- Jak pobrać fakturę VAT lub PRO FORMĘ z Panelu klienta?
- Jakie dane o fakturach VAT mogę sprawdzić w Panelu klienta?
- Zalety korzystania z faktur elektronicznych
Sprawdź poniżej jak pobrać fakturę VAT w Domenomania.pl. Za pomocą Panelu klienta możesz wyświetlić dokumenty rozliczeniowe dot. zamówionych usług (np. hosting lub domeny). Faktury VAT będą dostępne w Panelu klienta po zaksięgowaniu płatności w Domenomania.pl.
Jak pobrać fakturę VAT z Panelu klienta?
Aby pobrać fakturę VAT, należy zalogować się do Panelu klienta:
- Zaloguj się do Panelu klienta Domenomania.pl.
- Przejdź do sekcji menu: Rozliczenia i płatności (lewa strona ekranu).
- W sekcji: Faktury VAT zostanie wyświetlona lista wszystkich Twoich faktur VAT. Przy każdej z nich znajduje się ikonka umożliwiająca pobranie faktury jako plik PDF na komputer.
Jakie dane o fakturach VAT mogę sprawdzić w Panelu klienta?
Sekcja Faktury VAT wyświetla listę faktur VAT wystawionych dla Twojego konta w Domenomania.pl. W tabeli dostępne są następujące kolumny:
- Numer faktury – znajdziesz tutaj numer wystawionej faktury
- Nabywca – są to dane na jakie była wystawiona faktura VAT
- Usługa – usługi, które zawarte są na fakturze.
- Data wystawienia – data wystawienia faktury.
- Kwota (brutto) – jest to kwota brutto widniejąca na fakturze (wraz z podatkiem VAT).
- Operacje – znajduje się tu przycisk „Pobierz”. Kliknij go, aby pobrać fakturę w formie pliku PDF.
Zalety korzystania z faktur elektronicznych
Przejście na faktury elektroniczne to krok w stronę zwiększenia efektywności i ekologii. Faktury elektroniczne dostępne poprzez panel klienta (tak jak w przypadku Domenomania.pl), nie tylko ułatwiają dostęp do dokumentów rozliczeniowych, ale również przyczyniają się do redukcji zużycia papieru. Archiwizacja faktur w formie cyfrowej jest znacznie prostsza i bezpieczniejsza – co pozwala na łatwe odnalezienie dokumentów bez konieczności przeglądania stosów papierów.
Korzystanie z faktur elektronicznych ma również swoje korzyści podatkowe i prawne. Elektroniczny obieg dokumentów jest w pełni akceptowany przez urzędy skarbowe i pozwala na szybkie udostępnianie dokumentów podczas kontroli. Dodatkowo, faktury elektroniczne mogą być łatwo zintegrowane z systemami księgowymi – co automatyzuje procesy rozliczeniowe i zmniejsza ryzyko błędów.