Jak zarządzać usługami w Domenomania.pl?

Posiadając jakąkolwiek usługę w Domenomania.pl, otrzymujesz dostęp do Panelu klienta. Za pośrednictwem Panelu klienta użytkownik Domenomania.pl może wykonać wiele niezbędnych operacji zarówno ważnych dla abonenta jak i administratora. Sprawdź jak zalogować się do Panelu klienta w Domenomania.pl.

WAŻNE! W przypadku hostingu otrzymujesz też dostęp do jednego z dwóch wybranych paneli zarządzania: DirectAdmin lub cPanel. Panel administracyjny wybierasz podczas zamawiania hostingu.

Po założeniu konta w serwisie Domenomania.pl, każdy klient otrzymuje dostęp do Panelu klienta. Logowanie do panelu możliwe jest pod adresem: https://domenomania.pl/logowanie lub po kliknięciu opcji: Zaloguj na naszej stronie.

Panel klienta to możliwość zarządzania usługami

Głównym narzędziem do zarządzania Twoimi usługami jest Panel Klienta oraz panel administracyjny do konta hostingowego. Dzięki świetnym rozwiązaniom jesteś w stanie w panelach tych wykonać praktycznie wszystkie działania samodzielnie w sposób całkowicie intuicyjny.

Nie pamiętasz swoich danych dostępowych?

Skorzystaj z możliwości resetu hasła dostępnej z poziomu strony WWW. Wówczas na adres e-mail podany w Panelu klienta otrzymasz link do formularza zmiany hasła. Pamiętaj, aby w momencie przypominania hasła podać swój login do Panelu klienta.

Edycja danych osobowych

O każdej porze dnia i nocy możesz edytować swoje dane osobowe. Dostęp do nich możliwy jest poprzez zalogowanie do Panelu klienta. W dziale „Twoje dane” możesz w łatwy sposób zaktualizować swoje dane adresowe oraz numer telefonu jeśli uległy one zmianie.

Zmiana większej ilości danych wymaga przesłania do nas odpowiedniego wniosku. W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Zmiana danych nie może polegać na zmianie formy prawnej i nazwy Abonenta

Twoja poczta elektroniczna

Oferowane przez nas panele administracyjne dają Ci pełne możliwości co do zarządzania swoimi skrzynkami pocztowymi. W ten sposób możesz w każdej chwili zakładać nowe skrzynki lub kasować istniejące.

Dodatkowym atutem jest możliwość ustawiania przekierowań poczty na wskazane adresy e-mail, określanie pojemności każdej skrzynki pocztowej oraz konfiguracja zabezpieczeń antyspamowych według własnych upodobań.

  • Jak utworzyć przekierowanie poczty w cPanel?
  • Jak utworzyć przekierowanie poczty w DirectAdmin?
  • Jak edytować pojemność skrzynki e-mail w cPanel?
  • Jak utworzyć filtr antyspamowy dla skrzynki e-mail?
  • Łatwy dostęp umożliwiający konfigurację usług to bardzo ważna rzecz dla każdego Klienta. Dzięki rozbudowanym funkcjonalnościom naszego Panelu Klienta masz możliwość konfiguracji swoich usług w różnym zakresie.

    Twoje domeny

    W dziale tym widoczna jest pełna lista posiadanych przez Ciebie domen oraz domen, które dopiero zostały zamówione i mają status „Zarezerwowana”. Klikając na daną domenę możesz wejść w jej szczegóły gdzie widoczne będą informacje na temat:

    Twoje serwery

    Ta część Panelu Klienta pełni podobną funkcję co dział „Twoje domeny”. Odnajdziesz tu bowiem listę wszystkich serwerów jakie posiadasz lub dopiero zostały zamówione i czekają na opłacenie. Klikając natomiast w dany serwer zobaczysz szczegółowe informacje na temat:

    • właściciela danego serwera
    • domeny głównej jaka przypisana jest do serwera
    • daty ważności

    Jeśli posiadasz natomiast konto hostingowe w części tej możesz dodatkowo dokonać zamówienia na migrację do innego pakietu hostingowego.

    Przekierowania

    W dziale tym możesz dokonać przekierowania URL dla domen, które zakupiłeś w naszej firmie i nie są obsługiwane przez żaden hosting. Samo ustawienie przekierowania odbywa się poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza polegającego na wpisaniu adres, na który dana domena ma kierować.

    • Czy ten artykuł był pomocny?
    • TakNie