Jak zmienić podpis w aplikacji Poczta dla systemu Windows 10?

Używając programu Poczta dla systemu Windows z pewnością rzuciło Ci się w oczy, iż do każdej nowo tworzonej wiadomości e-mail wstawiany jest automatycznie domyślny podpis. Możesz zmienić jego treść, ustawiając własną.

Domenomania.pl to jedna z czołowych i największych firm w Polsce, która nieprzerwanie od roku 2004 dostarcza usługi związane z hostingiem, domenami, pozycjonowaniem stron internetowych oraz kreacją stron WWW.

Jak edytować podpis w Poczcie dla Windows 10?

  1. Po uruchomieniu programu Poczta dla systemu Windows, kliknij: ikonę zębatki w dolnej części okna.W systemie Windows kliknij ikonę ustawień w lewym dolnym rogu ekranu.
  2. Następnie z prawego menu wybierz opcję: Podpis.W ustawieniach przejdź do sekcji: Podpis, aby zmienić ustawienia podpisu dla Poczty w Windows 10.
  3. Pojawi się okno ustawień podpisu. Teraz edytuj swój podpis w białym polu.

    Dzięki wbudowanym narzędziom edytora możesz zmieniać typ czcionki, jej rozmiar, kolor, pogrubienie, podkreślenie czy nachylenie. Do podpisu możesz także wstawić obrazek.

  4. Po uzupełnieniu treści podpisu, kliknij przycisk: Zapisz.Uzupełnij szczegóły odnośnie dodawanego podpisu do wiadomości i kliknij przycisk: Zapisz.
  5. To wszystko! Twój podpis został zmieniony i będzie dodawany w nowej formie do wszystkich wiadomości e-mail tworzonych w aplikacji Poczta dla Windows 10.Przykład podpisu dodanego do wiadomości w aplikacji Poczta dla systemu Windows 10.

Jeśli posiadasz hosting w Domenomania.pl możesz na nim umieścić swoją stronę WWW lub przechowywać pliki.

Dodatkowe instrukcje konfiguracji Poczty w Windows 10

  • Czy ten artykuł był pomocny?
  • TakNie

Jak stworzyć konto Gmail?

Poczta Gmail to jedna z najpopularniejszych platform oferująca usługę poczty e-mail oraz wiele innych narzędzi dostępnych w chmurze. Jest to...

Jak pobrać bazę danych w DirectAdmin?

DirectAdmin to panel administracyjny, który pozwala na intuicyjne wykonywanie wielu czynności i zarządzanie swoimi usługami hostingowymi. Takze...

Jak zalogować się do bazy danych w DirectAdmin?

DirectAdmin to panel administracyjny, który powszechnie stosowany jest przez firmy hostingowe. Daje on możliwość zarządzania poszczególnymi...

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl