Błąd 554 5.7.1 (You are not allowed to connect)

Promocja na hosting

Błąd 554 5.7.1 (You are not allowed to connect) to problem, który może się pojawić podczas próby wysłania wiadomości e-mail na konkretne adresy e-mail. W takiej sytuacji nadawca otrzymuje komunikat z kodem błędu: 554 5.7.1, informujący o niepowodzeniu dostarczenia wiadomości. Ten błąd oznacza odrzucenie połączenia przez serwer pocztowy odbiorcy, co skutkuje niedostarczeniem wiadomości.

Błąd 554 5.7.1 (You are not allowed to connect) może wystąpić podczas wysyłania wiadomości e-mail na określone adresy e-mail. Wówczas nadawca wiadomości otrzymuje komunikat o niepowodzeniu dostarczenia w postaci kodu błędu: 554 5.7.1.

Problem ten w skrócie oznacza odrzucenie połączenia przez serwer pocztowy odbiorcy i oznacza, że nadana wiadomość do niego nie dotarła. Skorzystaj z poniższego artykułu, aby sprawdzić potencjalne przyczyny i rozwiązania błędu 554 5.7.1 przy wysyłce poczty e-mail.

Co oznacza błąd 554 5.7.1?

Błąd 554 5.7.1 objawia się też komunikatem o treści: You are not allowed to connect. Jest to powszechny błąd związany z usługą poczty e-mail, który najczęściej występuje, gdy użytkownicy wysyłają wiadomość e-mail do domeny zewnętrznej, ale serwer pocztowy nadawcy nie może połączyć z serwerem pocztowym odbiorcy i przekazać do niego wiadomości e-mail.

Gdy połączenie z serwerem pocztowym adresata nie jest możliwe, wówczas nadawca może otrzymać informacje o niepowodzeniu wysyłki z kodem błędu: 554 5.7.1. Wiadomość e-mail mogła również zostać niedostarczona z powodu odrzucenia połączenia przez serwer pocztowy odbiorcy.

Jeśli chcesz sprawdzić czy wysłana wiadomość została dostarczona do adresata, warto skorzystać z opcji dostępnej w panelu administracyjnym cPanel:

Przyczyny występowania błędu 554 5.7.1

Jeśli podczas wysyłki poczty e-mail otrzymujesz komunikat zwrotny (tzw. Mailer Daemon) o treści:

SMTP error from remote mail server after initial connection:
554 5.7.1 You are not allowed to connect.

To najczęściej oznacza on, że adres IP odpowiedzialny za wysyłkę poczty w Twojej domenie posiada niską reputację na liście RBL, np. firmy Symantec. Jeśli otrzymałeś taki komunikat zwrotny po wysyłce wiadomości, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu rozwiązania problemu.

WAŻNE! Po wysłaniu zgłoszenia do Biura Obsługi Klienta nie zgłaszaj samodzielni prośby o usunięcie adresu IP, np. z listy firmy Symantec. Gdy administratorzy Domenomania.pl rozwiążą przyczynę, to takie zgłoszenie zostanie wysłane przez naszych administratorów.

Popularne błędy 554 5.7.1

Korzystając z poczty e-mail możesz napotkać także inne komunikaty błędów związane z wysyłka wiadomości, które również mogą być komunikowane kodem: 554 5.7.1.

Poniżej znajdziesz popularne przykłady innych błędów z kodem 554 5.7.1, występujące po wysyłce wiadomości e-mail, których nie udało się dostarczyć do serwera pocztowego odbiorcy.

  • 554 5.7.1 : Delivery not authorized
    • Oznacza, że dostawa wiadomości nie jest autoryzowana. To może sugerować, że serwer pocztowy nadawcy nie ma odpowiednich uprawnień lub autoryzacji do przesyłania wiadomości do określonego serwera odbiorcy.
  • 554 5.7.1 : You are not allowed to connect
    • Ten błąd informuje, że użytkownik nie jest uprawniony do nawiązania połączenia z serwerem pocztowym. Nadawca nie ma dostępu do serwera odbiorcy.
  • 554 5.7.1 : Client host rejected: Access denied
    • Odbiorca odrzucił połączenie od nadawcy, co może sugerować, że serwer pocztowy odbiorcy odmówił dostępu klientowi.
  • 554 5.7.1 : Service unavailable; Client host X.X.X.X blocked
    • Oznacza, że usługa jest niedostępna, a konkretny klient (o adresie IP X.X.X.X) jest zablokowany. Serwer odbiorcy może zablokować dostęp do nadawcy.
  • 554 5.7.1 : Relay access denied
    • Ten błąd wskazuje na odmowę dostępu do przekazywania wiadomości. Serwer pocztowy odbiorcy może nie zezwalać na przekazywanie wiadomości przez serwer nadawcy.
  • 554 5.7.1 : Recipient address rejected: Access denied
    • Odbiorca odrzucił adresata lub odmówił dostępu do konkretnego adresata, co może wynikać z błędnie skonfigurowanych ustawień serwera.
  • 554 5.7.1 : Message cannot be accepted, rules rejection
    • To oznacza, że wiadomość nie może zostać zaakceptowana, ponieważ narusza zasady lub polityki serwera pocztowego odbiorcy.
  • 554 5.7.1 : Message refused by Dictionary check
    • Ten błąd wskazuje, że wiadomość została odrzucona w wyniku sprawdzenia słownika lub bazy danych serwera pocztowego odbiorcy.
  • 554 5.7.1 : Relay Access Denied for One Domain
    • Informuje, że dostęp do przekazywania wiadomości został zablokowany dla jednej domeny lub serwera odbiorcy.
  • 554 5.7.1 : Message cannot be accepted, spam rejection
    • To oznacza, że wiadomość nie może być zaakceptowana z powodu oznaczenia jej jako spamu przez serwer odbiorcy.
  • 554 5.7.1 : Message refused by DNSBL check
    • Błąd ten wskazuje, że wiadomość została odrzucona podczas sprawdzania w bazie DNSBL (DNS Blacklist), co może sugerować, że serwer nadawcy znajduje się na czarnej liście z powodu spamu lub niepożądanej aktywności.
  • 554 5.7.1 : Sender address rejected: Access denied
    • Ten błąd informuje, że adres nadawcy został odrzucony, a dostęp do przekazywania wiadomości jest zablokowany. Serwer odbiorcy może odmawiać dostępu nadawcy.

Domenomania.pl to jedna z czołowych i największych firm w Polsce, która nieprzerwanie od roku 2004 dostarcza usługi związane z hostingiem, domenami, pozycjonowaniem stron internetowych oraz kreacją stron WWW.

Inne popularne błędy występujące w Internecie

Korzystając z Internetu możesz spotkać również wiele innych błędów, których rozwiązanie może być prostsze niż myślisz. Poniżej znajdziesz opisy oraz wskazówki naprawy dla innych popularnych komunikatów błędów, na które możesz natknąć się w Internecie.

Jeśli posiadasz hosting w Domenomania.pl możesz na nim umieścić swoją stronę WWW lub przechowywać pliki.

Jak przenieść stronę WWW z dhosting.pl na inny serwer w 48h?

 [alert style="info"]Napisz na BOK@domenomania.pl i zrobimy to za CIEBIE w 48H!Jednak jeśli wolisz zrobić to sam poniżej dajemy Ci...

Jak przenieść stronę WWW z Linux.pl na inny serwer w 48h?

 [alert style="info"]Napisz na BOK@domenomania.pl i zrobimy to za CIEBIE w 48H!Jednak jeśli wolisz zrobić to sam poniżej dajemy Ci...

Jak uzyskać kod authinfo w home.pl?

Usługa utrzymania domen internetowych jest z reguły podobna u wielu dostawców. Obejmuje podstawowe elementy, takie jak rejestracja, odnowienie i...

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl