- Jak pobrać fakturę VAT lub PRO FORMĘ z Panelu klienta?
- Jakie dane o fakturach mogę sprawdzić w Panelu klienta?
- Zalety korzystania z faktur elektronicznych
Sprawdź poniżej jak pobrać fakturę VAT w Domenomania.pl. Za pomocą Panelu klienta możesz wyświetlić dokumenty rozliczeniowe dot. zamówionych usług (np. hosting lub domeny). Faktury VAT będą dostępne w Panelu klienta po zaksięgowaniu płatności w Domenomania.pl.
Jak pobrać fakturę VAT lub PRO FORMĘ z Panelu klienta?
Aby pobrać fakturę VAT, należy zalogować się do Panelu klienta:
- Zaloguj się do Panelu klienta Domenomania.pl.
- Przejdź do sekcji menu: Rozliczenia i płatności (lewa strona ekranu).
- W sekcji: Faktury zostanie wyświetlona lista wszystkich Twoich faktur VAT oraz PRO FORMA. Kliknij numer faktury, aby ją pobrać w formie pliku PDF.
Jakie dane o fakturach mogę sprawdzić w Panelu klienta?
Nad sekcją: Faktury dostępne są opcje filtrowania dokumentów, np. możesz wyświetlić same faktury VAT lub PRO FORMA, wyszukać fakturę po numerze lub wybrać liczbę faktur wyświetlanych na jednej stronie.
Poniżej w sekcji: Faktury wyświetlana jest lista faktur wystawionych dla Twojego konta w Domenomania.pl. W tabeli dostępne są następujące kolumny:
- L.p. – czyli liczba porządkowa.
- Numer faktury – znajdziesz tutaj numer wystawionej faktury. Kliknij na numerze faktury, aby ją pobrać w formie pliku PDF.
- Data – data wystawienia faktury.
- Usługi – usługi, które zawarte są na fakturze.
- Kwota (brutto) – jest to kwota brutto widniejąca na fakturze (wraz z podatkiem VAT).
Zalety korzystania z faktur elektronicznych
Przejście na faktury elektroniczne to krok w stronę zwiększenia efektywności i ekologii. Faktury elektroniczne dostępne poprzez panel klienta (tak jak w przypadku Domenomania.pl), nie tylko ułatwiają dostęp do dokumentów rozliczeniowych, ale również przyczyniają się do redukcji zużycia papieru. Archiwizacja faktur w formie cyfrowej jest znacznie prostsza i bezpieczniejsza – co pozwala na łatwe odnalezienie dokumentów bez konieczności przeglądania stosów papierów.
Korzystanie z faktur elektronicznych ma również swoje korzyści podatkowe i prawne. Elektroniczny obieg dokumentów jest w pełni akceptowany przez urzędy skarbowe i pozwala na szybkie udostępnianie dokumentów podczas kontroli. Dodatkowo, faktury elektroniczne mogą być łatwo zintegrowane z systemami księgowymi – co automatyzuje procesy rozliczeniowe i zmniejsza ryzyko błędów.