Jak włączyć autoresponder w Onet Poczta?

Promocja na hosting WordPress

Autoresponder czyli asystent nieobecności to mechanizm dostępny w systemach obsługi poczty WebMail oraz programach pocztowych. Skorzystasz z niego także jeśli jesteś użytkownikiem skrzynki e-mail Onet Poczta.

Asystent nieobecności zwany autporesponderem to mechanizm umożliwiający automatyczne przesłanie odpowiedzi do nadawcy otrzymanej wiadomości e-mail. W ten sposób możesz zarówno potwierdzić otrzymanie maila jak również poinformować o nieobecności lub przekazaniu sprawy do innego odbiorcy. Dowiedz się, jak włączyć autoresponder w Onet Poczta.

Autoresponder w Onet Poczta – informacje podstawowe

Mechanizm asystenta nieobecności zwykle kojarzony jest z urlopami i naszą nieobecnością w pracy lub brakiem możliwości skorzystania z poczty e-mail. W czasach, kiedy każdy z nas dysponuje już urządzeniem mobilnym, wizja odcięcia się od korespondencji e-mail jest niemożliwa. Nie oznacza to jednak, że w czasie urlopu lub przerwy od pracy chętnie sięgamy po telefon lub służbowy komputer aby sprawdzić pocztę.

Zmieniające się potrzeby firm i osób prywatnych doprowadziły do rozbudowania mechanizmu autorespondera o nowe funkcje, np. nadawanie numeru zgłoszenia, itp.. Jednocześnie użytkownicy sami znaleźli dla niego wiele nowych zastosowań. Autoresponder czyli asystent nieobocności jaki m.in. znajdziesz w Onet Poczta pozwala po prostu włączyć automatyczną odpowiedź na otrzymaną korespondencję. Ta będzie na Ciebie oczekiwała w skrzynce odbiorcze do czasu jej odczytania. Nadawca wiadomości otrzyma treść, jaką dla niego przygotujesz.

Autoresponder czyli autoodpowiedź w Onet Poczta pozwala nie tylko na włączenie automatycznej odpowiedzi ale również określenie czasu w jakim będzie on działał. Od dnia rozpoczęcia do dnia zakończenia lub wyłączenia mechanizmu.

Treść automatycznej odpowiedzi może zarówno obejmować przekazanie informacji o urlopie, faktycznej nieobecności, jak również o przekazaniu sprawy. Tak samo jak i przyjęciu zgłoszenia lub po prostu potwierdzeniu otrzymania wiadomości. Jakie Ty znajdziesz zastosowanie dla opcji autoresponder Onet Poczta, przekonaj się samemu korzystając z poniższej instrukcji aby włączyć ten popularny mechanizm.

Domenomania.pl to jedna z czołowych i największych firm w Polsce, która nieprzerwanie od roku 2004 dostarcza usługi związane z hostingiem, domenami, pozycjonowaniem stron internetowych oraz kreacją stron WWW.

Jak włączyć autoresponder w Onet Poczta?

Autoresponder w poczcie Onet możesz włączyć bezpośrednio w ustawieniach klienta poczty Webmail:

  1. Zaloguj się do Onet Poczta
  2. Przejdź do sekcji Ustawienia (lewa strona ekranu, koło zębate).
  3. Wybierz Autoodpowiedź.
  4. Włącz asystenta nieobecności.

Automatyczna odpowiedź w Onet Poczta pozwala na przesyłanie nadawców wiadomości podczas Twojej nieobecności

Możesz określić podstawowe parametry działania:

  • Data: pozwala określić początek działania autorespondera lub przedział czasowy od/do kiedy automatyczna odpowiedź ma być przesyłana,
  • Treść: to wiadomość, którą nadawcy otrzymają w odpowiedzi na działanie autorespondera,
  • Opcja dodatkowa – cytuj otrzymany list pod tekstem odpowiedzi: zaznacz wg. własnych potrzeb aby autoresponder cytował przesłaną wiadomość.

Jeśli posiadasz hosting w Domenomania.pl możesz na nim umieścić swoją stronę WWW lub przechowywać pliki.

  • Czy ten artykuł był pomocny?
  • TakNie

Co to jest FAQ Schema i dane strukturalne?

Pozycjonowanie stron internetowych w wynikach wyszukiwania ma ogromne znaczenie dla sukcesu firmy w sieci Internet. Jednym z narzędzi, które może...

Jak dodać FAQ w WordPress za pomocą Yoast SEO?

FAQ Schema to struktura danych, która pomaga optymalizować witrynę pod kątem wyszukiwarek internetowych. Jest to specjalny format, który...

Analiza treści za pomocą Yoast SEO

Yoast SEO to popularna wtyczka stosowana w WordPressie, która umożliwia optymalizację treści pod kątem SEO. Dostarcza wiele przydatnych funkcji,...

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl