Jak ustawić podpis w Microsoft Outlook?

Promocja na hosting WordPress

Po co podpis dodawany jest do wiadomości?

Podpis wiadomości e-mail stanowi integralną jej część i nie powinien być nigdy pomijany. Nic nie stoi na przeszkodzie abyś samodzielnie podpisywał wszystkie wiadomości e-mail, np. przedstawiając się jako jej autor oraz podając dane kontaktowe czy dane firmy, którą reprezentujesz. Możesz ten proces zautomatyzować dodając automatyczny podpis do wiadomości e-mail w programie Microsoft Outlook.

Twój podpis będzie zawsze identyczny dla wszystkich odbiorców, a przede wszystkim wyeliminujesz ryzyko popełnienia błędu i podania np. nieprawidłowych danych zwrotnych. Automatyzacja podpisu Microsoft Outlook pozwala także na wprowadzenie wielu podpisów. Wysyłając korespondencję będziesz mógł wybrać, którego podpisu będziesz chciał wybrać w danej chwili.

Domenomania.pl to jedna z czołowych i największych firm w Polsce, która nieprzerwanie od roku 2004 dostarcza usługi związane z hostingiem, domenami, pozycjonowaniem stron internetowych oraz kreacją stron WWW.

Jak ustawić podpis w Microsoft Outlook?

Uruchom aplikację Microsoft Outlook aby ustawić podpis do wiadomości e-mail:

  1. Przejdź do sekcji menu: Plik.
  2. Wybierz: Opcje.
    Zmiana podpisu w Microsoft Outlook - Opcje
  3. Przejdź do ustawień: Poczta.
  4. Znajdź sekcję: Redagowanie wiadomości i w pozycji: Utwórz lub zmodyfikuj podpisy wiadomości kliknij przycisk: Podpisy
    W ustawieniach Microsoft Outlook przejdź do sekcji: Podpisy.
  5. Zarządzaj podpisem poczty Microsoft Outlook: dodaj nowy, edytuj lub usuń już istniejący podpis.

Jak zmienić podpis w Microsoft Outlook?

  • Po lewej stronie ekranu znajdziesz listę aktualnie posiadanych podpisów. Kliknij wybrany podpis, aby przejść do jego edycji lub skorzystaj z przycisków: Usuń lub Nowy, aby dodać nowy lub skasować wybrany podpis.
  • Po prawej stronie ekranu znajdziesz informacje o koncie e-mail, do którego podpis ma być używany. Z rozwijanej listy wybierz przypisany adres e-mail. Dodatkowo możesz zdecydować, który podpis będzie domyślnie używany przy redagowaniu nowych wiadomości oraz przy odpowiedziach.
  • Poniżej znajdziesz ekran edycji treści podpisu. Zawiera on edytor graficzny dzięki czemu łatwo ustawisz styl swojego podpisu, dodasz hiperłącza oraz wstawisz obraz.

Jak ustawić podpis w Microsoft Outlook?

Po zakończeniu edycji, kliknij przycisk Zapisz.

Podczas tworzenia nowej wiadomości e-mail lub odpowiadania na pocztę, możesz wybrać ręcznie inny podpis niż skonfigurowany domyślnie. Skorzystaj w tym celu z opcji: Podpisy i wybierz z listy podpis, który chcesz użyć w tej wiadomości e-mail.

Podpisy ustawione domyślnie przy odpowiedzi i redagowaniu nowej wiadomości, będą wstawiane automatycznie. Możesz także zmienić je korzystając z opcji: Podpisy.

Jeśli posiadasz hosting w Domenomania.pl możesz na nim umieścić swoją stronę WWW lub przechowywać pliki.

  • Czy ten artykuł był pomocny?
  • TakNie
Promocja na hosting WordPress

Błąd 0x8004210B, 0x80042109 w Outlook – co zrobić?

Błąd 0x8004210B lub 0x80042109 pojawia się zazwyczaj podczas korzystania z klienta poczty e-mail. Zobacz co zrobić gdy pojawi się błąd...

Uwierzytelnianie dwuskładnikowe (2FA) w DirectAdmin

DirectAdmin to panel administracyjny konta hostingowego, który daje możliwość zarządzania szeregiem funkcji oferowanych w ramach usług...

Jaki hosting dla e-commerce?

Wybór odpowiedniego hostingu dla e-commerce jest niezwykle ważny, dlatego wybór powinien być przemyślany. Podpowiadamy, na co należy zwrócić...

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl