Jak skonfigurować catch-all w cPanel?

Promocja na hosting WordPress

Do czego służy adres typu catch-all?

W cPanel dostępny jest interfejs: Domyślny adres, który umożliwia skonfigurowanie domyślnego adresu (typu: catch-all) dla domeny. Skonfigurowany adres typu catch-all będzie odbierał wszystkie wiadomości, które zostały wysłane na nieprawidłowy adres e-mail w domenie.

  • często sprawdzaj domyślny adres typu catch-all ustawiony w cPanel pod kątem brakujących wiadomości. Możesz w nim znaleźć wiadomości, które np. zostały wysłane z literówką w adresie e-mail przed znakiem @,
  • jeśli nie skonfigurowałeś domyślnego adresu domeny w cPanel, to system wyśle ​​pocztę z błędem w adresie na adres domyślny konta w cPanel,
  • jeśli skonfigurujesz usługę przesyłania poczty dalej w cPanelu (cPanel > E-mail > Usługi przesyłania dalej), to ustawienia w tamtym miejscu będą nadpisywać ustawienia w opcji: Domyślny adres.

WAŻNE! Jeśli spamerzy wysyłają dużo spamu na Twoją domenę i kierujesz taką pocztę na domyślny adres typu catch-all, może on otrzymać dużą ilość spamu i skrzynka może zostać szybko przepełniona.

Jak ustawić adres typu catch-all przez cPanel?

Aby ustawić domyślny adres domeny, wykonaj następujące czynności:

  1. Zaloguj się do panelu cPanel.
  2. Znajdź sekcję: E-mail i kliknij opcję: Domyślny adres e-mail.
    Aby ustawić konto typu catch-all w cPanel kliknij opcję: Domyślny adres.
  3. W menu: Wysyłaj wszystkie nietrasowane wiadomości e-mail kierowane do następującej domeny wybierz domenę, dla której chcesz skonfigurować domyślny adres typu catch-all. Wybierz jedno z następujących ustawień:
    Domyślny adres e-mail typu catch-all dla domeny w cPanel

    • Odrzuć wiadomość e-mail, gdy serwer przetwarza ją w czasie działania usługi SMTP, i wyświetl komunikat o błędzie – wybierz to ustawienie, aby wysłać wiadomość o błędzie do nadawcy. Następnie wprowadź komunikat o błędzie w polu tekstowym: Komunikat o niepowodzeniu (widoczny dla nadawcy). Co to jest Mailer Daemon?
    • Przesyłaj dalej na adres e-mail – wybierz to ustawienie, aby przekazywać pocztę na inny adres. Następnie wprowadź adres e-mail lub nazwę użytkownika konta cPanel w polu tekstowym: Przesyłaj dalej na adres e-mail.
  4. Kliknij: Opcje zaawansowane, aby wyświetlić dodatkowe ustawienia:
    • Prześlij dalej na swoje konto systemowe „nazwa-konta” – wybierz to ustawienie, aby przekazywać pocztę na konto systemowe.
    • Potok do programu – wybierz to ustawienie, aby przekazywać komunikaty do programu w ścieżce zdefiniowanej w dostępnym polu tekstowym. Wprowadź ścieżkę względem swojego katalogu domowego.
    • Odrzuć (niezalecane) – wybierz to ustawienie, aby usunąć wiadomości przychodzące i nie wysyłać powiadomienia o błędzie.

      Nie polecamy tego ustawienia, ponieważ nadawca nie będzie wiedział, że dostawa jego wysyłki się nie powiodła się.

  5. Kliknij przycisk: Zmień, aby zapisać ustawienia catch-all dla wybranej domeny w cPanel.
  • Czy ten artykuł był pomocny?
  • TakNie
Promocja na hosting WordPress

Co to jest favicon i jak dodać do strony WWW?

Poniższy artykuł przedstawia co to są Favicony, dlaczego warto je używać, jak ważne są do prowadzenia strony WWW oraz jak je dodać do swojej...

Błąd 302 – co to jest i jak naprawić?

W artykule zostało wytłumaczone co to jest błąd 302 i jak poradzić sobie z jego naprawą. Jest to komunikat błędu, który możemy napotkać...

Brotli – co to jest i dlaczego warto go używać?

W niniejszym artykule wyjaśniamy co to jest Brotli oraz jakie korzyści płyną z jego zastosowania. Dowiedz się więcej o tej metodzie kompresji...

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl