Artykuły powiązane ze słowem kluczowym:

logowanie

Jak włączyć logowanie błędów PHP do pliku?

Włączenie logowania błędów PHP do pliku powoduje, że we wskazanej lokalizacji na serwerze FTP do wybranego pliku będą zapisywane komunikaty błędów PHP, które występują na Twoim serwerze. Na czym polega logowanie błędów PHP do...

Jak zmienić hasło do konta hostingowego (reset hasła do cPanel)?

Podczas logowania do cPanel istnieje możliwość zresetowania hasła do konta administratora. Jeśli w cPanel, a dokładniej w ustawieniach powiadomień masz podany poprawny adres e-mail służący do wysyłki powiadomień e-mail, to za pomocą...
Jak zmienić hasło do konta hostingowego (reset hasła do cPanel)?

Jak zmienić hasło do WordPress? (wszystkie metody)

Zmiana hasła do panelu WordPress może zostać wykonana na etapie logowania do systemu CMS i bezpośrednio po zalogowaniu do panelu administratora. Zmiana hasła WordPress możliwa jest także w bazie danych MySQL. Sprawdź jak zmienić hasło do...
Jak zmienić hasło do WordPress? (wszystkie metody)

Co to jest i jak działa uwierzytelnianie dwuskładnikowe?

W tradycyjnym modelu logowania do systemu/zasobów wystarczy podać login i ustalone hasło. Przechwycenie jednej z tych informacji zwiększa znacząco ryzyko nieautoryzowanego dostępu. Uwierzytelnianie dwuskładnikowe lub wielopoziomowe wprowadza...

Jaki login / nazwę użytkownika użyć podczas logowania?

Jaki jest login do Panelu klienta? Jaki jest login do cPanel lub DirectAdmin? Nie pamiętam danych logowania do cPanel Nie pamiętam loginu lub hasła do DirectAdmin Posiadając jakąkolwiek usługę w Domenomania.pl, otrzymujesz...

Zmiana hasła Gmail – jak zmienić hasło?

Zmiana hasła do konta pocztowego Gmail (czyli skrzynki e-mail w domenie @gmail.com) może się przydać, gdy zapomniałeś jakie było do niego hasło, nie zapamiętałeś hasła w przeglądarce lub jeśli chcesz ustawić nowe hasło. Używanie...
Jak ustawić nowe hasło dostępu do poczty Gmail?

Jak zarządzać usługami (np. domeny i hosting)?

Posiadając jakąkolwiek usługę w Domenomania.pl, otrzymujesz dostęp do Panelu klienta. Za pośrednictwem Panelu klienta użytkownik Domenomania.pl może wykonać wiele niezbędnych operacji zarówno ważnych dla abonenta jak i administratora....

Co to jest hasło? Jak tworzyć silne hasło?

Co to jest hasło dostępu? Twoje hasła powinny być silne i trudne do złamania Jak chronić swoje hasło? Jak budować silne hasła dostępu? Długość i złożoność hasła Korzystaj z generatora haseł Jak w...
Co to jest hasło? Jak tworzyć silne hasło?

Jak zmienić hasło po zalogowaniu do cPanel?

Co zrobić, jeśli zapomniałem hasło dostępu? Jak zmienić hasło do mojego konta w cPanel? Co zrobić, jeśli zapomniałem hasło dostępu? Po zalogowaniu do panelu cPanel, możesz zmienić swoje hasło dostępu. Aby zmienić hasło...
Zmiana starego hasła dostępu na nowe hasło do konta

Nie pamiętam hasła lub loginu do DirectAdmin

Jak przebiega proces logowania do panelu Klienta? Nie pamiętam hasła lub loginu do DirectAdmin Jak przebiega proces logowania do panelu Klienta? Logowanie do panelu administracyjnego DirectAdmin odbywa się przy użyciu adresu...

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Posiadając jakąkolwiek usługę w Domenomania.pl, otrzymujesz dostęp do Panelu klienta.

Jeśli zamówiłeś hosting, to otrzymujesz również dostęp do wybranego podczas zamówienia panelu administracyjnego (cPanel lub DirectAdmin). Co oznacza, że posiadam cPanel lub DirectAdmin?

Hasło dostępu do Panelu klienta Domenomania.pl możesz zmienić na dwa sposoby:

Za pomocą cPanel możesz zmienić hasło po uprzednim zalogowaniu do konta administratora. Jeśli nie pamiętasz hasła do cPanel, skontaktuj sie z Biurem Obsługi Klienta Domenomania.pl.

Za pomocą DirectAdmin możesz zmienić hasło po uprzednim zalogowaniu do konta administratora. Jeśli nie pamiętasz hasła do DirectAdmin, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Domenomania.pl.

Usługi Domenomania.pl (np. domeny lub hosting) możesz opłacić na dwa sposoby:

Za pomocą Panelu klienta możesz wyświetlić dokumenty rozliczeniowe dot. zamówionych usług (np. hosting lub domeny). Faktury VAT będą dostępne w Panelu klienta po zaksięgowaniu płatności w Domenomania.pl.

Za pośrednictwem cPanel możesz utworzyć skrzynki e-mail, które będą funkcjonowały na hostingu. Jeśli przypiszesz do hostingu domeny, to skrzynki e-mail będą korzystały z adresów tych domen.

Za pośrednictwem DirectAdmin możesz utworzyć skrzynki e-mail, które będą funkcjonowały na hostingu. Jeśli przypiszesz do hostingu domeny, to skrzynki będą korzystały z adresów tych domen.

Przypisanie, czyli dodanie domeny do cPanel jest wymagane, jeśli chcesz zarządzać swoją domeną za pomocą tego panelu administracyjnego. Aby domena mogła zostać przypisana do hostingu w Domenomania.pl, wymagane jest wydelegowanie domeny na DNS Domenomania.pl.

Przypisanie, czyli dodanie domeny do DirectAdmin jest wymagane, jeśli chcesz zarządzać swoją domeną za pomocą tego panelu administracyjnego. Aby domena mogła zostać przypisana do hostingu w Domenomania.pl, wymagane jest wydelegowanie domeny na DNS Domenomania.pl.

Błąd 550 5.1.1 – co to i jak naprawić?

Podczas korzystania z poczty e-mail istnieje szansa, że spotkasz się z pewnymi problemami, które mogą wynikać z wielu różnych przyczyn....

Błąd 550 5.1.1 – Recipient address rejected: User unknown

Co oznacza błąd 550 5.1.1 - Recipient address rejected? Najczęstsze przyczyny błędu  550 5.1.1 Co zrobić by rozwiązać błąd 550...

Jak wstawić odnośnik URL w treści wpisu WordPress?

Dodawanie zewnętrznych odnośników do treści wpisów i stron WordPress pozwala przekierować użytkowników do nowych publikacji i zewnętrznych...

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl