Nierozłącznym elementem każdej korespondencji e-mailowej jest kończący ją podpis autora wiadomości. Używając programu Poczta dla systemu Windows nie jest jednak konieczne pamiętanie o nim za każdym razem, gdyż w prosty sposób można ustawić podpis automatyczny.
- Automatyczny podpis w Poczta Windows – informacje podstawowe
- Jak dodać skrzynkę e-mail w aplikacji Poczta dla Windows 10?
Jak dodać podpis w Poczcie dla Windows 10?
- Po uruchomieniu programu Poczta dla systemu Windows, kliknij: ikonę zębatki w dolnej części okna.
- Następnie z prawego menu wybierz opcję: Podpis.
- Pojawi się okno ustawień podpisu. Z górnego paska wybierz konto pocztowe, którego podpis chcesz dodać lub modyfikować.
- Upewnij się także, że opcja: Użyj podpisu wiadomości e-mail jest włączona. Teraz uzupełnij swój podpis w polu poniżej.
- Po uzupełnieniu treści podpisu, kliknij przycisk: Zapisz.
- To wszystko! Twój podpis będzie automatycznie wstawiany do nowo tworzonych wiadomości e-mail w aplikacji Poczta dla systemu Windows 10.