Zmiana pakietu hostingu – jak to zrobić?

Jeśli posiadasz hosting w Domenomania.pl i Twoje potrzeby się zwiększyły, to możesz zamówić zmianę pakietu hostingowego. Zmiana pakietu hostingu może być zasadna, gdy potrzebujesz więcej powierzchni na strony WWW lub skrzynki e-mail. Zmiana pakietu hostingu jest realizowana po opłaceniu wygenerowanego zamówienia w Panelu klienta.

Jak zamówić zmianę pakietu hostingowego w Domenomania.pl?

  1. Zaloguj się do Panelu klienta Domenomania.pl.
  2. Przejdź do sekcji menu: Twoje serwery, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
  3. Na ekranie zostanie wyświetlona lista Twoich serwerów w Domenomania.pl. Kliknij opcję: Zmień pakiet przy wybranym hostingu, dla którego chcesz zmienić pakiet.
    Zmiana pakietu hostingu w Domenomania.pl?
  4. Na następnym ekranie wybierz pakietu hostingu, na który chcesz przejść i kliknij przycisk: Zamów w celu złożenia zamówienia.
    Wybierz pakiet hostingu, na który chcesz przejść.
  5. Na ekranie zostanie wyświetlone podsumowanie złożonego zamówienia. Zapoznaj się z wyświetlonymi informacjami i opłać wygenerowane zamówienie, aby rozpocząć proces zmiany pakietu hostingowego.

Zamówiłem zmianę pakietu hostingu w Domenomania.pl, co dalej?

Po złożeniu zamówienia na zmianę pakietu hostingu, na Twoją kontaktową skrzynkę e-mail otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem zamówienia. Na potwierdzeniu zamówienia znajdziesz informacje o hostingu, który zostanie objęty zmianą pakietu po opłaceniu zamówienia. W wiadomości e-mail zawarte również będą dane do wykonania przelewu tradycyjnego lub będziesz mógł skorzystać z szybkiej płatności online.

Zmiana pakietu hostingu zostanie zrealizowana bezpośrednio po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Domenomania.pl lub po przesłaniu potwierdzenia wpłaty na adres e-mail: finanse@domenomania.pl lub faks: +48 71 716 47 05. Do wiadomości z potwierdzeniem zamówienia, zostanie dołączona również PRO FORMA (w załączniku).

Po opłaceniu zamówienia, zostanie wystawiona właściwa faktura VAT. Faktura VAT zostanie wystawiona do 7 dni od daty odnotowania wpłaty i udostępniona w formie elektronicznej w Panelu klienta w sekcji menu: Rozliczenia i płatności.

  • Czy ten artykuł był pomocny?
  • TakNie