Jak edytować użytkownika w cPanel?

Po zalogowaniu do cPanelu, możesz utworzyć kolejne konta użytkowników, które będą miały dostęp do panelu administracyjnego cPanel. Dodatkowe konta w cPanel możesz utworzyć dla Twoich współpracowników lub klientów. Po utworzeniu nowego konta użytkownika, możesz później przejść do jego edycji.

Edycja użytkownika w cPanel

  1. Zaloguj się do panelu cPanel.
  2. Po zalogowaniu do cPanel, znajdź sekcję: Preferencje na dole ekranu i kliknij opcję: Menadżer użytkowników.
    W cPanel znajdź sekcję: Preferencje i kliknij opcję: Menedżer użytkowników
  3. Na ekranie zostanie wyświetlona lista utworzonych dotychczas użytkowników. Ikony po prawej stronie symbolizują odpowiednio dostęp kont użytkowników do: E-mail, FTP oraz Web Disk. Kliknij przycisk: Edytuj, aby rozpocząć edycję wybranego użytkownika cPanel. Jeśli pod nazwą użytkownika nie widzisz przycisku: Edytuj, oznacza to, że jest to użytkownik systemowy, którego nie możesz zmodyfikować ani usunąć.
    cPanel - Menedżer użytkowników
  4. Na ekranie zostanie wyświetlony formularz edycji użytkownika w cPanel:
    • Podstawowe informacje – w tym miejscu możesz zmienić: Pełną nazwę oraz kontaktowy adres e-mail.Edycja informacji podstawowych przy użytkowniku w cPanel
    • Informacje o zabezpieczeniach – w tym miejscu możesz zmienić hasło dostępu dla wybranego użytkownika cPanel.
      Podczas edycji użytkownika w cPanel, w sekcji Informacje o zabezpieczeniach możesz zmienić hasło.
    • Usługi – w tym miejscu możesz zarządzać dostępem konta użytkownika cPanel do wybranych usług: konta e-mail, konta FTP lub dostęp do usługi Web Disk z ograniczoną pojemnością.
      Ustawienia dostępu użytkownika w cPanel do dodatkowych usług (FTP, E-mail, Web Disk)
  5. Kliknij przycisk: Zapisz, aby zapisać wprowadzone zmiany przy użytkowniku.
  • Czy ten artykuł był pomocny?
  • TakNie