Zmiana pakietu hostingu – jak to zrobić?

Promocja na hosting WordPress

Jeśli posiadasz hosting w Domenomania.pl i Twoje potrzeby się zwiększyły, to możesz zamówić zmianę pakietu hostingowego. Zmiana pakietu hostingu może być zasadna, gdy potrzebujesz więcej powierzchni na strony WWW lub skrzynki e-mail. Zmiana pakietu hostingu jest realizowana po opłaceniu wygenerowanego zamówienia w Panelu klienta.

Jak zamówić zmianę pakietu hostingowego w Domenomania.pl?

  1. Zaloguj się do Panelu klienta Domenomania.pl.
  2. Przejdź do sekcji menu: Twoje serwery, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
  3. Na ekranie zostanie wyświetlona lista Twoich serwerów w Domenomania.pl. Kliknij opcję: Zmień pakiet przy wybranym hostingu, dla którego chcesz zmienić pakiet.
    Zmiana pakietu hostingu w Domenomania.pl?
  4. Na następnym ekranie wybierz pakietu hostingu, na który chcesz przejść i kliknij przycisk: Zamów w celu złożenia zamówienia.
    Wybierz pakiet hostingu, na który chcesz przejść.
  5. Na ekranie zostanie wyświetlone podsumowanie złożonego zamówienia. Zapoznaj się z wyświetlonymi informacjami i opłać wygenerowane zamówienie, aby rozpocząć proces zmiany pakietu hostingowego.

Potwierdzenie zamówienia i szczegóły dotyczące płatności zostaną wysłane na Twój adres e-mail, który dodany jest jako kontaktowy dla Twojego konta w Domenomania.pl. Od teraz masz 14 dni na opłacenie złożonego zamówienia. Po tym czasie zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

Zamówiłem zmianę pakietu hostingu w Domenomania.pl, co dalej?

Po złożeniu zamówienia na zmianę pakietu hostingu, na Twoją kontaktową skrzynkę e-mail otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem zamówienia. Na potwierdzeniu zamówienia znajdziesz informacje o hostingu, który zostanie objęty zmianą pakietu po opłaceniu zamówienia. W wiadomości e-mail zawarte również będą dane do wykonania przelewu tradycyjnego lub będziesz mógł skorzystać z szybkiej płatności online.

Zmiana pakietu hostingu zostanie zrealizowana bezpośrednio po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Domenomania.pl lub po przesłaniu potwierdzenia wpłaty na adres e-mail: finanse@domenomania.pl lub faks: +48 71 716 47 05. Do wiadomości z potwierdzeniem zamówienia, zostanie dołączona również PRO FORMA (w załączniku).

Po opłaceniu zamówienia, zostanie wystawiona właściwa faktura VAT. Faktura VAT zostanie wystawiona do 7 dni od daty odnotowania wpłaty i udostępniona w formie elektronicznej w Panelu klienta w sekcji menu: Rozliczenia i płatności.

Potwierdzenie zrealizowanej operacji zmiany pakietu hostingowego zostanie przesłane na kontaktowy adres e-mail, który podany jest w Panelu klienta. Na potwierdzeniu zamówienia zostaną wyświetlone również: dane techniczne serwera, jakie jest dostępne oprogramowanie oraz informacje pod jakim adresem logować się do poczty e-mail (Webmail).

  • Czy ten artykuł był pomocny?
  • TakNie

Co to jest favicon i jak dodać do strony WWW?

Poniższy artykuł przedstawia co to są Favicony, dlaczego warto je używać, jak ważne są do prowadzenia strony WWW oraz jak je dodać do swojej...

Błąd 302 – co to jest i jak naprawić?

W artykule zostało wytłumaczone co to jest błąd 302 i jak poradzić sobie z jego naprawą. Jest to komunikat błędu, który możemy napotkać...

Brotli – co to jest i dlaczego warto go używać?

W niniejszym artykule wyjaśniamy co to jest Brotli oraz jakie korzyści płyną z jego zastosowania. Dowiedz się więcej o tej metodzie kompresji...

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl