Artykuły powiązane ze słowem kluczowym:

abonent

Cesja tradycyjna domen (papierowa)

Cesję domen, czyli zmianę danych abonenta dla usług zarejestrowanych w Domenomania.pl możesz wykonać na dwa sposoby: cesja elektroniczna oraz opisana poniżej cesja tradycyjna (czyli po przesłaniu papierowego wniosku). Na czym polega cesja...

Jak wykonać cesję domeny globalnej (zmiana danych abonenta)?

Proces cesji polega na zmianie prawnego właściciela domeny (czyli abonenta). W celu przeprowadzenia cesji dla domeny globalnej (np. z końcówką .com lub .net) należy zgłosić się do Biura Obsługi Klienta w celu zainicjowania cesji...

Jak wykonać cesję domeny europejskiej .eu (zmiana danych abonenta)?

Proces cesji polega na zmianie prawnego właściciela domeny (czyli abonenta). W celu przeprowadzenia cesji dla domeny europejskiej (z końcówką .eu) należy zgłosić się do Biura Obsługi Klienta w celu zainicjowania cesji elektronicznej lub...

Jak wykonać cesję domeny polskiej (zmiana danych abonenta)?

Proces cesji polega na zmianie prawnego właściciela domeny (czyli abonenta). W celu przeprowadzenia cesji dla domeny polskiej (z końcówką .pl) należy zgłosić się do Biura Obsługi Klienta w celu zainicjowania cesji elektronicznej lub...

Jak ukryć dane abonenta domeny w WHOIS?

Baza WHOIS to ogólnodostępna baza danych (czyli dostępna dla każdego internauty), w której zapisywane i udostępniane są informacje o wszystkich domenach internetowych oraz abonentach domen. Jak sprawdzić dane domeny w bazie...

Przydatne pliki i formularze

Poniżej znajdziesz gotowe formularze niezbędne do zgłoszenia zmian w Twoich usługach: Pobierz: Wniosek cesji (zmiana abonenta domeny) Pobierz: Aktualizacja danych abonenta Pobierz: Wniosek o wydanie AuthInfo Zmiana danych abonenta...

Jak Domenomania.pl zabezpiecza moje dane?

Utrzymanie maksymalnego bezpieczeństwa dla danych każdego z naszych Klientów jest dla nas rzeczą priorytetową. Staramy się zatem z dnia na dzień udoskonalać uznawaną przez nas politykę prywatności. Bezpieczeństwo Twoich danych to...

Jak zaktualizować dane abonenta?

Edycja danych abonenta możliwa jest na kilka sposobów i wszystko uzależnione jest od tego jaki końcowy efekt chcesz uzyskać. Dane abonenta możemy edytować w określonym zakresie: Jak zaktualizować dane adresowe abonenta w Panelu klienta...
Jak zaktualizować dane abonenta?

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Posiadając jakąkolwiek usługę w Domenomania.pl, otrzymujesz dostęp do Panelu klienta.

Jeśli zamówiłeś hosting, to otrzymujesz również dostęp do wybranego podczas zamówienia panelu administracyjnego (cPanel lub DirectAdmin). Co oznacza, że posiadam cPanel lub DirectAdmin?

Hasło dostępu do Panelu klienta Domenomania.pl możesz zmienić na dwa sposoby:

Za pomocą cPanel możesz zmienić hasło po uprzednim zalogowaniu do konta administratora. Jeśli nie pamiętasz hasła do cPanel, skontaktuj sie z Biurem Obsługi Klienta Domenomania.pl.

Za pomocą DirectAdmin możesz zmienić hasło po uprzednim zalogowaniu do konta administratora. Jeśli nie pamiętasz hasła do DirectAdmin, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Domenomania.pl.

Usługi Domenomania.pl (np. domeny lub hosting) możesz opłacić na dwa sposoby:

Za pomocą Panelu klienta możesz wyświetlić dokumenty rozliczeniowe dot. zamówionych usług (np. hosting lub domeny). Faktury VAT będą dostępne w Panelu klienta po zaksięgowaniu płatności w Domenomania.pl.

Za pośrednictwem cPanel możesz utworzyć skrzynki e-mail, które będą funkcjonowały na hostingu. Jeśli przypiszesz do hostingu domeny, to skrzynki e-mail będą korzystały z adresów tych domen.

Za pośrednictwem DirectAdmin możesz utworzyć skrzynki e-mail, które będą funkcjonowały na hostingu. Jeśli przypiszesz do hostingu domeny, to skrzynki będą korzystały z adresów tych domen.

Przypisanie, czyli dodanie domeny do cPanel jest wymagane, jeśli chcesz zarządzać swoją domeną za pomocą tego panelu administracyjnego. Aby domena mogła zostać przypisana do hostingu w Domenomania.pl, wymagane jest wydelegowanie domeny na DNS Domenomania.pl.

Przypisanie, czyli dodanie domeny do DirectAdmin jest wymagane, jeśli chcesz zarządzać swoją domeną za pomocą tego panelu administracyjnego. Aby domena mogła zostać przypisana do hostingu w Domenomania.pl, wymagane jest wydelegowanie domeny na DNS Domenomania.pl.

Błąd 550 5.1.1 – co to i jak naprawić?

Podczas korzystania z poczty e-mail istnieje szansa, że spotkasz się z pewnymi problemami, które mogą wynikać z wielu różnych przyczyn....

Błąd 550 5.1.1 – Recipient address rejected: User unknown

Co oznacza błąd 550 5.1.1 - Recipient address rejected? Najczęstsze przyczyny błędu  550 5.1.1 Co zrobić by rozwiązać błąd 550...

Jak wstawić odnośnik URL w treści wpisu WordPress?

Dodawanie zewnętrznych odnośników do treści wpisów i stron WordPress pozwala przekierować użytkowników do nowych publikacji i zewnętrznych...

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl