencji e-mail. Czasami wystarczy po prostu podpisać się, innym razem dodać dane kontaktowe, a w przypadku firm, zaprezentować swój status i pozycję na rynku.

Dodawanie podpisów do ustawień poczty Gmail jako gotowych elementów korespondencji pozwoli Tobie przyśpieszyć proces redagowania wiadomości. Również ujednolici sposób w jaki będziesz je podpisywał. Podpisy skonfigurowane w opcjach są dostępne do dalszej edycji. W procesie redagowania tekstu będziesz miał możliwość skorzystania z domyślnie ustawionego podpisu lub wybrać go ręcznie z puli dostępnych stopek.

Jedną z bardziej przydatnych funkcji dot. automatycznych podpisów poczty Gmail jest możliwość zdefiniowania, który z podpisów ma być używany dla nowych e-maili oraz przy odpowiedzi lub przekazywaniu korespondencji.

Jak ustawić automatyczny podpis w poczcie Gmail?

W ustawieniach poczty Gmail możesz skonfigurować nowy podpis:

  1. Zaloguj się do poczta Gmail na swoje konto pocztowe.
  2. Przejdź do sekcji Ustawienia (koło zębate).
    W ustawieniach poczty Gmail znajdziesz wszystkie opcje dot. zmiany konfiguracji konta
  3. Wybierz: Pokaż wszystkie ustawienia.
  4. Domyślnie zostanie wyświetlona zawartość zakładki Ogólne.
  5. W sekcji Podpis skorzystaj z opcji Utwórz nową.
  6. Wprowadź nazwę i treść podpisu. Skorzystaj z edytora aby nadać podpisowi unikalny wygląd i treść.
  7. Po dodaniu kilku podpisów możesz w dowolnej chwili przejść do ich edycji.
    Podczas tworzenia podpisów Gmail możesz określić których z nich ma być domyślnie używany tj. automatycznie dodawany do wiadomości
  8. Skorzystaj z opcji Domyślne ustawienia podpisu aby zdefiniować podpis używany przy nowych wiadomościach oraz podczas redagowania odpowiedzi.
  9. Zapisz zmiany.

Podczas redagowania wiadomości e-mail (lub odpowiedzi) jeśli ustawiłeś domyślny podpis, zostanie on automatycznie dodany do wiadomości. W każdej chwili możesz wybrać inny podpis.

W oknie redagowania wiadomości e-mail możesz zdefiniować który podpis chcesz użyć

Domenomania.pl to jedna z czołowych i największych firm w Polsce, która nieprzerwanie od roku 2004 dostarcza usługi związane z hostingiem, domenami, pozycjonowaniem stron internetowych oraz kreacją stron WWW.

Jak przenieść stronę WWW z dhosting.pl na inny serwer w 48h?

    Jeśli masz już stronę internetową umieszczoną na serwerze u innego operatora jak np. dhosting.pl, możesz ją bezproblemowo przenieść do f...

Jak przenieść stronę WWW z Linux.pl na inny serwer w 48h?

    Jeśli masz już stronę internetową umieszczoną na serwerze u innego operatora jak np. linux.pl, możesz ją bezproblemowo przenieść do firm...

Jak uzyskać kod authinfo w home.pl?

Usługa utrzymania domen internetowych jest z reguły podobna u wielu dostawców. Obejmuje podstawowe elementy, takie jak rejestracja, odnowienie i zarzą...

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl