Artykuły powiązane ze słowem kluczowym:

reguły

Jak zachowywać się w Internecie?

Przestrzeganie przyjętych norm i zasad zachowania pozwala zbudować dobrą reputację w sieci. Cechy naszej osobowości nie zawsze muszą być przez nas odzwierciedlane w sieci, a przestrzeganie zasad bezpieczeństwa zwiększy bezpieczeństwo...

Co to netykieta?

Netykieta są to normy komunikacji które są przyjęte wśród wielu kontaktujących w sieci Internet ludzi. Stworzona została w celu bezpiecznego i wygodnego komunikowania się użytkowników między sobą. Podstawowy podział reguł w...

Jak skonfigurować filtry poczty e-mail?

Filtry poczty e-mail to reguły dla poczty przychodzącej. Jeśli wiadomość pasuje do reguły (na przykład wiadomość pochodzi od wskazanego w regule nadawcy), to system automatycznie wykona akcję na wiadomości (na przykład przeniesie ją do...

Jak utworzyć globalne filtry poczty e-mail w cPanel?

Sprawdź jak dodać globalne filtry e-mail na hostingu. Za pomocą cPanelu możesz utworzyć globalne reguły poczty e-mail, które będą działać w ramach wszystkich kont pocztowych znajdujących się na hostingu. Dzięki temu masz kontrolę nad...
Jak utworzyć globalne filtry poczty e-mail w cPanel?

Jak utworzyć filtry (reguły) poczty e-mail w cPanel?

[alert style="info"]Filtry poczty e-mail skonfigurowane w cPanel mają zastosowanie tylko do poczty przychodzącej.[/alert] Filtry poczty e-mail to reguły dla poczty przychodzącej. Jeśli wiadomość pasuje do reguły (na przykład wiadomość...
Jak utworzyć filtry (reguły) poczty e-mail w cPanel?

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Posiadając jakąkolwiek usługę w Domenomania.pl, otrzymujesz dostęp do Panelu klienta.

Jeśli zamówiłeś hosting, to otrzymujesz również dostęp do wybranego podczas zamówienia panelu administracyjnego (cPanel lub DirectAdmin). Co oznacza, że posiadam cPanel lub DirectAdmin?

Hasło dostępu do Panelu klienta Domenomania.pl możesz zmienić na dwa sposoby:

Za pomocą cPanel możesz zmienić hasło po uprzednim zalogowaniu do konta administratora. Jeśli nie pamiętasz hasła do cPanel, skontaktuj sie z Biurem Obsługi Klienta Domenomania.pl.

Za pomocą DirectAdmin możesz zmienić hasło po uprzednim zalogowaniu do konta administratora. Jeśli nie pamiętasz hasła do DirectAdmin, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Domenomania.pl.

Usługi Domenomania.pl (np. domeny lub hosting) możesz opłacić na dwa sposoby:

Za pomocą Panelu klienta możesz wyświetlić dokumenty rozliczeniowe dot. zamówionych usług (np. hosting lub domeny). Faktury VAT będą dostępne w Panelu klienta po zaksięgowaniu płatności w Domenomania.pl.

Za pośrednictwem cPanel możesz utworzyć skrzynki e-mail, które będą funkcjonowały na hostingu. Jeśli przypiszesz do hostingu domeny, to skrzynki e-mail będą korzystały z adresów tych domen.

Za pośrednictwem DirectAdmin możesz utworzyć skrzynki e-mail, które będą funkcjonowały na hostingu. Jeśli przypiszesz do hostingu domeny, to skrzynki będą korzystały z adresów tych domen.

Przypisanie, czyli dodanie domeny do cPanel jest wymagane, jeśli chcesz zarządzać swoją domeną za pomocą tego panelu administracyjnego. Aby domena mogła zostać przypisana do hostingu w Domenomania.pl, wymagane jest wydelegowanie domeny na DNS Domenomania.pl.

Przypisanie, czyli dodanie domeny do DirectAdmin jest wymagane, jeśli chcesz zarządzać swoją domeną za pomocą tego panelu administracyjnego. Aby domena mogła zostać przypisana do hostingu w Domenomania.pl, wymagane jest wydelegowanie domeny na DNS Domenomania.pl.

Błąd 550 5.1.1 – co to i jak naprawić?

Podczas korzystania z poczty e-mail istnieje szansa, że spotkasz się z pewnymi problemami, które mogą wynikać z wielu różnych przyczyn....

Błąd 550 5.1.1 – Recipient address rejected: User unknown

Co oznacza błąd 550 5.1.1 - Recipient address rejected? Najczęstsze przyczyny błędu  550 5.1.1 Co zrobić by rozwiązać błąd 550...

Jak wstawić odnośnik URL w treści wpisu WordPress?

Dodawanie zewnętrznych odnośników do treści wpisów i stron WordPress pozwala przekierować użytkowników do nowych publikacji i zewnętrznych...

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl