Jak dodać automatyczny podpis w Poczta WP?

Promocja na hosting WordPress

Automatyczny podpis pozwala szybko dodać stopkę do każdej wiadomości e-mail. Podpis będzie dodawany automatycznie i zachowa spójny wygląd w każdej wiadomości. Możesz tworzyć wiele podpisów, aby szybko wybierać, w jaki sposób zakończyć wiadomość e-mail. To wygodne rozwiązanie jeśli korzystasz z jednego konta e-mail, np. prywatnie i służbowo.

Domenomania.pl już od ponad 15 lat zajmuje się hostingiem stron WWW i rejestracją domen.

Automatyczny podpis – informacja podstawowa

Poczta WP oferuje wiele opcji typowych dla programów pocztowych i innych klientów Webmail. Możesz, np. dodawać wiele kont e-mail jako skrzynki zewnętrzne, aby obsługiwać je z jednego miejsca. Popularną funkcją pożądaną przez użytkowników programów pocztowych jest m.in. dodawanie podpisu do wiadomości e-mail.

Możesz dodać jeden lub wiele podpisów do wiadomości, tzw. stopek. Podczas redagowania wiadomości nie musisz już ręcznie podpisywać każdej wiadomości. Po prostu wybierz podpis, który wcześniej przygotowałeś, a który chcesz teraz użyć.

Jeśli posiadasz hosting w Domenomania.pl możesz na nim umieścić swoją stronę WWW lub przechowywać pliki.

Jak dodać automatyczny podpis w Poczta WP?

Ustawienia podpisów, tzw. sygnatur znajdziesz w opcjach poczty Wirtualna Polska:

  1. Zaloguj się do konta Poczta WP
  2. Przejdź do zakładki Opcje > Adresy/Sygnatury.
  3. Na dole strony kliknij Dodaj nową sygnaturę.
    Po zalogowaniu do Poczty WP wybierz zakładkę Sygnatury aby dodawać podpisy wiadomości e-mail
  4. Wprowadź treść i nadaj styl sygnaturze, pamiętaj o podaniu jej nazwy (informacja widoczna dla Ciebie).
  5. Dodaj jedną lub wiele sygnatur.
    Zredaguj swoją sygnaturę Poczta WP
  6. Redaguj nową wiadomość e-mail. Kliknij Opcje > Wybierz sygnaturę.

Poczta WP nie posiada mechanizmu automatycznego dodawania podpisu do wiadomości. Każdorazowo redagując lub odpowiadając na wiadomość, wybierz ręcznie, z którego podpisu chcesz skorzystać.

  • Czy ten artykuł był pomocny?
  • TakNie
Promocja na hosting WordPress

Co to jest favicon i jak dodać do strony WWW?

Poniższy artykuł przedstawia co to są Favicony, dlaczego warto je używać, jak ważne są do prowadzenia strony WWW oraz jak je dodać do swojej...

Błąd 302 – co to jest i jak naprawić?

W artykule zostało wytłumaczone co to jest błąd 302 i jak poradzić sobie z jego naprawą. Jest to komunikat błędu, który możemy napotkać...

Brotli – co to jest i dlaczego warto go używać?

W niniejszym artykule wyjaśniamy co to jest Brotli oraz jakie korzyści płyną z jego zastosowania. Dowiedz się więcej o tej metodzie kompresji...

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl