Do czego służą rekordy domeny?
Ruch w Twojej domenie internetowej determinowany jest przez ustawienia rekordów domeny. To rekordy domeny kierują “ruch w Twojej domenie” we wskazane miejsce. Za każdym razem, gdy użytkownik Internetu wywołuję Twoją domenę lub, gdy wysyłasz / odbierasz pocztę e-mail z adresem Twojej domeny, to między innymi podczas każdego wywołania strony i wysyłania e-mail generowany jest ruch w Twojej domenie.
Jak w cPanel usunąć rekord domeny?
Za pomocą cPanelu możesz utworzyć nowy lub usunąć istniejący rekord domeny. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby dowiedzieć się jak skasować istniejący rekord w strefie DNS domeny.
- Zaloguj się do cPanelu.
- Znajdź sekcję: Domeny i kliknij: Edytor stref DNS.
- Kliknij przycisk: Zarządzaj przy domenie, dla której chcesz usunąć istniejący rekord domeny.
- Na ekranie zostanie wyświetlona lista wszystkich rekordów, które zostały już wcześniej utworzone przy domenie. Kliknij przycisk: Usuń przy wybranym rekordzie, aby go usunąć ze strefy DNS.
- W nowym oknie potwierdź, że chcesz usunąć wskazany rekord domeny. Kliknij przycisk: Kontynuuj, aby usunąć rekord domeny.
- W prawym górnym rogu zostanie wyświetlony zielony komunikat, który informuje o pomyślnym usunięciu rekordu domeny. Zmiany w strefie DNS zostaną odświeżone po określonym czasie, który ustalony jest w wartości TTL dla rekordu.