Artykuły powiązane ze słowem kluczowym:

użytkownik

Jak zmienić hasło do konta hostingowego (reset hasła do cPanel)?

Podczas logowania do cPanel istnieje możliwość zresetowania hasła do konta administratora. Jeśli w cPanel, a dokładniej w ustawieniach powiadomień masz podany poprawny adres e-mail służący do wysyłki powiadomień e-mail, to za pomocą...
Jak zmienić hasło do konta hostingowego (reset hasła do cPanel)?

Jaki login / nazwę użytkownika użyć podczas logowania?

Jaki jest login do Panelu klienta? Jaki jest login do cPanel lub DirectAdmin? Nie pamiętam danych logowania do cPanel Nie pamiętam loginu lub hasła do DirectAdmin Posiadając jakąkolwiek usługę w Domenomania.pl, otrzymujesz...

Jak utworzyć użytkownika bazy danych MySQL przez cPanel?

Proces tworzenia bazy danych w cPanel można podzielić na dwa etapy: Tworzenie bazy danych Dodawanie użytkownika do bazy danych Po utworzeniu bazy danych i użytkownika bazy danych, należy przypisać użytkownika do utworzonej bazy...

Jak usunąć uprawnienia użytkownikowi do bazy danych MySQL w cPanel?

Jak w cPanel skasować uprawnienia użytkownika do bazy danych MySQL? Zarządzanie bazami danych MySQL przez cPanel Po utworzeniu bazy danych MySQL w cPanel, będzie ona wyświetlana na liście utworzonych baz danych na hostingu. Do...
Jak usunąć uprawnienia użytkownikowi do bazy danych MySQL w cPanel?

Jak użytkownik może ustawić autoresponder?

Jak użytkownik może ustawić autoresponder na skrzynce e-mail? Jak ustawić automatyczne odpowiedzi w cPanel? Jak ustawić automatyczne odpowiedzi w Webmail? Automatyczne odpowiedzi to funkcja, która jest znana chyba przez każdego...
Jak użytkownik może ustawić autoresponder?

Zmiana hasła do skrzynki e-mail przez użytkownika

Zmiana hasła do skrzynki e-mail, która utworzona jest na hostingu w Domenomania.pl możliwa jest na dwa sposoby: Zmiana hasła do skrzynki po zalogowaniu do cPanelu Zmiana hasła do skrzynki po zalogowaniu do Webmaila Zmiana hasła do...
Zmiana hasła do skrzynki e-mail przez użytkownika

Jak edytować użytkownika w cPanel?

Po zalogowaniu do cPanelu, możesz utworzyć kolejne konta użytkowników, które będą miały dostęp do panelu administracyjnego cPanel. Dodatkowe konta w cPanel możesz utworzyć dla Twoich współpracowników lub klientów. Po utworzeniu nowego...
Jak edytować użytkownika w cPanel?

Jak usunąć użytkownika w cPanel?

Czy można usunąć utworzone konto użytkownika? Usuwanie użytkownika w cPanel Czy można usunąć utworzone konto użytkownika? Po zalogowaniu do cPanelu, możesz utworzyć kolejne konta użytkowników, które będą miały dostęp do...
Usuwanie konta użytkownika z panelu Klienta cPanel

Jak dodać użytkownika w cPanel?

Czy można dodać wielu użytkowników w cPanel? Dodawanie nowego użytkownika w cPanel Czy można dodać wielu użytkowników w cPanel? Po zalogowaniu do cPanelu, możesz utworzyć kolejne konta użytkowników, które będą miały...
Jak utworzyć nowego użytkownika w panelu Klienta?

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Posiadając jakąkolwiek usługę w Domenomania.pl, otrzymujesz dostęp do Panelu klienta.

Jeśli zamówiłeś hosting, to otrzymujesz również dostęp do wybranego podczas zamówienia panelu administracyjnego (cPanel lub DirectAdmin). Co oznacza, że posiadam cPanel lub DirectAdmin?

Hasło dostępu do Panelu klienta Domenomania.pl możesz zmienić na dwa sposoby:

Za pomocą cPanel możesz zmienić hasło po uprzednim zalogowaniu do konta administratora. Jeśli nie pamiętasz hasła do cPanel, skontaktuj sie z Biurem Obsługi Klienta Domenomania.pl.

Za pomocą DirectAdmin możesz zmienić hasło po uprzednim zalogowaniu do konta administratora. Jeśli nie pamiętasz hasła do DirectAdmin, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Domenomania.pl.

Usługi Domenomania.pl (np. domeny lub hosting) możesz opłacić na dwa sposoby:

Za pomocą Panelu klienta możesz wyświetlić dokumenty rozliczeniowe dot. zamówionych usług (np. hosting lub domeny). Faktury VAT będą dostępne w Panelu klienta po zaksięgowaniu płatności w Domenomania.pl.

Za pośrednictwem cPanel możesz utworzyć skrzynki e-mail, które będą funkcjonowały na hostingu. Jeśli przypiszesz do hostingu domeny, to skrzynki e-mail będą korzystały z adresów tych domen.

Za pośrednictwem DirectAdmin możesz utworzyć skrzynki e-mail, które będą funkcjonowały na hostingu. Jeśli przypiszesz do hostingu domeny, to skrzynki będą korzystały z adresów tych domen.

Przypisanie, czyli dodanie domeny do cPanel jest wymagane, jeśli chcesz zarządzać swoją domeną za pomocą tego panelu administracyjnego. Aby domena mogła zostać przypisana do hostingu w Domenomania.pl, wymagane jest wydelegowanie domeny na DNS Domenomania.pl.

Przypisanie, czyli dodanie domeny do DirectAdmin jest wymagane, jeśli chcesz zarządzać swoją domeną za pomocą tego panelu administracyjnego. Aby domena mogła zostać przypisana do hostingu w Domenomania.pl, wymagane jest wydelegowanie domeny na DNS Domenomania.pl.

Błąd 550 5.1.1 – co to i jak naprawić?

Podczas korzystania z poczty e-mail istnieje szansa, że spotkasz się z pewnymi problemami, które mogą wynikać z wielu różnych przyczyn....

Błąd 550 5.1.1 – Recipient address rejected: User unknown

Co oznacza błąd 550 5.1.1 - Recipient address rejected? Najczęstsze przyczyny błędu  550 5.1.1 Co zrobić by rozwiązać błąd 550...

Jak wstawić odnośnik URL w treści wpisu WordPress?

Dodawanie zewnętrznych odnośników do treści wpisów i stron WordPress pozwala przekierować użytkowników do nowych publikacji i zewnętrznych...

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl