Jak usunąć rekord ze strefy DNS w cPanel?

Ruch w Twojej domenie determinowany jest przez ustawienia rekordów domeny. To rekordy domeny kierują “ruch w Twojej domenie” we wskazane miejsce. Za każdym razem, gdy użytkownik Internetu wywołuję Twoją domenę lub, gdy wysyłasz / odbierasz pocztę e-mail z adresem Twojej domeny, to między innymi podczas każdego wywołania strony i wysyłania e-mail generowany jest ruch w Twojej domenie.

Jak w cPanelu usunąć rekord domeny?

Za pomocą cPanelu możesz utworzyć nowy lub usunąć istniejący rekord domeny. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby dowiedzieć się jak skasować istniejący rekord w strefie DNS domeny.

  1. Zaloguj się do cPanelu.
  2. Znajdź sekcję: Domeny i kliknij: Edytor stref DNS.
    Aby usunąć rekord domeny, kliknij Edytor stref DNS w cPanel
  3. Kliknij przycisk: Zarządzaj przy domenie, dla której chcesz usunąć istniejący rekord domeny.
    Kliknij przycisk: Zarządzaj przy wybranej domenie, dla której chcesz usunąć rekord domeny.
  4. Na ekranie zostanie wyświetlona lista wszystkich rekordów, które zostały już wcześniej utworzone przy domenie. Kliknij przycisk: Usuń przy wybranym rekordzie, aby go usunąć ze strefy DNS.
    Kliknij przycisk: Usuń przy wybranym rekordzie domeny, który chcesz usunąć.
  5. W nowym oknie potwierdź, że chcesz usunąć wskazany rekord domeny. Kliknij przycisk: Kontynuuj, aby usunąć rekord domeny.Potwierdź chęć usunięcia rekordu domeny, klikając przycisk: Kontynuuj.
  6. W prawym górnym rogu zostanie wyświetlony zielony komunikat, który informuje o pomyślnym usunięciu rekordu domeny. Zmiany w strefie DNS zostaną odświeżone po określonym czasie, który ustalony jest w wartości TTL dla rekordu.
  • Czy ten artykuł był pomocny?
  • TakNie