Artykuły powiązane ze słowem kluczowym:

SPF

Jak prawidłowo dostosować SPF w cPanel?

Za pomocą cPanel możesz w szybki sposób sprawdzić przy swoich domenach przypisanych do cPanel czy posiadasz błędną konfigurację rekordów DNS, które używane są do potwierdzania Twojego serwera pocztowego jako zaufanego nadawcy poczty...
Jak prawidłowo dostosować SPF w cPanel?

Jak dodać dodatkowe adresy IP lub hosty do SPF przez cPanel?

Jak wygląda prawidłowy SPF w rekordach domeny? Jak w cPanel dodać dodatkowy host do SPF? Rekord SPF odpowiedzialny jest za poprawną identyfikację serwera pocztowego, uprawnionego do wysyłania poczty e-mail w ramach danej domeny....
Jak dodać dodatkowe adresy IP lub hosty do SPF przez cPanel?

Co to jest SPF?

Rekord SPF odpowiedzialny jest za poprawną identyfikację serwera pocztowego, uprawnionego do wysyłania poczty e-mail w ramach danej domeny. Jego celem jest zabezpieczenie serwerów pocztowych (tylko SMTP) przed pocztą e-mail z niedozwolonych...

Jak sprawdzić dostarczanie e-mail w cPanel?

Za pomocą cPanel możesz w szybki sposób sprawdzić przy swoich domenach przypisanych do cPanel czy posiadasz błędną konfigurację rekordów DNS, które używane są do potwierdzania Twojego serwera pocztowego jako zaufanego nadawcy poczty...
Jak sprawdzić dostarczanie e-mail w cPanel?

Jak zwiększyć skuteczność dostarczania e-mail?

Blokowanie wiadomości e-mail traktowanych jako spam Jak uniknąć oznaczenia mojej poczty e-mail jako spam? Blokowanie wiadomości e-mail traktowanych jako spam Protokół poczty e-mail boryka się z wieloma trudnościami, głównie...

Jak dodać rekord SPF w cPanel?

Co to jest rekord SPF? Jak zbudowany jest rekord SPF? Jaką wartość powinien mieć mój rekord SPF? Jak dodać rekord SPF w cPanel? Przykład rekordu SPF przy domenie w Domenomania.pl Co to jest rekord SPF? Rekord SPF (ang....
Dodawanie rekordu SPF w strefie domeny przez panel

DMARC – co to jest i jak dodać?

Co to jest DMARC? Jak dodać DMARC w cPanelu? Instrukcja video - oficjalny poradnik od cPanelu DMARC jest to rekord uwierzytelniania wiadomości, raportowania i zgodności dla domen przydatny podczas walki ze spamem. DMARC jest...
Dodawanie rekordu DMARC w panelu Klienta

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Posiadając jakąkolwiek usługę w Domenomania.pl, otrzymujesz dostęp do Panelu klienta.

Jeśli zamówiłeś hosting, to otrzymujesz również dostęp do wybranego podczas zamówienia panelu administracyjnego (cPanel lub DirectAdmin). Co oznacza, że posiadam cPanel lub DirectAdmin?

Hasło dostępu do Panelu klienta Domenomania.pl możesz zmienić na dwa sposoby:

Za pomocą cPanel możesz zmienić hasło po uprzednim zalogowaniu do konta administratora. Jeśli nie pamiętasz hasła do cPanel, skontaktuj sie z Biurem Obsługi Klienta Domenomania.pl.

Za pomocą DirectAdmin możesz zmienić hasło po uprzednim zalogowaniu do konta administratora. Jeśli nie pamiętasz hasła do DirectAdmin, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Domenomania.pl.

Usługi Domenomania.pl (np. domeny lub hosting) możesz opłacić na dwa sposoby:

Za pomocą Panelu klienta możesz wyświetlić dokumenty rozliczeniowe dot. zamówionych usług (np. hosting lub domeny). Faktury VAT będą dostępne w Panelu klienta po zaksięgowaniu płatności w Domenomania.pl.

Za pośrednictwem cPanel możesz utworzyć skrzynki e-mail, które będą funkcjonowały na hostingu. Jeśli przypiszesz do hostingu domeny, to skrzynki e-mail będą korzystały z adresów tych domen.

Za pośrednictwem DirectAdmin możesz utworzyć skrzynki e-mail, które będą funkcjonowały na hostingu. Jeśli przypiszesz do hostingu domeny, to skrzynki będą korzystały z adresów tych domen.

Przypisanie, czyli dodanie domeny do cPanel jest wymagane, jeśli chcesz zarządzać swoją domeną za pomocą tego panelu administracyjnego. Aby domena mogła zostać przypisana do hostingu w Domenomania.pl, wymagane jest wydelegowanie domeny na DNS Domenomania.pl.

Przypisanie, czyli dodanie domeny do DirectAdmin jest wymagane, jeśli chcesz zarządzać swoją domeną za pomocą tego panelu administracyjnego. Aby domena mogła zostać przypisana do hostingu w Domenomania.pl, wymagane jest wydelegowanie domeny na DNS Domenomania.pl.

Błąd 550 5.1.1 – co to i jak naprawić?

Podczas korzystania z poczty e-mail istnieje szansa, że spotkasz się z pewnymi problemami, które mogą wynikać z wielu różnych przyczyn....

Błąd 550 5.1.1 – Recipient address rejected: User unknown

Co oznacza błąd 550 5.1.1 - Recipient address rejected? Najczęstsze przyczyny błędu  550 5.1.1 Co zrobić by rozwiązać błąd 550...

Jak wstawić odnośnik URL w treści wpisu WordPress?

Dodawanie zewnętrznych odnośników do treści wpisów i stron WordPress pozwala przekierować użytkowników do nowych publikacji i zewnętrznych...

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl