Artykuły powiązane ze słowem kluczowym:

podpis

Jak dodać automatyczny podpis w poczcie Windows?

Automatycznie podpis do wiadomości czyli stopka to mechanizm działający w obrębie programu pocztowego w którym obsługujesz skrzynkę e-mail. Podpis do wiadomości e-mail możesz umieszczać każdorazowo ręcznie, podpisując się pod...
Jak dodać automatyczny podpis w poczcie Windows?

Jak dodać automatyczny podpis w Onet Poczta?

Redagowanie wiadomości e-mail nie wymaga wiedzy technicznej. Korzystając z Onet Poczta możesz szybko utworzyć nową wiadomość e-mail zaraz po zalogowaniu do systemu WebMail lub korzystając z aplikacji mobilnej. Dużym ułatwieniem przy...
Jak dodać automatyczny podpis w Onet Poczta?

Jak ustawić podpis w Microsoft Outlook?

Po co podpis dodawany jest do wiadomości? Jak ustawić podpis w Microsoft Outlook? Po co podpis dodawany jest do wiadomości? Podpis wiadomości e-mail stanowi integralną jej część i nie powinien być nigdy pomijany. Nic nie stoi na...
Jak ustawić podpis w Microsoft Outlook?

Jak zmienić podpis w aplikacji Poczta dla systemu Windows 10?

Jak edytować podpis w Poczcie dla Windows 10? Dodatkowe instrukcje konfiguracji Poczty w Windows 10 Używając programu Poczta dla systemu Windows z pewnością rzuciło Ci się w oczy, iż do każdej nowo tworzonej wiadomości e-mail...
Edycja podpisu w Poczcie dla Windows 10

Jak ustawić podpis w aplikacji Poczta dla systemu Windows 10?

Jak dodać podpis w Poczcie dla Windows 10? Dodatkowe instrukcje konfiguracji Poczty w Windows 10 Nierozłącznym elementem każdej korespondencji e-mailowej jest kończący ją podpis autora wiadomości. Używając programu Poczta dla...
Dodawanie podpisu w Poczcie dla Windows 10

Jak ustawić podpis w Mozilla Thunderbird?

Sprawdź jak ustawić podpis w Mozilla Thunderbird. Zobacz krok po kroku jak ustawić automatyczną stopkę dołączaną do treści wysyłanych przez Ciebie wiadomości e-mail przez program pocztowy Mozilla Thunderbird. [alert]Domenomania.pl to...
Jak dołączyć stopkę z podpisem w wiadomości e-mail?

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Posiadając jakąkolwiek usługę w Domenomania.pl, otrzymujesz dostęp do Panelu klienta.

Jeśli zamówiłeś hosting, to otrzymujesz również dostęp do wybranego podczas zamówienia panelu administracyjnego (cPanel lub DirectAdmin). Co oznacza, że posiadam cPanel lub DirectAdmin?

Hasło dostępu do Panelu klienta Domenomania.pl możesz zmienić na dwa sposoby:

Za pomocą cPanel możesz zmienić hasło po uprzednim zalogowaniu do konta administratora. Jeśli nie pamiętasz hasła do cPanel, skontaktuj sie z Biurem Obsługi Klienta Domenomania.pl.

Za pomocą DirectAdmin możesz zmienić hasło po uprzednim zalogowaniu do konta administratora. Jeśli nie pamiętasz hasła do DirectAdmin, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Domenomania.pl.

Usługi Domenomania.pl (np. domeny lub hosting) możesz opłacić na dwa sposoby:

Za pomocą Panelu klienta możesz wyświetlić dokumenty rozliczeniowe dot. zamówionych usług (np. hosting lub domeny). Faktury VAT będą dostępne w Panelu klienta po zaksięgowaniu płatności w Domenomania.pl.

Za pośrednictwem cPanel możesz utworzyć skrzynki e-mail, które będą funkcjonowały na hostingu. Jeśli przypiszesz do hostingu domeny, to skrzynki e-mail będą korzystały z adresów tych domen.

Za pośrednictwem DirectAdmin możesz utworzyć skrzynki e-mail, które będą funkcjonowały na hostingu. Jeśli przypiszesz do hostingu domeny, to skrzynki będą korzystały z adresów tych domen.

Przypisanie, czyli dodanie domeny do cPanel jest wymagane, jeśli chcesz zarządzać swoją domeną za pomocą tego panelu administracyjnego. Aby domena mogła zostać przypisana do hostingu w Domenomania.pl, wymagane jest wydelegowanie domeny na DNS Domenomania.pl.

Przypisanie, czyli dodanie domeny do DirectAdmin jest wymagane, jeśli chcesz zarządzać swoją domeną za pomocą tego panelu administracyjnego. Aby domena mogła zostać przypisana do hostingu w Domenomania.pl, wymagane jest wydelegowanie domeny na DNS Domenomania.pl.

Jak włączyć autoresponder w poczcie Outlook?

Autoresponder czyli asystent nieobecności to jedna z podstawowych funkcjonalności oferowanych w programach do obsługi poczty e-mail oraz...

Jak dodać automatyczny podpis w poczcie Windows?

Automatycznie podpis do wiadomości czyli stopka to mechanizm działający w obrębie programu pocztowego w którym obsługujesz skrzynkę e-mail....

Jak ustawić autoresponder w poczcie Gmail?

Autoresponder czyli asystent nieobecności to jedna z podstawowych funkcjonalności dostępnych w poczcie Gmail. Stanowi ona jednocześnie jedną z...

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl