Hasło dostępu do Panelu klienta Domenomania.pl możesz zmienić za pomocą funkcji: Nie pamiętasz hasła? dostępnej w formularzu logowania do Panelu klienta.
Nie pamiętam hasła do Panelu klienta
Co zrobić, jeśli nie pamiętam hasła do Panelu klienta?
Jeśli nie pamiętasz hasła do Panelu klienta Domenomania.pl, ale znasz login swojego konta i posiadasz dostęp do skrzynki e-mail (do tej, której adres został podany jako kontaktowy przy koncie), to możesz zresetować swoje hasło.
Reset hasła polega na kliknięciu opcji: Nie pamiętasz hasła?, wpisaniu nazwy konta i odebraniu wiadomości e-mail wysłanej na kontaktowy adres e-mail. Za pomocą przesłanej wiadomości e-mail (po kliknięciu linku) będziesz mógł ustawić nowe hasło dostępu.
Jak zmienić hasło, gdy go nie pamiętam?
- Aby zalogować się do Panelu klienta, przejdź pod adres: https://domenomania.pl/logowanie lub na stronie głównej: Domenomania.pl kliknij: Zaloguj -> Panel klienta.
- Na wyświetlonym ekranie kliknij opcję: Nie pamiętasz hasła?, która wyświetlana jest pod formularzem logowania.
- Na wyświetlonym ekranie wpisz nazwę konta (login) oraz adres e-mail i kliknij przycisk „przypomnij hasło”, aby odzyskać dostęp do Panelu Klienta w Domenomania.pl.
- Po wpisaniu nazwy użytkownika i kliknięciu przycisku: Przypomnij hasło, na ekranie zostanie wyświetlone potwierdzenie wysłania wiadomości na podany adres e-mail z linkiem do formularza resetowania hasła.
- Na wskazany adres e-mail została wysłana instrukcja zmiany hasła, należy kliknąć link otrzymany w mailu.
- Na ekranie zostanie wyświetlony formularz zmiany hasła. Wpisz propozycję nowego hasła do Panelu klienta i je powtórz. Potwierdź zmianę hasła, klikając przycisk: Ustaw hasło.
- Po kliknięciu przycisku: Ustaw hasło, hasło do Twojego konta w Domenomania.pl zostanie zmienione.