Artykuły powiązane ze słowem kluczowym:

filtr

Jak skonfigurować filtry poczty e-mail?

Filtry poczty e-mail to reguły dla poczty przychodzącej. Jeśli wiadomość pasuje do reguły (na przykład wiadomość pochodzi od wskazanego w regule nadawcy), to system automatycznie wykona akcję na wiadomości (na przykład przeniesie ją do...

Jak utworzyć globalne filtry poczty e-mail w cPanel?

Sprawdź jak dodać globalne filtry e-mail na hostingu. Za pomocą cPanelu możesz utworzyć globalne reguły poczty e-mail, które będą działać w ramach wszystkich kont pocztowych znajdujących się na hostingu. Dzięki temu masz kontrolę nad...

Jak utworzyć filtry (reguły) poczty e-mail w cPanel?

[alert style="info"]Filtry poczty e-mail skonfigurowane w cPanel mają zastosowanie tylko do poczty przychodzącej.[/alert] Filtry poczty e-mail to reguły dla poczty przychodzącej. Jeśli wiadomość pasuje do reguły (na przykład wiadomość...

Jak dodać filtr antyspamowy do skrzynki e-mail?

Do czego służy filtr antyspamowy? Jak utworzyć filtr antyspamowy na skrzynce e-mail w cPanelu? Do czego służy filtr antyspamowy? Za pośrednictwem cPanelu możesz utworzyć skrzynki e-mail, które będą funkcjonowały na Twoim...
Promocja na hosting WordPres za 1 zł na 6 miesięcy

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Posiadając jakąkolwiek usługę w Domenomania.pl, otrzymujesz dostęp do Panelu klienta.

Jeśli zamówiłeś hosting, to otrzymujesz również dostęp do wybranego podczas zamówienia panelu administracyjnego (cPanel lub DirectAdmin). Co oznacza, że posiadam cPanel lub DirectAdmin?

Hasło dostępu do Panelu klienta Domenomania.pl możesz zmienić na dwa sposoby:

Za pomocą cPanel możesz zmienić hasło po uprzednim zalogowaniu do konta administratora. Jeśli nie pamiętasz hasła do cPanel, skontaktuj sie z Biurem Obsługi Klienta Domenomania.pl.

Za pomocą DirectAdmin możesz zmienić hasło po uprzednim zalogowaniu do konta administratora. Jeśli nie pamiętasz hasła do DirectAdmin, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Domenomania.pl.

Usługi Domenomania.pl (np. domeny lub hosting) możesz opłacić na dwa sposoby:

Za pomocą Panelu klienta możesz wyświetlić dokumenty rozliczeniowe dot. zamówionych usług (np. hosting lub domeny). Faktury VAT będą dostępne w Panelu klienta po zaksięgowaniu płatności w Domenomania.pl.

Za pośrednictwem cPanel możesz utworzyć skrzynki e-mail, które będą funkcjonowały na hostingu. Jeśli przypiszesz do hostingu domeny, to skrzynki e-mail będą korzystały z adresów tych domen.

Za pośrednictwem DirectAdmin możesz utworzyć skrzynki e-mail, które będą funkcjonowały na hostingu. Jeśli przypiszesz do hostingu domeny, to skrzynki będą korzystały z adresów tych domen.

Przypisanie, czyli dodanie domeny do cPanel jest wymagane, jeśli chcesz zarządzać swoją domeną za pomocą tego panelu administracyjnego. Aby domena mogła zostać przypisana do hostingu w Domenomania.pl, wymagane jest wydelegowanie domeny na DNS Domenomania.pl.

Przypisanie, czyli dodanie domeny do DirectAdmin jest wymagane, jeśli chcesz zarządzać swoją domeną za pomocą tego panelu administracyjnego. Aby domena mogła zostać przypisana do hostingu w Domenomania.pl, wymagane jest wydelegowanie domeny na DNS Domenomania.pl.

Najpopularniejsze frameworki PHP

Język PHP służy przede wszystkim do tworzenia stron internetowych, a także rozmaitych aplikacji. Mając do dyspozycji framework PHP otrzymujesz...

CDN – co to i do czego służy?

CDN to niezbędny element do przesyłania zasobów potrzebnych do ładowania treści internetowych. Większość ruchu internetowego obsługiwana...

PHP 8 – czy podnosi wydajność?

Nowa wersja PHP 8 wydana pod koniec 2020 roku była długo wyczekiwana przez wielu użytkowników. Nowa wersja wprowadza funkcje związane z...

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl