Jak włączyć automatyczne aktualizacje wtyczek WordPress?

Autorzy CMS WordPress dbają o regularne aktualizacje systemu, ale wtyczki i szablony mogą być aktualizowane w różnym okresie czasu. Automatyczna aktualizacja pozwoli Ci zadbać by rozszerzenia witryny (np. wtyczki i szablony)  były od razu aktualizowane, gdy tylko autorzy wprowadzą nowszą wersję.

Na czym polega automatyczna aktualizacja WordPress?

WordPress posiada domyślnie włączoną funkcję automatycznych aktualizacji systemu CMS. Aktualizowanie witryny WordPress ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa i stabilności witryny. Warto włączyć automatyczne aktualizacje także dla innych elementów strony internetowej, np. wtyczek oraz szablonów.

Automatyczna aktualizacja jest zalecana dla większości wtyczek. Może okazać się, że niektóre z nich mogą być kluczowe dla funkcjonowania Twojej witryny lub wprowadzać zmiany w jej działaniu, które będą wymagały aktualizacji innych elementów, np. szablonu strony internetowej. W takiej sytuacji warto wykonać ręczną aktualizację wtyczki zapoznając się z informacjami o wersji, ale również zadbać o kopię zapasową strony internetowej.

Jak włączyć automatyczne aktualizacje WordPress?

  1. Zaloguj się do panelu administratora WordPress.
  2. Po lewej stronie ekranu skorzystaj z sekcji: Wtyczki.
    Aktualizacja wtyczek WordPress w panelu administratora
  3. Na liście odszukaj interesującą Cię wtyczkę.
  4. Skorzystaj z opcji: Włącz automatyczne aktualizacje.
  5. Po włączeniu automatycznych aktualizacji, system WordPress będzie realizował aktualizacje wybranej wtyczki automatycznie, gdy tylko pojawi się jej nowsza wersja.
  6. W dowolnym momencie możesz wyłączyć wtyczkę jeśli np. po aktualizacji zauważysz błędy w działaniu witryny internetowej.

Jeśli nie chcesz korzystać z automatycznych aktualizacji pozostaw funkcję nieaktywną (wyłącz automatyczne aktualizacje). Dla każdej wtyczki, dla której pojawi się jej nowsza wersja, otrzymasz powiadomienie o możliwości jej ręcznej aktualizacji. Zapoznaj się z dziennikiem wersji, aby sprawdzić jakie zmiany wprowadza nowa wersja rozszerzenia.

  • Czy ten artykuł był pomocny?
  • TakNie

Jak stworzyć konto Gmail?

Poczta Gmail to jedna z najpopularniejszych platform oferująca usługę poczty e-mail oraz wiele innych narzędzi dostępnych w chmurze. Jest to...

Jak pobrać bazę danych w DirectAdmin?

DirectAdmin to panel administracyjny, który pozwala na intuicyjne wykonywanie wielu czynności i zarządzanie swoimi usługami hostingowymi. Takze...

Jak zalogować się do bazy danych w DirectAdmin?

DirectAdmin to panel administracyjny, który powszechnie stosowany jest przez firmy hostingowe. Daje on możliwość zarządzania poszczególnymi...

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl