Jak odblokować skrzynkę e-mail w cPanel?

Promocja na hosting WordPress

Blokada skrzynki e-mail może zostać nałożona przez klienta lub administratora Domenomania.pl (w celu zabezpieczenia usług pocztowych).

Aby zdjąć nałożoną administracyjną blokadę na skrzynce e-mail nie musisz kontaktować się z Domenomania.pl. Po odebraniu powiadomienia o administracyjnym zawieszeniu skrzynki e-mail, zapoznaj się i postąp zgodnie z przedstawionymi w wiadomości e-mail wskazówkami.

Przed wykonaniem zmiany hasła do skrzynki e-mail oraz jej odblokowaniem za pomocą cPanel, upewnij się, że zabezpieczyłeś się przed powtórzeniem sytuacji, która była powodem blokady (najczęściej jest to nieautoryzowany dostęp do Twojego konta pocztowego, którego przyczyną jest znajdujące się złośliwe oprogramowanie na komputerze).

Odblokowanie skrzynki e-mail na serwerze przez cPanel

Jeśli sprawdziłeś wszystkie komputery, które miały dostęp do zablokowanej skrzynki e-mail, np. za pomocą oprogramowania wirusowego i jesteś pewien, że wyeliminowałeś przyczynę nieautoryzowanego dostępu, możesz przystąpić do odblokowania konta pocztowego.

Przed rozpoczęciem poniżej opisanej procedury zmień hasło do skrzynki e-mail, którą chcesz odblokować.

  1. Zaloguj się do panelu cPanel.
  2. W panelu cPanel przejdź do sekcji: E-mail, a następnie wybierz opcję Konta e-mail.Aby odblokować skrzynki e-mail w cPanel, kliknij opcję: Konta e-mail.
  3. Aby przejść do edycji wybranej skrzynki e-mail, kliknij przycisk: Zarządzaj przy wybranym koncie pocztowym. Na liście zablokowana skrzynka e-mail będzie posiadała status: „Ograniczone”.
    Znajdź zablokowaną skrzynkę e-mail i kliknij przy niej przycisk: Zarządzaj.
  4. Na ekranie zostanie wyświetlony formularz edycji wybranego konta pocztowego. Znajdź sekcję: Ograniczenia i zaznacz pola: Zezwól przy opcjach: Odbieranie wiadomości, Wysyłanie wiadomości oraz Logowanie.
    W sekcji: Ograniczenia zaznacz opcję: Zezwól przy odpowiednich pozycjach, aby zdjąć blokadę skrzynki pocztowej.
  5. Kliknij przycisk: Aktualizuj ustawienia konta e-mail, aby zapisać wprowadzone zmiany i odblokować wybraną skrzynkę e-mail.
    Kliknij przycisk: Aktualizuj ustawienia konta e-mail, aby zapisać zmiany i odblokować skrzynkę e-mail.

Domenomania.pl to jedna z czołowych i największych firm w Polsce, która nieprzerwanie od roku 2004 dostarcza usługi związane z hostingiem, domenami, pozycjonowaniem stron internetowych oraz kreacją stron WWW.

Jak zablokować skrzynkę na serwerze przez cPanel?

Blokada skrzynki e-mail może zostać nałożona za pomocą cPanel samodzielnie przez klienta lub przez administratora Domenomania.pl (w celu zabezpieczenia usług pocztowych).

Najczęstszą przyczyną blokady konta pocztowego przez administratora Domenomania.pl jest stwierdzenie nadużyć na wskazanej skrzynce e-mail (np. niekontrolowana wysyłka spamu).

Domenomania.pl już od ponad 15 lat zajmuje się hostingiem stron WWW i rejestracją domen.

  • Czy ten artykuł był pomocny?
  • TakNie
Promocja na hosting WordPress

Błąd 0x8004210B, 0x80042109 w Outlook – co zrobić?

Błąd 0x8004210B lub 0x80042109 pojawia się zazwyczaj podczas korzystania z klienta poczty e-mail. Zobacz co zrobić gdy pojawi się błąd...

Uwierzytelnianie dwuskładnikowe (2FA) w DirectAdmin

DirectAdmin to panel administracyjny konta hostingowego, który daje możliwość zarządzania szeregiem funkcji oferowanych w ramach usług...

Jaki hosting dla e-commerce?

Wybór odpowiedniego hostingu dla e-commerce jest niezwykle ważny, dlatego wybór powinien być przemyślany. Podpowiadamy, na co należy zwrócić...

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl