Automatyczny podpis w poczcie Windows

Promocja na hosting

Automatycznie podpis do wiadomości czyli stopka to mechanizm działający w obrębie programu pocztowego w którym obsługujesz skrzynkę e-mail. Podpis do wiadomości e-mail możesz umieszczać każdorazowo ręcznie, podpisując się pod wiadomością. Możesz też utworzyć automatyczny podpis a nawet wiele podpisów, które będą odpowiednio umieszczane w stopce w trakcie redagowania wiadomości.

Poczta Windows to jeden z popularniejszych klientów poczty e-mail, dostępny bezpłatnie wraz z systemem Windows. Oferuje możliwość dodania wielu kont e-mail i przypisania im wielu podpisów. Sprawdź jak szybko dodać automatyczny podpis w poczcie Windows.

Automatyczny podpis w poczcie Windows

Poczta Windows to jeden z najpopularniejszych po Microsoft Outlook programów pocztowych. Swoją popularność zawdzięcza między innymi aplikacji poczta Live, dostępnej w starszych wersjach systemu Windows. Dzięki nowej odsłonie systemu operacyjnego Windows 10, Poczta Windows stał się domyślnym programem pocztowym dla tego systemu. Wciąż jednak ma silnego konkurenta w postaci poczty Outlook czy popularnej aplikacji Thunderbird, które mogą oferować znacznie więcej funkcji dodatkowych.

Program pocztowy Windows jest przede wszystkim prosty w obsłudze i dostarcza wszystkich niezbędnych i popularnych funkcji, jak autoresponder, automatyczny podpis wiadomości, obsługę wielu skrzynek e-mail i inne. Nie wymaga instalacji gdyż jest domyślnie dostępny po zainstalowaniu i pierwszym uruchomieniu systemu Windows 10.

Z kolei automatyczny podpis do wiadomości e-mail, to jedna z popularniejszych funkcji z jakiej korzystają użytkownicy poczty e-mail. Mechanizm umożliwia ustawienie jednego lub wielu podpisów, stopek wiadomości e-mail, które będą następnie dodawane do wiadomości e-mail bez ingerencji użytkownika. W zależności od aplikacji pocztowej, niektóre z nich oferują dodatkowe opcje, np. wyróżnienie podpisów stosowanych dla nowych wiadomości, odpowiedzi lub przekazania dalej.

Domenomania.pl już od ponad 15 lat zajmuje się hostingiem stron WWW i rejestracją domen.

Jak dodać automatyczny podpis w poczcie Windows?

Poczta Windows oferuje wiele znanych i cenionych funkcji dostępnych bezpośrednio w opcjach programu.

  1. Uruchom aplikację Poczta Windows.
  2. Przejdź do Ustawień (koło zębate na dole ekranu).
  3. Wybierz Podpis.
    W ustawieniach aplikacji Poczta Windows znajdziesz wszystkie niezbędne do obsługi wiadomości i kont opcje

Dodaj nowy podpis do wiadomości e-mail:

  • Wybierz konto i dostosuj podpis: wybierz jedno z dostępnych kont do którego chcesz przypisać edytowany podpis,
  • Zastosuj do wszystkich kont: zaznacz aby podpis został dodany do wszystkich dodanych do programu kont (jeden podpis dla wszystkich kont),
  • Użyj podpisu wiadomości e-mail: zaznacz aby aktywować podpis,
  • Treść: wprowadź treść podpisu.
    Formatuj treść podpisu i określ dla jakiego konta ma on być aktywny

Jeśli posiadasz hosting w Domenomania.pl możesz na nim umieścić swoją stronę WWW lub przechowywać pliki.

Jaki hosting wybrać? Najlepsze propozycje hostingu stron WWW

Wybór odpowiedniego hostingu stron internetowych stanowi kluczowy element sukcesu każdej witryny, wpływając bezpośrednio na jej wydajność, bezpieczeńs...

Domenomania.pl – uczciwy partner dla twojej obecności w sieci

W dynamicznie rozwijającym się świecie internetu wybór odpowiedniego hostingu może zadecydować o sukcesie Twojej strony. Domenomania.pl – niezawodny p...

Domena, hosting, serwer – jak wybrać i gdzie szukać?

W 2025 roku posiadanie strony internetowej to nie luksus, ale konieczność dla każdego biznesu. Jednak zanim Twoja firma pojawi się w internecie, musis...

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl