Jak przebiega proces logowania do panelu Klienta?
http://mojadomena.pl/directadmin http://nazwa.domenomania.eu/directadmin
Nie pamiętam hasła lub loginu do DirectAdmin
Jeśli nie posiadasz danych dostępowych do swojego konta hostingowego z aktywnym panelem DirectAdmin:
- Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem: pomoc@domenomania.pl.
- Aby otrzymać nowe hasło dostępowe do DirectAdmin, w treści wiadomości e-mail podaj szczegółowe dane (np. na kogo zarejestrowana jest usługa), które znajdziesz w Panelu klienta Domenomania.pl lub wyślij wiadomość z prośbą o nadanie nowego hasła z adresu e-mail, który dodany jest jako kontaktowy w Panelu klienta. Pamiętaj także, aby podać login lub domenę, dla której uruchomione jest konto hostingowe.
- Po zweryfikowaniu przesłanych informacji przez Biuro Obslugi Klienta, na adres e-mail otrzymasz informacje o zmianie hasła dostępu do DirectAdmin.
Sprawdź także: Jak zmienić hasło do WordPress?