Artykuły powiązane ze słowem kluczowym:

jak pobrać

Jak opłacić usługę przelewem tradycyjnym?

Płatność za usługę w Domenomania.pl (np. zwykłym przelewem bankowym) możliwa jest po wygenerowaniu PRO FORMY na przedłużenie abonamentu usługi. Jak opłacić usługi zwykłym przelewem? Na jaki numer rachunku mam wykonać...
Jak opłacić usługę przelewem tradycyjnym?

Mapowanie dysku sieciowego w Windows 10

Mapowanie dysku sieciowego w eksploratorze Windows umożliwia skonfigurowanie łatwego połączenia do zewnętrznych zasobów, np. dostęp do zasobów (plików i katalogów) innego komputera lub serwera FTP. Czym jest mapowanie dysku...
Jak zmapować dysk sieciowy w systemie Windows 10?

Co to jest dysk w chmurze? Jaki wybrać?

Dysk w chmurze umożliwia udostępnianie plików i dokumentów w sieci Internet. Dostęp do udostępnionych zasobów jest możliwy niemal z każdego miejsca i urządzenia, które posiada dostęp do Internetu (np. komputer lub inne urządzenie...

Nie dostałem faktury. Gdzie faktura VAT?

Nie dotarła do Ciebie faktura? Chcę opłacić zamówioną usługę Zmiana danych w fakturze VAT Jak uzyskać duplikat faktury VAT? Jak uzyskać korektę faktury VAT? Nie dotarła do Ciebie faktura? Panel klienta to także...

Przydatne pliki i formularze

Poniżej znajdziesz gotowe formularze niezbędne do zgłoszenia zmian w Twoich usługach: Pobierz: Wniosek cesji (zmiana abonenta domeny) Pobierz: Aktualizacja danych abonenta Pobierz: Wniosek o wydanie AuthInfo Zmiana danych abonenta...

Jak pobrać fakturę VAT z Panelu klienta?

Jak pobrać fakturę VAT lub PRO FORMĘ z Panelu klienta? Jakie dane o fakturach mogę sprawdzić w Panelu klienta? Sprawdź poniżej jak pobrać fakturę VAT w Domenomania.pl. Za pomocą Panelu klienta możesz wyświetlić dokumenty...
Pobieranie wystawionych faktur VAT z panelu Klienta

Jak wyeksportować bazę danych DirectAdmin?

Po zalogowaniu do DirectAdmin możesz pobrać kopię Twojej bazy danych (np. MySQL). [alert]Domenomania.pl to jedna z czołowych i największych firm w Polsce, która nieprzerwanie od roku 2004 dostarcza usługi związane z hostingiem, domenami...
Jak pobrać kopię bazy danych MySQL z panelu?

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Posiadając jakąkolwiek usługę w Domenomania.pl, otrzymujesz dostęp do Panelu klienta.

Jeśli zamówiłeś hosting, to otrzymujesz również dostęp do wybranego podczas zamówienia panelu administracyjnego (cPanel lub DirectAdmin). Co oznacza, że posiadam cPanel lub DirectAdmin?

Hasło dostępu do Panelu klienta Domenomania.pl możesz zmienić na dwa sposoby:

Za pomocą cPanel możesz zmienić hasło po uprzednim zalogowaniu do konta administratora. Jeśli nie pamiętasz hasła do cPanel, skontaktuj sie z Biurem Obsługi Klienta Domenomania.pl.

Za pomocą DirectAdmin możesz zmienić hasło po uprzednim zalogowaniu do konta administratora. Jeśli nie pamiętasz hasła do DirectAdmin, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Domenomania.pl.

Usługi Domenomania.pl (np. domeny lub hosting) możesz opłacić na dwa sposoby:

Za pomocą Panelu klienta możesz wyświetlić dokumenty rozliczeniowe dot. zamówionych usług (np. hosting lub domeny). Faktury VAT będą dostępne w Panelu klienta po zaksięgowaniu płatności w Domenomania.pl.

Za pośrednictwem cPanel możesz utworzyć skrzynki e-mail, które będą funkcjonowały na hostingu. Jeśli przypiszesz do hostingu domeny, to skrzynki e-mail będą korzystały z adresów tych domen.

Za pośrednictwem DirectAdmin możesz utworzyć skrzynki e-mail, które będą funkcjonowały na hostingu. Jeśli przypiszesz do hostingu domeny, to skrzynki będą korzystały z adresów tych domen.

Przypisanie, czyli dodanie domeny do cPanel jest wymagane, jeśli chcesz zarządzać swoją domeną za pomocą tego panelu administracyjnego. Aby domena mogła zostać przypisana do hostingu w Domenomania.pl, wymagane jest wydelegowanie domeny na DNS Domenomania.pl.

Przypisanie, czyli dodanie domeny do DirectAdmin jest wymagane, jeśli chcesz zarządzać swoją domeną za pomocą tego panelu administracyjnego. Aby domena mogła zostać przypisana do hostingu w Domenomania.pl, wymagane jest wydelegowanie domeny na DNS Domenomania.pl.

Błąd 550 5.1.1 – co to i jak naprawić?

Podczas korzystania z poczty e-mail istnieje szansa, że spotkasz się z pewnymi problemami, które mogą wynikać z wielu różnych przyczyn....

Błąd 550 5.1.1 – Recipient address rejected: User unknown

Co oznacza błąd 550 5.1.1 - Recipient address rejected? Najczęstsze przyczyny błędu  550 5.1.1 Co zrobić by rozwiązać błąd 550...

Jak wstawić odnośnik URL w treści wpisu WordPress?

Dodawanie zewnętrznych odnośników do treści wpisów i stron WordPress pozwala przekierować użytkowników do nowych publikacji i zewnętrznych...

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl