Artykuły powiązane ze słowem kluczowym:

reguły

Jak tworzyć reguły wiadomości w Poczta Outlook?

Reguły Poczta Outlook umożliwiają automatyczne przenoszenie, oznaczanie i odpowiadanie na wiadomości e-mail. Najczęstszą regułą do utworzenia jest taka, która pozwala przenieść wiadomość od określonego nadawcy lub z określonymi...

Jak zachowywać się w Internecie?

Przestrzeganie przyjętych norm i zasad zachowania pozwala zbudować dobrą reputację w sieci. Cechy naszej osobowości nie zawsze muszą być przez nas odzwierciedlane w sieci, a przestrzeganie zasad bezpieczeństwa zwiększy bezpieczeństwo...

Co to netykieta?

Netykieta są to normy komunikacji które są przyjęte wśród wielu kontaktujących w sieci Internet ludzi. Stworzona została w celu bezpiecznego i wygodnego komunikowania się użytkowników między sobą.Podstawowy podział reguł w...

Jak skonfigurować filtry poczty e-mail?

Filtry poczty e-mail to reguły dla poczty przychodzącej. Jeśli wiadomość pasuje do reguły (na przykład wiadomość pochodzi od wskazanego w regule nadawcy), to system automatycznie wykona akcję na wiadomości (na przykład przeniesie ją do...

Jak utworzyć globalne filtry poczty e-mail w cPanel?

Sprawdź jak dodać globalne filtry e-mail na hostingu. Za pomocą cPanelu możesz utworzyć globalne reguły poczty e-mail, które będą działać w ramach wszystkich kont pocztowych znajdujących się na hostingu. Dzięki temu masz kontrolę nad...

Jak utworzyć filtry (reguły) poczty e-mail w cPanel?

[alert style="info"]Filtry poczty e-mail skonfigurowane w cPanel mają zastosowanie tylko do poczty przychodzącej.[/alert]Filtry poczty e-mail to reguły dla poczty przychodzącej. Jeśli wiadomość pasuje do reguły (na przykład wiadomość...
Promocja na hosting WordPres za 1 zł na 6 miesięcy

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Posiadając jakąkolwiek usługę w Domenomania.pl, otrzymujesz dostęp do Panelu klienta.

Jeśli zamówiłeś hosting, to otrzymujesz również dostęp do wybranego podczas zamówienia panelu administracyjnego (cPanel lub DirectAdmin). Co oznacza, że posiadam cPanel lub DirectAdmin?

Hasło dostępu do Panelu klienta Domenomania.pl możesz zmienić na dwa sposoby:

Za pomocą cPanel możesz zmienić hasło po uprzednim zalogowaniu do konta administratora. Jeśli nie pamiętasz hasła do cPanel, skontaktuj sie z Biurem Obsługi Klienta Domenomania.pl.

Za pomocą DirectAdmin możesz zmienić hasło po uprzednim zalogowaniu do konta administratora. Jeśli nie pamiętasz hasła do DirectAdmin, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Domenomania.pl.

Usługi Domenomania.pl (np. domeny lub hosting) możesz opłacić na dwa sposoby:

Za pomocą Panelu klienta możesz wyświetlić dokumenty rozliczeniowe dot. zamówionych usług (np. hosting lub domeny). Faktury VAT będą dostępne w Panelu klienta po zaksięgowaniu płatności w Domenomania.pl.

Za pośrednictwem cPanel możesz utworzyć skrzynki e-mail, które będą funkcjonowały na hostingu. Jeśli przypiszesz do hostingu domeny, to skrzynki e-mail będą korzystały z adresów tych domen.

Za pośrednictwem DirectAdmin możesz utworzyć skrzynki e-mail, które będą funkcjonowały na hostingu. Jeśli przypiszesz do hostingu domeny, to skrzynki będą korzystały z adresów tych domen.

Przypisanie, czyli dodanie domeny do cPanel jest wymagane, jeśli chcesz zarządzać swoją domeną za pomocą tego panelu administracyjnego. Aby domena mogła zostać przypisana do hostingu w Domenomania.pl, wymagane jest wydelegowanie domeny na DNS Domenomania.pl.

Przypisanie, czyli dodanie domeny do DirectAdmin jest wymagane, jeśli chcesz zarządzać swoją domeną za pomocą tego panelu administracyjnego. Aby domena mogła zostać przypisana do hostingu w Domenomania.pl, wymagane jest wydelegowanie domeny na DNS Domenomania.pl.

Jak przenieść WordPress na serwer Domenomania.pl?

Utworzyłeś witrynę internetową na serwerze innego operatora, a teraz planujesz przenieść ją na serwer domenomania.pl? Migracja Wordpress nie...

QUIC.cloud – co to i jak skonfigurować?

CDN (ang. Content Delivery Network) pozwala na buforowanie zawartości witryn internetowych i przechowywać je na serwerach rozmieszczonych na...

Weryfikacja dwuetapowa Onet Poczta

Weryfikacja dwuetapowa wprowadza dodatkową warstwę zabezpieczeń w procesie logowania do Onet Poczta. Dzięki takiemu rozwiązaniu możesz...

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl