Artykuły powiązane ze słowem kluczowym:

jak wysłać

Jak wysłać zmienione pliki do repozytorium GIT przez SSH?

Wysyłanie zmian do repozytorium GIT przez SSH Dodatkowe informacje o zarządzaniu repozytorium GIT Repozytorium GIT dostępne jest przy pakietach hostingowych z linii PRO, które posiadają dostęp SSH. Repozytoria służą do tworzenia...

Jak wysłać plik na serwer FTP przez menadżer plików w cPanel?

Pliki i katalogi możesz wysłać za pomocą tzw. klientów FTP oraz po zalogowaniu się do cPanel i uruchomieniu menadżera plików. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby dowiedzieć się jak to zrobić w cPanelu. Zaloguj się do...
Jak wysłać plik na serwer FTP przez menadżer plików w cPanel?

Jak połączyć się z serwerem przez FTPS?

Połączenie przez FTPS (w porównaniu do połączeń FTP oraz SFTP) zapewnia tylko szyfrowanie loginu i hasła (bez szyfrowania przesyłanych plików). W przypadku oddzielnego protokołu SFTP szyfrowane są zarówno przesyłane pliki, login i...
Jak połączyć się z serwerem przez FTPS?

Jak połączyć się z serwerem FTP?

Po zamówieniu hostingu, możesz połączyć się z nim za pomocą FTP, np. w celu utworzenia odpowiednich katalogów i opublikowania plików stron internetowych. Następnie możesz przypisać domenę do hostingu i skierować ją na katalog, w...

Mapowanie dysku sieciowego w Windows 10

Mapowanie dysku sieciowego w eksploratorze Windows umożliwia skonfigurowanie łatwego połączenia do zewnętrznych zasobów, np. dostęp do zasobów (plików i katalogów) innego komputera lub serwera FTP. Czym jest mapowanie dysku...
Jak zmapować dysk sieciowy w systemie Windows 10?

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Posiadając jakąkolwiek usługę w Domenomania.pl, otrzymujesz dostęp do Panelu klienta.

Jeśli zamówiłeś hosting, to otrzymujesz również dostęp do wybranego podczas zamówienia panelu administracyjnego (cPanel lub DirectAdmin). Co oznacza, że posiadam cPanel lub DirectAdmin?

Hasło dostępu do Panelu klienta Domenomania.pl możesz zmienić na dwa sposoby:

Za pomocą cPanel możesz zmienić hasło po uprzednim zalogowaniu do konta administratora. Jeśli nie pamiętasz hasła do cPanel, skontaktuj sie z Biurem Obsługi Klienta Domenomania.pl.

Za pomocą DirectAdmin możesz zmienić hasło po uprzednim zalogowaniu do konta administratora. Jeśli nie pamiętasz hasła do DirectAdmin, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Domenomania.pl.

Usługi Domenomania.pl (np. domeny lub hosting) możesz opłacić na dwa sposoby:

Za pomocą Panelu klienta możesz wyświetlić dokumenty rozliczeniowe dot. zamówionych usług (np. hosting lub domeny). Faktury VAT będą dostępne w Panelu klienta po zaksięgowaniu płatności w Domenomania.pl.

Za pośrednictwem cPanel możesz utworzyć skrzynki e-mail, które będą funkcjonowały na hostingu. Jeśli przypiszesz do hostingu domeny, to skrzynki e-mail będą korzystały z adresów tych domen.

Za pośrednictwem DirectAdmin możesz utworzyć skrzynki e-mail, które będą funkcjonowały na hostingu. Jeśli przypiszesz do hostingu domeny, to skrzynki będą korzystały z adresów tych domen.

Przypisanie, czyli dodanie domeny do cPanel jest wymagane, jeśli chcesz zarządzać swoją domeną za pomocą tego panelu administracyjnego. Aby domena mogła zostać przypisana do hostingu w Domenomania.pl, wymagane jest wydelegowanie domeny na DNS Domenomania.pl.

Przypisanie, czyli dodanie domeny do DirectAdmin jest wymagane, jeśli chcesz zarządzać swoją domeną za pomocą tego panelu administracyjnego. Aby domena mogła zostać przypisana do hostingu w Domenomania.pl, wymagane jest wydelegowanie domeny na DNS Domenomania.pl.

Błąd 550 5.1.1 – co to i jak naprawić?

Podczas korzystania z poczty e-mail istnieje szansa, że spotkasz się z pewnymi problemami, które mogą wynikać z wielu różnych przyczyn....

Błąd 550 5.1.1 – Recipient address rejected: User unknown

Co oznacza błąd 550 5.1.1 - Recipient address rejected? Najczęstsze przyczyny błędu  550 5.1.1 Co zrobić by rozwiązać błąd 550...

Jak wstawić odnośnik URL w treści wpisu WordPress?

Dodawanie zewnętrznych odnośników do treści wpisów i stron WordPress pozwala przekierować użytkowników do nowych publikacji i zewnętrznych...

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl