Automatycznie podpis do wiadomości czyli stopka to mechanizm działający w obrębie programu pocztowego w którym obsługujesz skrzynkę e-mail. Podpis do wiadomości e-mail możesz umieszczać każdorazowo ręcznie, podpisując się pod wiadomością. Możesz też utworzyć automatyczny podpis a nawet wiele podpisów, które będą odpowiednio umieszczane w stopce w trakcie redagowania wiadomości.
Automatyczny podpis w poczcie Windows
Poczta Windows to jeden z najpopularniejszych po Microsoft Outlook programów pocztowych. Swoją popularność zawdzięcza między innymi aplikacji poczta Live, dostępnej w starszych wersjach systemu Windows. Dzięki nowej odsłonie systemu operacyjnego Windows 10, Poczta Windows stał się domyślnym programem pocztowym dla tego systemu. Wciąż jednak ma silnego konkurenta w postaci poczty Outlook czy popularnej aplikacji Thunderbird, które mogą oferować znacznie więcej funkcji dodatkowych.
Program pocztowy Windows jest przede wszystkim prosty w obsłudze i dostarcza wszystkich niezbędnych i popularnych funkcji, jak autoresponder, automatyczny podpis wiadomości, obsługę wielu skrzynek e-mail i inne. Nie wymaga instalacji gdyż jest domyślnie dostępny po zainstalowaniu i pierwszym uruchomieniu systemu Windows 10.
Z kolei automatyczny podpis do wiadomości e-mail, to jedna z popularniejszych funkcji z jakiej korzystają użytkownicy poczty e-mail. Mechanizm umożliwia ustawienie jednego lub wielu podpisów, stopek wiadomości e-mail, które będą następnie dodawane do wiadomości e-mail bez ingerencji użytkownika. W zależności od aplikacji pocztowej, niektóre z nich oferują dodatkowe opcje, np. wyróżnienie podpisów stosowanych dla nowych wiadomości, odpowiedzi lub przekazania dalej.
Jak dodać automatyczny podpis w poczcie Windows?
Poczta Windows oferuje wiele znanych i cenionych funkcji dostępnych bezpośrednio w opcjach programu.
Dodaj nowy podpis do wiadomości e-mail:
- Wybierz konto i dostosuj podpis: wybierz jedno z dostępnych kont do którego chcesz przypisać edytowany podpis,
- Zastosuj do wszystkich kont: zaznacz aby podpis został dodany do wszystkich dodanych do programu kont (jeden podpis dla wszystkich kont),
- Użyj podpisu wiadomości e-mail: zaznacz aby aktywować podpis,
- Treść: wprowadź treść podpisu.