Artykuły powiązane ze słowem kluczowym:

jak naprawić

Błąd 503 (Service Unavailable) – co oznacza?

Błąd HTTP 503 jest jednym z najbardziej popularnych komunikatów błędów, który dotyczy stron internetowych. Każdy użytkownik sieci prędzej czy później się z nim spotka. Komunikat o błędzie zaczynający się od cyfry 5 zazwyczaj dotyczy...
Błąd 503 (Service Unavailable) – co oznacza?

Błąd 400 (Bad Request) – co oznacza?

Czym jest HTTP error 400? Jakie informacje można uzyskać z kodu stanu? Error 400 - przyczyny pojawienia się komunikatu Błąd 400 Bad Request - jak naprawić? Inne popularne błędy występujące w Internecie Każda osoba...

Błąd 500 (Internal Server Error) – co oznacza?

Błąd 500 - co oznacza? Kiedy pojawia się błąd serwera 500? Błąd HTTP 500 - jak naprawić? Inne popularne błędy występujące w Internecie Czym jest błąd 500, co jest jego przyczyną i jak go rozwiązać? Kiedy wszystko...

Błąd 403 (Access denied / Forbidden) – co oznacza?

Co oznacza błąd 403? Error 403 - kiedy występuje? Błąd 403 - jak naprawić? Inne popularne błędy występujące w Internecie Błąd 403 oznacza, że klient, czyli Twoja przeglądarka, wysłał poprawne żądanie, jednak serwer...

Błąd 404 (not found) – co oznacza?

Co to jest błąd 404? Co oznacza błąd 404? 404 not found - jak naprawić? Inne popularne błędy występujące w Internecie Jednym z dość często spotykanych komunikatów o błędzie jest ten pokazujący błąd 404 - co zrobić,...

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Posiadając jakąkolwiek usługę w Domenomania.pl, otrzymujesz dostęp do Panelu klienta.

Jeśli zamówiłeś hosting, to otrzymujesz również dostęp do wybranego podczas zamówienia panelu administracyjnego (cPanel lub DirectAdmin). Co oznacza, że posiadam cPanel lub DirectAdmin?

Hasło dostępu do Panelu klienta Domenomania.pl możesz zmienić na dwa sposoby:

Za pomocą cPanel możesz zmienić hasło po uprzednim zalogowaniu do konta administratora. Jeśli nie pamiętasz hasła do cPanel, skontaktuj sie z Biurem Obsługi Klienta Domenomania.pl.

Za pomocą DirectAdmin możesz zmienić hasło po uprzednim zalogowaniu do konta administratora. Jeśli nie pamiętasz hasła do DirectAdmin, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Domenomania.pl.

Usługi Domenomania.pl (np. domeny lub hosting) możesz opłacić na dwa sposoby:

Za pomocą Panelu klienta możesz wyświetlić dokumenty rozliczeniowe dot. zamówionych usług (np. hosting lub domeny). Faktury VAT będą dostępne w Panelu klienta po zaksięgowaniu płatności w Domenomania.pl.

Za pośrednictwem cPanel możesz utworzyć skrzynki e-mail, które będą funkcjonowały na hostingu. Jeśli przypiszesz do hostingu domeny, to skrzynki e-mail będą korzystały z adresów tych domen.

Za pośrednictwem DirectAdmin możesz utworzyć skrzynki e-mail, które będą funkcjonowały na hostingu. Jeśli przypiszesz do hostingu domeny, to skrzynki będą korzystały z adresów tych domen.

Przypisanie, czyli dodanie domeny do cPanel jest wymagane, jeśli chcesz zarządzać swoją domeną za pomocą tego panelu administracyjnego. Aby domena mogła zostać przypisana do hostingu w Domenomania.pl, wymagane jest wydelegowanie domeny na DNS Domenomania.pl.

Przypisanie, czyli dodanie domeny do DirectAdmin jest wymagane, jeśli chcesz zarządzać swoją domeną za pomocą tego panelu administracyjnego. Aby domena mogła zostać przypisana do hostingu w Domenomania.pl, wymagane jest wydelegowanie domeny na DNS Domenomania.pl.

Brak antywirusa – co mi grozi?

Każdego dnia jesteśmy narażeni na niewyobrażalną skalę zagrożeń w sieci Internet. Dowiedz się jakie niebezpieczeństwa zagrażają nam, gdy...

Co to ransomware? Zablokowany komputer

Działanie ransomware opiera się najczęściej na skutecznym zablokowaniu dostępu do całego komputera lub wybranych danych. Wynikiem ataku...

Co to jest atak Brute Force?

Złośliwe ataki Brute Force polegają na metodzie prób i błędów w celu uzyskania dostępu do danych, np. hasło dostępu czy pozyskanie klucza...

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl