Nie dotarła do Ciebie faktura?
Panel klienta to także centrum danych, jeśli chodzi o Twoje rozliczenia z Domenomania.pl. Właśnie w tym miejscu 24 godziny na dobę masz dostęp do wszystkich faktur VAT jakie Ci wystawiliśmy. Dzięki temu możesz bez problemu dokonać wydruku dowolnej faktury, jeśli nie została dostarczona tradycyjną pocztą.
Chcę opłacić zamówioną usługę
Dział „Rozliczenia i płatności” udostępnia także wszystkie faktury PRO FORMA dla usług zamówionych, które nie zostały jeszcze opłacone. Z poziomu tego działu masz możliwość dokonania płatności online dzięki rozwiązaniom dostarczanym przez system Platnosci.pl.
- Jak opłacić usługę przez Panel klienta?
- Jak opłacić usługę przelewem tradycyjnym?
- Jak opłacić domenę na kolejny rok?
Zmiana danych w fakturze VAT
Faktury VAT zawsze wystawiane są na dane znajdujące się w Panelu klienta w momencie księgowania wpłaty. Jeśli zatem dane te są właściwe nie musisz martwić się, że faktura VAT zostanie wystawiona błędnie. Dlatego ważne jest pilnowanie, aby dane w Panelu klienta były właściwe przed wystawieniem faktury VAT przez nasz system.
- Jak zmienić dane kontaktowe dla konta w Panelu klienta?
- Jak zmienić dane abonenta w Domenomania.pl?
- Jak zaktualizować dane abonenta w Panelu klienta?
Jak uzyskać duplikat faktury VAT?
W przypadku chęci uzyskania duplikatu faktury VAT – prześlij do nas wiadomość e-mail z prośbą o duplikat (pomoc@domenomania.pl).
Jak uzyskać korektę faktury VAT?
W przypadku chęci zmiany danych do faktury – prześlij do nas wiadomość e-mail z prośbą o dokonanie korekty (pomoc@domenomania.pl).