Czy można usunąć utworzone konto użytkownika?
Po zalogowaniu do cPanelu, możesz utworzyć kolejne konta użytkowników, które będą miały dostęp do panelu administracyjnego cPanel. Dodatkowe konta w cPanel możesz utworzyć dla Twoich współpracowników lub klientów. Po utworzeniu nowego konta użytkownika, możesz go usunąć za pomocą Menedżera użytkowników w cPanel.
Usuwanie użytkownika w cPanel
- Zaloguj się do panelu cPanel.
- Po zalogowaniu do cPanel, znajdź sekcję: Preferencje na dole ekranu i kliknij opcję: Menadżer użytkowników.
- Na ekranie zostanie wyświetlona lista utworzonych dotychczas użytkowników. Pod nazwą użytkownika kliknij opcję: Usuń, aby skasować wybranego użytkownika z cPanelu. Jeśli pod nazwą użytkownika nie widzisz opcji: Usuń, oznacza to, że jest to użytkownik systemowy, którego usunięcie z cPanelu nie jest możliwe.
- Na ekranie zostanie wyświetlone potwierdzenie usunięcie użytkownika z systemu cPanel. Kliknij ponownie przycisk: Usuń, aby potwierdzić chęć usunięcia użytkownika z cPanelu.