Jak zaktualizować dane abonenta?

Po zalogowaniu do Panelu klienta Domenomania.pl dane konta klienta można częściowo edytować (np. adres, ulica i numer budynku, kod pocztowy, miejscowość, kraj), ale nie powoduje to zmian w bazie WHOIS. Jeśli chcesz zaktualizować dane Abonenta lub zmienić większą ilość danych oraz zaktualizować je w rejestrze domen, to należy przesłać do Domenomania.pl wniosek o aktualizację danych abonenta.

Aktualizacja danych abonenta nie umożliwia zmiany statusu prawnego oraz przepisania usługi z jednego abonenta na drugiego. Zmiana abonenta na innego możliwa jest tylko za pomocą cesji.

Jeśli natomiast chcesz zaktualizować dane kontaktowe dla Twojego konta w Domenomania.pl, np. telefon lub dodatkowy adres e-mail, możesz to wykonać po zalogowaniu do Panelu klienta Domenomania.pl.

Jak zaktualizować dane Abonenta w Panelu klienta Domenomania.pl?

Aktualizacja danych w Panelu klienta nie umożliwia zmiany statusu prawnego oraz nie powoduje zmian danych w rejestrze domen (WHOIS). Zmiana abonenta na innego możliwa jest za pomocą cesji. Jeśli chcesz zmienić lub zaktualizować dane klienta, nie zmieniając przy tym abonenta, możesz to zrobić w po zalogowaniu do Panelu klienta:

  1. Zaloguj się do Panelu klienta Domenomania.pl.
  2. Po lewej stronie ekranu przejdź do sekcji: Twoje dane.
    Przejdź do sekcji menu: Twoje dane, aby zmienić dane dla konta w Panelu klienta.
  3. W sekcji: Dane zamawiającego będziesz mógł zaktualizować dane dla swojego konta w Domenomania.pl.
    W sekcji: Dane zamawiającego możesz zmienić dane dla konta w Domenomania.pl
  4. Zaakceptuj wszystkie wymagane warunki, zgody oraz kliknij przycisk: Zapisz, który znajduje się w prawym dolnym rogu ekranu. Zmiana danych zostanie natychmiast zapisana.
  • Czy ten artykuł był pomocny?
  • TakNie