Jak zamówić usługę (np. domenę i hosting)?

Promocja na hosting

W tym artykule dowiesz się jak zamówić nową usługę w Domenomania.pl na przykładzie hostingu / serwera. Hosting jest niezbędnym elementem podczas tworzenia strony internetowej. Wielu dostawców oferuje różne pakiety hostingowe skierowane do konkretnych użytkowników. Hosting to miejsce na zewnętrznym serwerze, do którego przesyłane są pliki niezbędne do utrzymania strony WWW, a także poczty elektronicznej. Hostingi możemy podzielić na kilka rodzajów: jakie są rodzaje hostingów?

WAŻNE! Rejestracja nowej usługi polega na wypełnieniu formularza na naszej stronie WWW

Rejestracja usług w Domenomania.pl odbywa się po wypełnieniu odpowiedniego formularza. W ten sposób stworzone zostaje konto abonenta, na które możesz rejestrować kolejne usługi (np. hosting). Po zarejestrowaniu nowej usługi, masz 14 dni na opłacenie złożonego zamówienia. Po tym czasie zamówienie zostanie automatyczne anulowane. Wszystkie domeny rezerwowane w naszej firmie są zgłaszane do rezerwacji jedynie w bazie naszej firmy, w związku z czym o faktycznej rejestracji danej domeny decyduje moment zaksięgowania wpłaty.

Instrukcja jak zamówić nową usługę w Domenomania.pl

W poniższym poradniku dowiesz się jak krok po kroku zamówić nową usługę  (na przykładzie hostingu) w Domenomania.pl.

  1. Aby zamówić nową usługę w Domenomania.pl, na stronie głównej przejdź do odpowiedniej sekcji, np. Hosting i wybierz pakiet, którego parametry odpowiadają Twoim potrzebom. Następnie kliknij przycisk Zamów, który znajduje się pod wybranym pakietem.Na stronie wybierz pakiet hostingu i kliknij przycisk: Zamów.

    WAŻNE! Nie wiesz jaki hosting wybrać? Sprawdź nasz artykuł: Co to jest hosting? Jak wybrać hosting?

  2. Na następnym ekranie zostaną wyświetlone informacje o dodaniu wybranej usługi do koszyka, znajdziesz tutaj informacje o dostępności, cenie oraz będziesz mógł wskazać na jaki okres abonamentowy chcesz zamówić usługę (np. na 1 rok). Kliknij przycisk Dalej.

    WAŻNE! Przez proces rejestracji może pomóc Ci nasz konsultant

    Możesz skorzystać z pomocy naszych konsultantów, którzy przeprowadzą Cię „krok po kroku” przez proces rejestracji usługi.

    Sprawdź dostępność wybranego pakietu, wybierz okres abonamentowy i kliknij przycisk: Dalej.
  3. W kolejnym kroku zostaniesz poinformowany o dostępnych Promocjach, jeśli takie będą dostępne dla wskazanej usługi. Aby przejść do kolejnego kroku, kliknij przycisk: DalejSprawdź dostępne promocje i kliknij przycisk: Dalej, aby przejść do kolejnego kroku zamówienia serwera.
  4. W kolejnym kroku ujrzysz podsumowanie swojego zamówienia. Aby je sfinalizować konieczne jest posiadanie konta użytkownika w serwisie Domenomania.pl. Na tym etapie będziesz miał możliwość Zalogowania do istniejącego już konta lub Rejestracji nowego konta, jeśli jeszcze nie posiadasz żadnych usług w Domenomania.pl.Sprawdź podsumowanie zamówienia. By kontynuować dalej musisz się zalogować do istniejącego konta lub zarejestrować nowe konto.
  5. Po zalogowaniu lub założeniu nowego konta w Domenomania.pl, będziesz mógł wskazać podstawową konfiguracje serwera. Wskaż do jakiej posiadanej przez Ciebie domeny ma być przypisany serwer. Jeśli nie posiadasz własnej domeny:
  6. Następnie ustal login i hasło dostępu. Wybierz także jaki panel do zarządzania serwerem ma zostać zainstalowany na serwerze (cPanel lub DirectAdmin). Po uzupełnieniu wszystkich informacji, kliknij przycisk Złóż zamówienie.Wybierz domenę dla serwera i określ dane dostępowe (login i hasło). Zaznacz jaki panel administracyjny ma być dodany do hostingu (cPanel lub DirectAdmin).
  7. Na ekranie zostanie wyświetlona informacja o przyjęciu zamówienia. Na tym etapie należy dokonać płatności, aby serwer zaczął działać. Możesz to zrobić robiąc zwykły przelew bankowy na dane podane na stronie podsumowania lub też skorzystać z opcji automatycznej płatności PayU.

    Od tej chwili masz 14 dni na opłacenie złożonego zamówienia. Po tym czasie zamówienie zostanie automatyczne anulowane.

    Zamówienie zostało przyjęte. Opłać zamówienie na hosting, aby go uruchomić.
  8. Po opłaceniu zamówienia, serwer zostanie natychmiast uruchomiony (sugerujemy skorzystanie z płatności elektronicznych, ponieważ jest to najszybsza forma płatności).

Dziękujemy za rejestrację i witamy wśród klientów Domenomania.pl!

W podsumowaniu złożonego zamówienia podane zostały szczegóły dotyczące płatności. Informacje te zostały także przesłane drogą mailową na adres podany podczas składania zamówienia. Po zaksięgowaniu wpłaty, opłacone usługi zostaną uruchomione, co także zostanie potwierdzone wysłaniem do Ciebie wiadomości e-mail. Pamiętaj, że zawsze jesteś w stanie przyspieszyć proces księgowania poprzez przesłanie do nas potwierdzenia wpłaty.

WAŻNE! Po zaksięgowaniu wpłaty zostanie wystawiona faktura VAT

W tym samym dniu, w którym została zaksięgowana Twoja wpłata, wystawiona zostanie faktura VAT za zakupione usługi (na dane podane w Panelu klienta). Faktura ta także w ciągu 7 dni od daty jej wystawienia, zostanie wysłana tradycyjną pocztą, jeśli została wyrażona taka chęć.

Czy otrzymam przypomnienie o płatności po zarejestrowaniu usługi?

Nie martw się o terminy! Przypomnimy Ci o wygasającej usłudze.

  • Przypomnienia na adres e-mail – na 21, 14, 7 oraz 3 dni przed zakończeniem ważności danej usługi otrzymasz od nas wiadomość e-mail na adres podany w Panelu Klienta. Wiadomość będzie dotyczyła opłat za przedłużenie ważności danej usługi o kolejny okres abonamentowy.
  • Przypomnienia SMS – jeśli przy Twoim koncie w Panelu klienta zaznaczona została odpowiednia opcja, to na 10, 5 oraz 1 dni przed zakończeniem ważności wysłana zostanie informacja o wygasającej usłudze w postaci wiadomości SMS.

WAŻNE! Aby przypomnienia do Ciebie dotarły, pamiętaj o aktualności danych kontaktowych

Pamiętaj jedynie, aby w Panelu klienta znajdowały się aktualne dane kontaktowe.

Zamówiłem hosting, jak zalogować się do panelu administracyjnego?

Po zarejestrowaniu dowolnej usługi w Domenomania.pl, otrzymujesz możliwość zalogowania się do Panelu klienta.

Jeśli zamówiłeś hosting w Domenomania.pl, to oprócz Panelu klienta, otrzymujesz też dostęp do panelu administracyjnego serwera. Podczas procesu zamawiania serwera, wybrałeś jaki panel administracyjny chcesz dodać do swojego serwera: cPanel lub DirectAdmin.

Jak uzyskać kod authinfo w home.pl?

Usługa utrzymania domen internetowych jest z reguły podobna u wielu dostawców. Obejmuje podstawowe elementy, takie jak rejestracja, odnowienie i...

Jak przenieść stronę WWW z webd.pl na inny serwer?

Jeśli masz już stronę internetową umieszczoną na serwerze u innego operatora jak np. webd.pl to możesz ją bezproblemowo przenieść do firmy...

Jak przenieść stronę WWW z hostinghouse.pl na inny serwer?

Jeśli masz już stronę internetową umieszczoną na serwerze u innego operatora jak np. hostinghouse.pl to możesz ją bezproblemowo przenieść do...

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl