Jak ustawić podpis w aplikacji Poczta w Windows 10?

Promocja na hosting WordPress

Nierozłącznym elementem każdej korespondencji e-mailowej jest kończący ją podpis autora wiadomości. Używając programu Poczta dla systemu Windows nie jest jednak konieczne pamiętanie o nim za każdym razem, gdyż w prosty sposób można ustawić podpis automatyczny.

Domenomania.pl to jedna z czołowych i największych firm w Polsce, która nieprzerwanie od roku 2004 dostarcza usługi związane z hostingiem, domenami, pozycjonowaniem stron internetowych oraz kreacją stron WWW.

Jak dodać podpis w Poczcie dla Windows 10?

  1. Po uruchomieniu programu Poczta dla systemu Windows, kliknij: ikonę zębatki w dolnej części okna.Kliknij opcje w lewym dolnym rogu ekranu systemu Windows.
  2. Następnie z prawego menu wybierz opcję: Podpis.W aplikacji Poczta dla systemu Windows wybierz sekcję ustawień: Podpis.
  3. Pojawi się okno ustawień podpisu. Z górnego paska wybierz konto pocztowe, którego podpis chcesz dodać lub modyfikować.

    Jeśli chcesz użyć tego samego podpisu dla wszystkich kont, zaznacz opcję: Zastosuj do wszystkich kont.

  4. Upewnij się także, że opcja: Użyj podpisu wiadomości e-mail jest włączona. Teraz uzupełnij swój podpis w polu poniżej.

    Dzięki wbudowanym narzędziom edytora możesz zmieniać typ czcionki, jej rozmiar, kolor, pogrubienie, podkreślenie czy nachylenie. Do podpisu możesz także wstawić obrazek.

  5. Po uzupełnieniu treści podpisu, kliknij przycisk: Zapisz.W programie Poczta w Windows 10 uzupełnij szczegóły odnośnie podpisu i kliknij przycisk: Zapisz.
  6. To wszystko! Twój podpis będzie automatycznie wstawiany do nowo tworzonych wiadomości e-mail w aplikacji Poczta dla systemu Windows 10.Przykład dodawanego podpisu do wiadomości w programie Poczta w Windows 10.

Domenomania.pl już od ponad 15 lat zajmuje się hostingiem stron WWW i rejestracją domen.

Dodatkowe instrukcje konfiguracji Poczty w Windows 10

  • Czy ten artykuł był pomocny?
  • TakNie

Co to jest FAQ Schema i dane strukturalne?

Pozycjonowanie stron internetowych w wynikach wyszukiwania ma ogromne znaczenie dla sukcesu firmy w sieci Internet. Jednym z narzędzi, które może...

Jak dodać FAQ w WordPress za pomocą Yoast SEO?

FAQ Schema to struktura danych, która pomaga optymalizować witrynę pod kątem wyszukiwarek internetowych. Jest to specjalny format, który...

Analiza treści za pomocą Yoast SEO

Yoast SEO to popularna wtyczka stosowana w WordPressie, która umożliwia optymalizację treści pod kątem SEO. Dostarcza wiele przydatnych funkcji,...

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl