Czy można w cPanel utworzyć nowego użytkownika?
Po zalogowaniu do cPanelu, możesz utworzyć kolejne konta użytkowników, które będą miały dostęp do panelu administracyjnego cPanel. Dodatkowe konta w cPanel możesz utworzyć dla Twoich współpracowników lub klientów. Po utworzeniu nowego konta użytkownika, możesz później przejść do jego edycji.
Edycja użytkownika w cPanel
- Zaloguj się do panelu cPanel.
- Po zalogowaniu do cPanel, znajdź sekcję: Preferencje na dole ekranu i kliknij opcję: Menadżer użytkowników.
- Na ekranie zostanie wyświetlona lista utworzonych dotychczas użytkowników. Ikony po prawej stronie symbolizują odpowiednio dostęp kont użytkowników do: E-mail, FTP oraz Web Disk. Kliknij przycisk: Edytuj, aby rozpocząć edycję wybranego użytkownika cPanel. Jeśli pod nazwą użytkownika nie widzisz przycisku: Edytuj, oznacza to, że jest to użytkownik systemowy, którego nie możesz zmodyfikować ani usunąć.
- Na ekranie zostanie wyświetlony formularz edycji użytkownika w cPanel:
- Podstawowe informacje – w tym miejscu możesz zmienić: Pełną nazwę oraz kontaktowy adres e-mail.
- Informacje o zabezpieczeniach – w tym miejscu możesz zmienić hasło dostępu dla wybranego użytkownika cPanel.
- Usługi – w tym miejscu możesz zarządzać dostępem konta użytkownika cPanel do wybranych usług: konta e-mail, konta FTP lub dostęp do usługi Web Disk z ograniczoną pojemnością.
- Kliknij przycisk: Zapisz, aby zapisać wprowadzone zmiany przy użytkowniku.