Posiadając jakąkolwiek usługę w Domenomania.pl, otrzymujesz dostęp do Panelu klienta. Za pośrednictwem Panelu klienta użytkownik Domenomania.pl może wykonać wiele niezbędnych operacji zarówno ważnych dla abonenta jak i administratora. Sprawdź jak zalogować się do Panelu klienta w Domenomania.pl.
Po założeniu konta w serwisie Domenomania.pl, każdy klient otrzymuje dostęp do Panelu klienta. Logowanie do panelu możliwe jest pod adresem: https://domenomania.pl/logowanie lub po kliknięciu opcji: Zaloguj na naszej stronie.Jak zalogować się do Panelu klienta Domenomania.pl?
- Aby zalogować się do Panelu klienta przejdź pod adres: https://domenomania.pl/logowanie lub na stronie głównej: Domenomania.pl kliknij: Panel klienta
- Na wyświetlonym ekranie wpisz:
- Login do systemu – wpisz nazwę użytkownika (login), który ustaliłeś podczas rejestracji konta w Domenomania.pl
- Hasło – wpisz hasło dostępu do konta w Domenomania.pl
- Kliknij przycisk: Zaloguj się, aby zalogować się do Panelu klienta.
- jeśli nie pamiętasz hasła, kliknij przycisk: nie pamiętasz hasła?
Po zalogowaniu do Panelu klienta, będziesz mógł:
- zarządzać danymi abonenta oraz płatnościami za zarejestrowane usługi,
- zmienić ustawienia dla Twoich usług, np. zmiana serwerów DNS dla domen,
- sprawdzić wygenerowane faktury
Nie pamiętam hasła do Panelu klienta
- jeśli nie pamiętasz hasła dostępu, to w formularzu logowania możesz kliknąć przycisk: nie pamiętasz hasła?
- hasło do Panelu klienta możesz też zmienić po zalogowaniu do Panelu klienta. W tym przypadku podczas zmiany hasła wymagana jest znajomość dotychczasowego hasła dostępu. Przeczytaj więcej: jak po zalogowaniu zmienić hasło do Panelu klienta?
- Jak wylogować się z Panelu klienta?