Automatyczny podpis w poczcie Outlook?

Promocja na hosting

Poczta Outlook to jeden z najpopularniejszych programów do obsługi poczty e-mail. Przeważnie używany z pocztą Microsoft Outlook, ale oferujący obsługę każdego rodzaju konta, w tym poczta Gmail oraz Poczta Onet i WP. Podobnie jak inne programy pocztowe oferuje on m.in. obsługę automatycznych podpisów, tzw. stopek e-mail. Automatyczny podpis to nie tylko tekst umieszczany w treści wiadomości, ale mechanizm, który wykona tę czynność za użytkownika. Sprawdź z naszym artykułem w jaki sposób dodać automatyczny podpis w poczcie Outlook.

Automatyczny podpis – informacje podstawowe

Automatyzacja wstawiania podpisów do wiadomości e-mail, tworzenia stopek mailowych to jedna z bardziej pożądanych funkcjonalności poczty. Dotyczy to tak samo użytkowników bezpłatnej poczty poczty e-mail, pojedynczych kont pocztowych ale również, przede wszystkim, kont biznesowych. Co nie tylko jest wygodne, ale też zapewnia spójny i powtarzalny schemat przekazywanych informacji, co w perspektywie czasu, dla firm, może świadczyć m.in. o profesjonalizmie i dużym nakierowaniu działań na komunikację z klientami i kontrahentami.

Automatyczny podpis do wiadomości e-mail to element tej wiadomości, który w większości przypadków kojarzony jest z pozdrowieniami i imieniem. Czasami także z podanym numerem telefonu i adresem e-mail. Przede wszystkim powinien by utożsamiany z wizytówką nadawcy, która dla adresata powinna dostarczać szczegółowych informacji o tym kto i być może z jakiego powodu koresponduje z nim. Wiele firm decyduje się nawet korzystać z usług firm zewnętrznych, które z pomocą odpowiednich narzędzi i usług cloud, mogą zarządzać stopkami w Twojej firmie, dynamicznie dostosowując je do każdego dnia, okazji, wydarzenia i potrzeby.

Podpis do wiadomości e-mail umieszczany automatycznie, to przede wszystkim wygoda. Nie musisz pamiętać o pisaniu treści od nowa, każdorazowo dodawana jest ona samoczynnie, a na dodatek, za każdym razem wygląda tak samo. Tworzenie wielu podpisów e-mail pozwala też na znacznie łatwiejszą obsługę wielu kont, a także szybkie dopasowanie stopki do tworzonej korespondencji. Poczta Gmail, podobnie jak większość klientów poczty, oferuje możliwość utworzenia i zarządzania wieloma podpisami oraz ich automatyczne umieszczanie  w korespondencji.

Domenomania.pl już od ponad 15 lat zajmuje się hostingiem stron WWW i rejestracją domen.

Jak dodać automatyczny podpis w poczcie Outlook?

Dodawanie podpisu możesz rozpocząć w sekcji Plik programu Outlook.

  1. Uruchom program Outlook.
  2. Kliknij Plik.
  3. Wybierz Opcje.
    W sekcji Plik programu Outlook znajdziesz wszystkie ustawienia w tym Opcje i Podpisy
  4. W zakładce Poczta wybierz Utwórz i zmodyfikuj podpisy wiadomości > Podpisy.Ustawienia Outlook to rozbudowany panel zawierający wiele opcji dot. poczty oraz interfejsu programu Outlook
  5. Kliknij Nowy.
  6. Wpisz nazwę tego podpisu i rozpocznij konfigurację.W ustawienia poczty Outlook możesz dodać nowy podpis, jeden lub wiele oraz przypisać im funkcje

Dodanie nowego podpisu spowoduje utworzenie na liście podpisów do edycji nowej pozycji. Możesz teraz spersonalizować podpis:

  • Konto e-mail: ustaw na którym koncie e-mail podpis ma być używany,
  • Nowe wiadomości: zdefiniuj który podpis ma być używany dla nowych wiadomości,
  • Odpowiedzi: zdefiniuj który podpis ma być używany przy odpowiedziach na wiadomości,
  • Edytuj podpis: wprowadź treść podpisu korzystając z edytora.

Możesz korzystać z opcji Nowy, Usuń, Zapisz i Zmień nazwę aby modyfikować dostępne podpisy.

Jeśli posiadasz hosting w Domenomania.pl możesz na nim umieścić swoją stronę WWW lub przechowywać pliki.

Jak przenieść stronę WWW z dhosting.pl na inny serwer w 48h?

 [alert style="info"]Napisz na BOK@domenomania.pl i zrobimy to za CIEBIE w 48H!Jednak jeśli wolisz zrobić to sam poniżej dajemy Ci...

Jak przenieść stronę WWW z Linux.pl na inny serwer w 48h?

 [alert style="info"]Napisz na BOK@domenomania.pl i zrobimy to za CIEBIE w 48H!Jednak jeśli wolisz zrobić to sam poniżej dajemy Ci...

Jak uzyskać kod authinfo w home.pl?

Usługa utrzymania domen internetowych jest z reguły podobna u wielu dostawców. Obejmuje podstawowe elementy, takie jak rejestracja, odnowienie i...

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl