Jak pobrać fakturę VAT z Panelu klienta?

Promocja na hosting WordPress

Sprawdź poniżej jak pobrać fakturę VAT w Domenomania.pl. Za pomocą Panelu klienta możesz wyświetlić dokumenty rozliczeniowe dot. zamówionych usług (np. hosting lub domeny). Faktury VAT będą dostępne w Panelu klienta po zaksięgowaniu płatności w Domenomania.pl.

Jak pobrać fakturę VAT lub PRO FORMĘ z Panelu klienta?

Aby pobrać fakturę VAT, należy zalogować się do Panelu klienta:

  1. Zaloguj się do Panelu klienta Domenomania.pl.
  2. Przejdź do sekcji menu: Rozliczenia i płatności (lewa strona ekranu).
  3. W sekcji: Faktury zostanie wyświetlona lista wszystkich Twoich faktur VAT oraz PRO FORMA. Kliknij numer faktury, aby ją pobrać w formie pliku PDF.

 

Jeśli posiadasz hosting w Domenomania.pl możesz na nim umieścić swoją stronę WWW lub przechowywać pliki.

Jakie dane o fakturach mogę sprawdzić w Panelu klienta?

Nad sekcją: Faktury dostępne są opcje filtrowania dokumentów, np. możesz wyświetlić same faktury VAT lub PRO FORMA, wyszukać fakturę po numerze lub wybrać liczbę faktur wyświetlanych na jednej stronie.
Jak pobrać fakturę - filtry dokumentów (faktury VAT, PRO FORMY) w Panelu klienta

Poniżej w sekcji: Faktury wyświetlana jest lista faktur wystawionych dla Twojego konta w Domenomania.pl. W tabeli dostępne są następujące kolumny:

  • L.p. – czyli liczba porządkowa.
  • Numer faktury – znajdziesz tutaj numer wystawionej faktury. Kliknij na numerze faktury, aby ją pobrać w formie pliku PDF.
  • Data – data wystawienia faktury.
  • Usługi – usługi, które zawarte są na fakturze.
  • Kwota (brutto) – jest to kwota brutto widniejąca na fakturze (wraz z podatkiem VAT).

Lista wystawionych faktur VAT z odpowiednimi danymi

Zalety korzystania z faktur elektronicznych

Przejście na faktury elektroniczne to krok w stronę zwiększenia efektywności i ekologii. Faktury elektroniczne dostępne poprzez panel klienta (tak jak w przypadku Domenomania.pl), nie tylko ułatwiają dostęp do dokumentów rozliczeniowych, ale również przyczyniają się do redukcji zużycia papieru. Archiwizacja faktur w formie cyfrowej jest znacznie prostsza i bezpieczniejsza – co pozwala na łatwe odnalezienie dokumentów bez konieczności przeglądania stosów papierów.

Przejście na faktury elektroniczne może zmniejszyć koszty związane z fakturowaniem nawet o -70%. Oszczędności wynikają nie tylko z eliminacji kosztów druku i wysyłki, ale również z optymalizacji procesów administracyjnych i skrócenia czasu potrzebnego na zarządzanie fakturami.

Korzystanie z faktur elektronicznych ma również swoje korzyści podatkowe i prawne. Elektroniczny obieg dokumentów jest w pełni akceptowany przez urzędy skarbowe i pozwala na szybkie udostępnianie dokumentów podczas kontroli. Dodatkowo, faktury elektroniczne mogą być łatwo zintegrowane z systemami księgowymi – co automatyzuje procesy rozliczeniowe i zmniejsza ryzyko błędów.

Dlaczego potwierdzenie odczytu e-mail nie działa w każdym programie?

Większość programów pocztowych i systemów Webmail, a także serwerów pocztowych, nie pozwala sprawdzić czy wiadomość e-mail wysłana do...

Panel WordPress wygląda na uszkodzony – brak motywu w wp-admin

Wyobraź sobie sytuację: właśnie ukończyłeś aktualizacje WordPress, ale gdy logujesz się do panelu administracyjnego (wp-admin), na ekranie...

Co to jest i do czego służy motyw potomny w WordPress?

WordPress to potężna platforma do tworzenia stron internetowych, która oferuje ogromną elastyczność podczas ich projektowania - m.in. dzięki...

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl