SpamAssassin – konfiguracja w cPanel

Podczas konfigurowania filtrów poczty e-mail w cPanel, możesz skorzystać z reguł zintegrowanych z SpamAssassin.

Jak skonfigurować SpamAssasina w cPanel? Kilka kroków wystarczy, aby w skuteczny sposób ustrzec się przed niechcianymi wiadomościami w Twojej skrzynce! Konfiguracja SpamAssassina w cPanel jest bardzo prosta.

Jak skonfigurować SpamAssassin w cPanel?

Aby ustalić zasady postępowania ze SPAMEM w serwisie Domenomania.pl:

  1. Zaloguj się do panelu cPanel.
  2. W panelu cPanel przejdź do sekcji E-mail, a następnie wybierz opcję Spam Filters.W cPanelu znajdź sekcję: e-mail i kliknij opcję: Spam filters
  3. W kolejnym oknie aktywuj SpamAssassina przesuwając suwak w górnej części okna.Włącz SpamAssassin w górnej części okna cPanelu
  4. To wszystko! Usługa filtrowania niechcianej poczty została aktywowana.
    • Jeśli chcesz, aby wiadomości e-mail uznane za spam trafiały do osobnego folderu aktywuj suwak przy opcji Move New Spam to a Separate Folder (Spam Box).
    • Jeśli chcesz, aby wiadomości uznane za spam były automatycznie usuwane aktywuj suwak przy opcji Automatically Delete New Spam (Auto-Delete).Konfiguracja SpamAssassin w cPanel
  5. Po rozwinięciu Additional Configurations (For Advanced Users) możesz w odpowiednich sekcjach utworzyć białą (chcianą) lub czarną (niechcianą) listę maili, które będą brane pod uwagę przy kategoryzowaniu wiadomości jako spam.Konfiguracja białej oraz czarnej listy w Spam Assassin w cPanelu

Posiadam DirectAdmin zamiast cPanel

Jeśli posiadasz inny panel administracyjny niż cPanel, to skorzystaj z instrukcji konfiguracji SpamAssassin w DirectAdmin.

  • Czy ten artykuł był pomocny?
  • TakNie