Jak skonfigurować filtry poczty e-mail?

Filtry poczty e-mail to reguły dla poczty przychodzącej. Jeśli wiadomość pasuje do reguły (na przykład wiadomość pochodzi od wskazanego w regule nadawcy), to system automatycznie wykona akcję na wiadomości (na przykład przeniesie ją do wybranego katalogu lub usunie wiadomość). Filtry poczty e-mail możesz dodać przy wielu ustawianiach serwera w cPanel (np. reguły możesz dodać do jednej skrzynki lub od razu do wszystkich skrzynek globalnie).

Reguły poczty tworzone w cPanel mają szerokie zastosowanie, np. używane są one przy dodawaniu reguł działających w obrębie tylko jednej skrzynki e-mail, lub możesz ustawić reguły służące do przenoszenia wiadomości do konkretnych folderów, możesz też dodać filtry antyspamowe oparte o SpamAssassin. Możliwe jest również dodanie globalnych reguł poczty e-mail, które działają w ramach wszystkich kont pocztowych znajdujących się na hostingu.

Domenomania.pl już od ponad 15 lat zajmuje się hostingiem stron WWW i rejestracją domen.

  • Czy ten artykuł był pomocny?
  • TakNie

Jak usunąć informację “Dumnie wspierany przez WordPress”?

Stopka szablonu WordPress dostarcza zazwyczaj użytkownikom strony informacji na temat autora witryny i praw autorskich. Często zawiera także dane...

Jak automatycznie zalogować się do WordPress?

WordPress Toolkit to niezwykle intuicyjne narzędzie pozwalające na łatwe zarządzanie witrynami opartymi o system CMS WordPress. Dzięki niemu nie...

Jak dodać słowa kluczowe i meta opisy w WordPress?

W strategii SEO witryn internetowych ważnymi aspektami są opisy meta oraz słowa kluczowe. Ich odpowiednia konfiguracja i unikalność pozwala...

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl