Automatyczny podpis w poczcie Windows

Promocja na hosting

Automatycznie podpis do wiadomości czyli stopka to mechanizm działający w obrębie programu pocztowego w którym obsługujesz skrzynkę e-mail. Podpis do wiadomości e-mail możesz umieszczać każdorazowo ręcznie, podpisując się pod wiadomością. Możesz też utworzyć automatyczny podpis a nawet wiele podpisów, które będą odpowiednio umieszczane w stopce w trakcie redagowania wiadomości.

Poczta Windows to jeden z popularniejszych klientów poczty e-mail, dostępny bezpłatnie wraz z systemem Windows. Oferuje możliwość dodania wielu kont e-mail i przypisania im wielu podpisów. Sprawdź jak szybko dodać automatyczny podpis w poczcie Windows.

Automatyczny podpis w poczcie Windows

Poczta Windows to jeden z najpopularniejszych po Microsoft Outlook programów pocztowych. Swoją popularność zawdzięcza między innymi aplikacji poczta Live, dostępnej w starszych wersjach systemu Windows. Dzięki nowej odsłonie systemu operacyjnego Windows 10, Poczta Windows stał się domyślnym programem pocztowym dla tego systemu. Wciąż jednak ma silnego konkurenta w postaci poczty Outlook czy popularnej aplikacji Thunderbird, które mogą oferować znacznie więcej funkcji dodatkowych.

Program pocztowy Windows jest przede wszystkim prosty w obsłudze i dostarcza wszystkich niezbędnych i popularnych funkcji, jak autoresponder, automatyczny podpis wiadomości, obsługę wielu skrzynek e-mail i inne. Nie wymaga instalacji gdyż jest domyślnie dostępny po zainstalowaniu i pierwszym uruchomieniu systemu Windows 10.

Z kolei automatyczny podpis do wiadomości e-mail, to jedna z popularniejszych funkcji z jakiej korzystają użytkownicy poczty e-mail. Mechanizm umożliwia ustawienie jednego lub wielu podpisów, stopek wiadomości e-mail, które będą następnie dodawane do wiadomości e-mail bez ingerencji użytkownika. W zależności od aplikacji pocztowej, niektóre z nich oferują dodatkowe opcje, np. wyróżnienie podpisów stosowanych dla nowych wiadomości, odpowiedzi lub przekazania dalej.

Domenomania.pl już od ponad 15 lat zajmuje się hostingiem stron WWW i rejestracją domen.

Jak dodać automatyczny podpis w poczcie Windows?

Poczta Windows oferuje wiele znanych i cenionych funkcji dostępnych bezpośrednio w opcjach programu.

  1. Uruchom aplikację Poczta Windows.
  2. Przejdź do Ustawień (koło zębate na dole ekranu).
  3. Wybierz Podpis.
    W ustawieniach aplikacji Poczta Windows znajdziesz wszystkie niezbędne do obsługi wiadomości i kont opcje

Dodaj nowy podpis do wiadomości e-mail:

  • Wybierz konto i dostosuj podpis: wybierz jedno z dostępnych kont do którego chcesz przypisać edytowany podpis,
  • Zastosuj do wszystkich kont: zaznacz aby podpis został dodany do wszystkich dodanych do programu kont (jeden podpis dla wszystkich kont),
  • Użyj podpisu wiadomości e-mail: zaznacz aby aktywować podpis,
  • Treść: wprowadź treść podpisu.
    Formatuj treść podpisu i określ dla jakiego konta ma on być aktywny

Jeśli posiadasz hosting w Domenomania.pl możesz na nim umieścić swoją stronę WWW lub przechowywać pliki.

Najtańszy hosting

Zastanawiasz się, czym właściwie jest hosting i jaki wybrać, aby nie przepłacać? Hosting to usługa, która umożliwia przechowywanie Twojej strony inter...

Jak przenieść stronę WWW z dhosting.pl na inny serwer w 48h?

    Jeśli masz już stronę internetową umieszczoną na serwerze u innego operatora jak np. dhosting.pl, możesz ją bezproblemowo przenieść do f...

Jak przenieść stronę WWW z Linux.pl na inny serwer w 48h?

    Jeśli masz już stronę internetową umieszczoną na serwerze u innego operatora jak np. linux.pl, możesz ją bezproblemowo przenieść do firm...

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl