Jak sprawdzić maksymalną wielkość załącznika w Roundcube?

Promocja na hosting WordPress

Podczas korzystania z usługi poczty e-mail bardzo często chcemy przesyłać załączniki, które są dodane do wiadomości. W wielu przypadkach wielkość pliku jaką możemy dodać do wiadomości jest ograniczona. W tym przypadku warto wiedzieć jak duży załącznik możemy przesłać korzystając ze swojej poczty.

W zależności od dostawcy poczty e-mail wielkość załącznika jest w różny sposób limitowana. Ograniczenia te są ustanawiane w sposób bardziej restrykcyjny w przypadku darmowych rozwiązań pocztowych.

Co ma wpływ na wielkość załącznika w wiadomość e-mail?

Jeśli korzystasz z profesjonalnej poczty e-mail to zazwyczaj dostawca hostingu oferuje wysokie limity lub daje możliwości ich edycji. Na to czy i w jaki sposób wielkość załącznika jest ograniczona wpływa w głównej mierze rodzaj usługi pocztowej z jakiej korzystasz.

Ustanawianie limitów załączników e-mail ma też pozytywny wpływ na utrzymanie całej skrzynki. Pozwala to na uniknięcie sytuacji, że pocztą elektroniczną przesyłane będą duże pliki multimedialne. Wysyłka kilku takich plików może spowodować wyczerpanie miejsca w skrzynce e-mail.

Załączniki o dużej pojemności warto przesyłać jako łącza do popularnych dysków w chmurze – jak np. OneDrive.

Jak sprawdzić maksymalną wielkość załącznika w Roundcube?

Wielkość załącznika jaką możemy wysłać korzystając z poczty e-mail jest istotna i wpływa na naszą codzienną pracę. Warto zatem, aby limit taki był rozsądny i dość wysoki, aby przesłanie nieco większego pliku było możliwe i bezproblemowe.

  1. Zaloguj się do swojej poczty e-mail.
  2. Kliknij opcję: Utwórz nową wiadomość. Sprawdź: jak utworzyć nową wiadomość e-mail w Roundcube?
    Kliknij opcję: Utwórz nową wiadomość po lewej stronie ekranu Roundcube.
  3. W prawej części ekranu widoczny jest obszar pozwalający na dodanie załącznika. Widnieje tam informacja na temat maksymalnego rozmiaru pliku jaki możesz dodać jako załącznik do swojej wiadomości e-mail.
  • Czy ten artykuł był pomocny?
  • TakNie
Promocja na hosting WordPress

Błąd 0x8004210B, 0x80042109 w Outlook – co zrobić?

Błąd 0x8004210B lub 0x80042109 pojawia się zazwyczaj podczas korzystania z klienta poczty e-mail. Zobacz co zrobić gdy pojawi się błąd...

Uwierzytelnianie dwuskładnikowe (2FA) w DirectAdmin

DirectAdmin to panel administracyjny konta hostingowego, który daje możliwość zarządzania szeregiem funkcji oferowanych w ramach usług...

Jaki hosting dla e-commerce?

Wybór odpowiedniego hostingu dla e-commerce jest niezwykle ważny, dlatego wybór powinien być przemyślany. Podpowiadamy, na co należy zwrócić...

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl