Webmail – jak zalogować się do poczty e-mail?

Promocja na hosting WordPress

Zanim zalogujesz się do Webmail, warto wiedzieć, że możesz utworzyć swoją własną skrzynkę e-mail na hostingu Domenomania.pl. Dzięki temu będziesz mógł zarządzać swoją pocztą za pomocą programu do obsługi poczty, takiego jak Mozilla Thunderbird, lub poprzez stronę WWW, czyli Webmail.

Konta e-mail i poczta Webmail – wprowadzenie

Obsługa poczty przez klienta Roundcube w przeglądarce w Domenomania.pl jest niezwykle prosta i intuicyjna. W kolejnych artykułach krok po kroku dowiesz się, jak skonfigurować różne funkcje Webmail, na przykład jak utworzyć przekierowanie lub włączyć autoresponder. Przygotowaliśmy dla Ciebie wiele praktycznych poradników w kategorii Webmail, które pomogą Ci lepiej wykorzystać wszystkie możliwości dostępne w Twojej skrzynce e-mail. W tym artykule wyjaśniamy, jak zalogować się do poczty Roundcube.

Na hostingu w Domenomania.pl możesz utworzyć skrzynki e-mail. Utworzone w ten sposób skrzynki możesz obsługiwać za pomocą programu do obsługi poczty (np. Mozilla Thunderbird) lub za pomocą strony WWW (tzw. Webmail) pod adresem:

http://mojadomena.pl/poczta

Obsługa poczty przez Roundcube w Domenomania.pl jest bardzo prosta. Więcej artykułów krok po kroku opisujących jak korzystać z Webmail (np. jak utworzyć przekierowanie lub włączyć autoresponder) znajdziesz w kategorii: Webmail.

Domenomania.pl już od ponad 15 lat zajmuje się hostingiem stron WWW i rejestracją domen.

Utwórz skrzynkę e-mail zanim zalogujesz się do Poczty

Aby móc zalogować się do skrzynki pocztowej za pośrednictwem Webmail, należy utworzyć skrzynkę e-mail na hostingu w Domenomania.pl.

Jeśli masz już utworzone skrzynki e-mail na hostingu, możesz zalogować się do nich przez Webmail.

Jak zalogować się do poczty e-mail przez przeglądarkę?

  1. Aby zalogować się do swojego konta pocztowego, w pasku adresu przeglądarki należy przejść pod adres:
    • http://mojadomena.pl/poczta (w miejscu „mojadomena.pl” należy wpisać adres swojej domeny),
    • http://twojanazwa.domenomania.eu/poczta (w miejscu „twojanazwa.domenomania.eu” należy wpisać nazwę serwera w Domenomania.pl).

    Bez względu który z powyższych adresów użyjesz, zalogujesz się do tej samej skrzynki e-mail, która utworzona jest na Twoim hostingu w Domenomania.pl.

  2. Po załadowaniu okna logowania, wpisz login oraz hasło ustalone podczas tworzenia skrzynki e-mail. Jeśli nie znasz hasła do konta pocztowego, możesz zmienić hasło do skrzynki e-mail przez cPanel.Logowanie do Webmail
  3. Kliknij przycisk Zaloguj. Jeśli podałeś poprawną nazwę skrzynki e-mail i hasło dostępu, to zostaniesz zalogowany do wybranego konta pocztowego. Możesz przejść do odbierania lub wysyłania wiadomości.

    Jak wygląda Webmail w Domenomania.pl?

    Na hostingu w Domenomania.pl możesz umieścić stronę WWW lub przechowywać pliki.

Czy mogę zalogować się do skrzynki w inny sposób?

Skrzynkę e-mail utworzoną na hostingu w Domenomania.pl możesz sprawdzić na wiele sposobów, np. konfigurując program pocztowy na komputerze albo innym urządzeniu (np. smartfon).

Co lepsze: poczta w przeglądarce internetowej czy program pocztowy?

Wybór między pocztą webmail w przeglądarce internetowej a klasycznym oprogramowaniem do obsługi poczty e-mail, takim jak Outlook, zależy od indywidualnych potrzeb i preferencji użytkownika. Webmail umożliwia dostęp do poczty e-mail z dowolnego urządzenia z przeglądarką internetową i połączeniem internetowym. Klient pocztowy wymaga zainstalowania oprogramowania na urządzeniu, ale za to są idealni do zarządzania wieloma kontami e-mail z różnych domen w jednym miejscu.

Klient pocztowy, taki jak Outlook, umożliwia dostęp do pobranych wiadomości e-mail nawet bez połączenia internetowego i często oferują lepsze opcje integracji z innymi narzędziami, takimi jak kalendarze, narzędzia do zarządzania zadaniami czy aplikacje do przechowywania w chmurze.

Webmail jest bardziej odpowiedni do użytku na współdzielonych lub publicznych komputerach, ponieważ nie wymaga instalacji oprogramowania i pozwala na łatwe zabezpieczenie dostępu. Jest prostszy w użyciu dla osób, które wolą unikać instalacji dodatkowego oprogramowania. Może być również przydatny, jeśli użytkownik korzysta z komputera, na którym nie może zainstalować aplikacji.

Dla profesjonalnego użytku, posiadanie niestandardowego adresu e-mail związanego z domeną firmy jest bardziej odpowiednie i profesjonalne niż korzystanie z bezpłatnych usług webmail z ogólnymi domenami. Sprawdź, jak skonfigurować pocztę Domenomania.pl w popularnych programach pocztowych:

Dlaczego potwierdzenie odczytu e-mail nie działa w każdym programie?

Większość programów pocztowych i systemów Webmail, a także serwerów pocztowych, nie pozwala sprawdzić czy wiadomość e-mail wysłana do...

Panel WordPress wygląda na uszkodzony – brak motywu w wp-admin

Wyobraź sobie sytuację: właśnie ukończyłeś aktualizacje WordPress, ale gdy logujesz się do panelu administracyjnego (wp-admin), na ekranie...

Co to jest i do czego służy motyw potomny w WordPress?

WordPress to potężna platforma do tworzenia stron internetowych, która oferuje ogromną elastyczność podczas ich projektowania - m.in. dzięki...

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl