Jak oznaczyć wszystkie komentarze jako SPAM?

Promocja na hosting

Korzystanie z systemu WordPress, szczególnie jeśli prowadzisz bloga lub stronę kontaktu, niesie za sobą duże prawdopodobieństwo, że otrzymasz wiadomość lub komentarz SPAM. Wiadomości i komentarze SPAM mogą być niebezpieczne, zawierać linki do stron trzecich, przekierowania do niebezpiecznych zasobów lub treści, których inni użytkownicy nie powinni czytać. CMS WordPress posiada wbudowany i gotowy do konfiguracji filtr komentarzy, ale możesz ręcznie oznaczać komentarze jako SPAM lub skorzystać z wtyczek antyspamowych.

Domenomania.pl to jedna z czołowych i największych firm w Polsce, która nieprzerwanie od roku 2004 dostarcza usługi związane z hostingiem, domenami, pozycjonowaniem stron internetowych oraz kreacją stron WWW.

Filtr komentarzy w CMS WordPress

Po zainstalowaniu i uruchomieniu systemu CMS WordPress od razu jest on zabezpieczony podstawową ochroną komentarzy. To wbudowane rozwiązanie działające wewnątrz CMS WordPress, które wymaga dodatkowej konfiguracji. W swoim założeniu pozwala na ograniczenie dodawania komentarzy określonym użytkownikom, np. po podaniu adresu e-mail lub zarejestrowaniu się oraz w przypadku gdy komentarz zawiera określoną liczę linków lub słowa.

Nie jest to typowe zabezpieczenie antyspamowe, ale często okazuje się bardzo skuteczne. Na początku, gdy Twoja strona dopiero będzie budowała swoją pozycję w sieci Internet, możesz spotkać się z typowymi komentarzami typu SPAM, zawierającymi linki do zewnętrznych witryn. Możesz je ograniczyć. Podobnie jak możesz od razu wprowadzić filtr słów, adresów e-mail i IP po których wybrany komentarz zostanie przekazany do kolejki oczekujących na moderację komentarzy lub od razu do kosza.

W podstawowym wariancie CMS WordPress, zaraz po zainstalowaniu, nie są aktywne żadne zabezpieczenia antyspamowe poza filtrem komentarzy. Możesz ręcznie oznaczyć komentarze jako SPAM co spowoduje utworzenie listy, z której następnie będą korzystały wtyczki WordPress odpowiedzialne za filtry antyspamowe. Te same wtyczki będą jednocześnie filtrowały wszystkie dodawane komentarze i eliminowały te, które mogą zawierać potencjalny SPAM wg. własnych algorytmów.

Jak oznaczyć wszystkie komentarze jako SPAM?

Mechanizm filtrowania komentarzy WordPress pozwala m.in. na ich automatyczne przekazanie do kolejki oczekujących do moderacji komentarzy. Możesz też ustawić, aby określone komentarze od razu były przenoszone do kosza. Zanim zaczniesz korzystać z wtyczek antyspamowych i wprowadzać zaawansowane zabezpieczenia antyspamowe, oznaczaj wybrane komentarze jako SPAM. Pozwoli to później wtyczkom na identyfikację takich wiadomości oraz lepsze zarządzanie komentarzami i potencjalnym spamem.

  1. Zaloguj się do WordPress (wp-admin).
  2. Przejdź do sekcji: Komentarze.
    Przykładowy wygląd sekcji komentarze
  3. Przejdź odpowiednio do zakładki Wszystkie lub Oczekujące.
  4. Najedź kursorem na wybrany komentarz i kliknij Oznacz jako spam
  5. Możesz zaznaczyć też wiele komentarzy i wybrać masowe działanie: Oznacz jako spam.
    W widoku listy komentarzy możesz wykonywać działania masowe, np. oznaczać wszystkie komentarze jako SPAM

Komentarze zostaną przeniesione do zakładki SPAM. W podstawowej konfiguracji CMS WordPress pozostaną tam do czasu ich usunięcia lub zainstalowania wtyczki antyspamowej. Ta może zapewnić Tobie możliwość „uczenia” lub wprowadzi dodatkowe zabezpieczenia i filtry.

Jak uzyskać kod authinfo w home.pl?

Usługa utrzymania domen internetowych jest z reguły podobna u wielu dostawców. Obejmuje podstawowe elementy, takie jak rejestracja, odnowienie i...

Jak przenieść stronę WWW z webd.pl na inny serwer?

Jeśli masz już stronę internetową umieszczoną na serwerze u innego operatora jak np. webd.pl to możesz ją bezproblemowo przenieść do firmy...

Jak przenieść stronę WWW z hostinghouse.pl na inny serwer?

Jeśli masz już stronę internetową umieszczoną na serwerze u innego operatora jak np. hostinghouse.pl to możesz ją bezproblemowo przenieść do...

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl