Pierwsze kroki w WooCommerce – jak skonfigurować?

Promocja na hosting

Jeśli myślisz o założeniu biznesu e-commerce warto zastanowić się nad wyborem odpowiedniej platformy do stworzenia sklepu internetowego. Jedną z najpopularniejszych wtyczek jest WooCommerce. Jest to platforma sprzedażowa, jednak działa tylko w połączeniu z WordPress.

Co to jest WooCommerce?

WooCommerce jest specjalną, darmową wtyczką wykorzystywaną do tworzenia sklepu internetowego.  Jej głównym zadaniem jest przekształcenie strony opartej o WordPress w sklep internetowy.  Główną zaletą tworzenia sklepu internetowego z wykorzystaniem WooCommerce jest prostota i intuicyjność. W panelu WordPress możesz wprowadzać produkty, definiować ich parametry jak i opisy, zdjęcia, cenę, stan magazynowy, a osoby przeglądające Twój sklep zyskają funkcjonalność koszyka i będą mogły zamówić w szybki i wygodny sposób oferowane produkty.

Hosting E-commerce z darmowym certyfikatem SSL to idealne rozwiązanie dla sklepów internetowych.

Jak zainstalować i skonfigurować WooCommerce?

  1. Zainstaluj WordPress
  2. Zaloguj się do Kokpitu WordPress
  3. W bocznym menu przejdź do działu Wtyczki i wybierz: Dodaj nową 
    Dodanie nowej wtyczki w WordPress
  4. Wyszukaj wtyczkę WooCommerce i kliknij: Zainstaluj
    Zainstaluj wtyczkę WooCommerce
  5. Po poprawnej instalacji włącz wtyczkę
    Włącz wtyczkę WooCommerce
  6. Na początku w kreatorze konfiguracji WooCommerce należy określić podstawowe dane Twojego sklepu. Uzupełnij dane jak:
    •  adres
    • kraj
    • miasto
    • kod pocztowy
    • adres e-mail
      Wypełnij dane sklepu
  7. Określ branżę w jakiej będzie działał Twój sklep WooCommerce
    Wybierz branżę w jakiej będzie działał Twój WooCommerce
  8. Wybierz typy produktów, które będą sprzedawane w Twoim sklepie.
    Wybierz produkty, które będą sprzedawane
  9. Uzupełnij informacje dotyczące Twojej firmy
    Uzupełnij informacje dotyczące Twojej firmy
  10. Wybierz motyw dla Twojego sklepu WooCommerce. Jeśli nie chcesz korzystać z płatnych motywów to sugerujemy użycie: Storefront
    Wybierz motyw, który idealnie będzie pasował do Twojego sklepu
  11. Gotowe, podstawowe informacje o Twoim sklepie zostały ustawione. Teraz możesz zacząć wdrażać treści i produkty do swojego sklepu.

Jak dodać kolejny adres e-mail w Panelu klienta LH.pl?

Posiadając konto w LH.pl prawdopodobnie jest zabezpieczone za pomocą dwuskładnikowego uwierzytelniania (2FA) i przy każdym logowaniu system wysyła kod...

Jak dodać dodatkowy e-mail w Panelu klienta nazwa.pl?

Jeśli korzystasz z usług firmy nazwa.pl, Twój panel klienta prawdopodobnie korzysta z mechanizmu podwójnego uwierzytelniania (2FA). To dodatkowa warst...

Jaki hosting wybrać? Najlepsze propozycje hostingu stron WWW

Wybór odpowiedniego hostingu stron internetowych stanowi kluczowy element sukcesu każdej witryny, wpływając bezpośrednio na jej wydajność, bezpieczeńs...

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl