Jak ustawić autoresponder w poczcie WP?

Promocja na hosting WordPress

Autoresponder to asystent nieobecności. Mechanizm, który automatycznie odpowiada na otrzymaną korespondencję e-mail. Jego konfiguracja zwykle sprowadza się do opcji włącz/wyłącz oraz podania treści wiadomości. Kiedy nadawca wyśle wiadomość, otrzyma odpowiedź, np. z informacją o nieobecności. Sprawdź jak szybko ustawić autoresponder w poczcie WP.

Autoresponder – informacje podstawowe

Asystent nieobecności odgrywa kluczową rolę w korzystaniu z poczty e-mail. Może on pełnić wiele funkcji w zależności od potrzeb i sytuacji. Używaj autorespondera, aby informować o swojej nieobecności w pracy, braku dostępu do poczty e-mail lub potwierdzając otrzymanie wiadomości.

Wielu uzytkowników korzysta z asystenta nieobecności w codziennej pracy, inni używają go podczas urlopu. Autoresponder, który początkowo miał jedynie informować o naszej nieobecności, stał się dziś cennym narzędziem, które używane jest nawet podczas zapisu do newslettera. Oczywiście jego możliwości mogą różnić się w zależności od systemu, w jakim są używane, ale wciąż pozostaje on systemem automatycznej odpowiedzi na otrzymaną korespondencję.

Korzystając z Poczta WP użytkownicy najczęściej używają autorespondera do informowania o nieobecności. Jednak jeśli cenisz sobie dobry kontakt z innymi użytkownikami, warto, np. używać asystenta nieobecności do wysłania potwierdzenia otrzymania wiadomości. W opcjach konta Poczty WP możesz spersonalizować treść i temat przesyłanej wiadomości, a także ustawić datę początkową i końcową, a więc okres, w jakim asystent ma działać.

Domenomania.pl to jedna z czołowych i największych firm w Polsce, która nieprzerwanie od roku 2004 dostarcza usługi związane z hostingiem, domenami, pozycjonowaniem stron internetowych oraz kreacją stron WWW.

Jak ustawić autoresponder w poczcie WP?

Ustawienia automatycznej odpowiedzi znajdziesz w opcjach konta WP:

  1. Zaloguj się do konta Poczta WP
  2. Przejdź do zakładki Opcje > Ogólne.
  3. Odszukaj sekcję Automatyczna odpowiedź i w polu Aktywna wybierz Włączona.
    Włącz Automatyczne odpowiedzi Poczta WP i poinformuj użytkowników o swojej nieobecności
  4. Uzupełnij temat i treść wiadomości oraz termin, czyli okres, w jakim autoresponder ma działać.
  5. W dowolnej chwili możesz ręcznie wyłączyć jak i włączyć automatyczne odpowiedzi.

Wiadomość utworzona jako automatyczna odpowiedź będzie przesyłana do każdego użytkownika, który wyśle do Ciebie maila. Otrzyma on powiadomienie, którego treść właśnie konfigurujesz. Otrzymaną korespondencję możesz przeczytać później.

  • Czy ten artykuł był pomocny?
  • TakNie
Promocja na hosting WordPress

WordPress 5.8 – co nowego?

WordPress 5.8 jest bardzo ważnym i oczekiwanym wydaniem. Oprócz niesamowitej liczby funkcji, ulepszeń i poprawek błędów, do WP 5.8 wprowadzono...

Co to jest favicon i jak dodać do strony WWW?

Poniższy artykuł przedstawia co to są Favicony, dlaczego warto je używać, jak ważne są do prowadzenia strony WWW oraz jak je dodać do swojej...

Błąd 302 – co to jest i jak naprawić?

W artykule zostało wytłumaczone co to jest błąd 302 i jak poradzić sobie z jego naprawą. Jest to komunikat błędu, który możemy napotkać...

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl