Jak usunąć niechciane wiadomości z skrzynki?
Za pośrednictwem cPanelu możesz utworzyć skrzynki e-mail, które będą funkcjonowały na Twoim hostingu. Jeśli przypiszesz do hostingu domeny, to Twoje skrzynki e-mail będą mogły korzystać z adresów tych domen.
Jeśli potrzebujesz przejść do edycji wybranej skrzynki e-mail (np. w celu skasowania z niej niechcianych wiadomości), możesz to zrobić po zalogowaniu do cPanelu. Możesz opróżnić skrzynkę e-mail na wiele sposobów (np. starsze wiadomości niż). Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak skasować niechciane wiadomości na skrzynce e-mail utworzonej na hostingu w Domenomania.pl.
Jak opróżnić skrzynki e-mail na hostingu przez cPanel
Aby opróżnić pojemność skrzynki e-mail na serwerze za pomocą cPanelu:
- Zaloguj się do panelu cPanel.
- W panelu cPanel przejdź do sekcji: E-mail, a następnie wybierz opcję Konta e-mail.
- Aby przejść do edycji wybranej skrzynki e-mail, kliknij przycisk: Zarządzaj przy wybranym koncie pocztowym.
- Na ekranie zostanie wyświetlony formularz edycji dla wybranego konta pocztowego. Po prawej stronie ekranu znajdź sekcję: Przydatne opcje i kliknij pozycję: Opróżnij skrzynki e-mail. Dzięki tej funkcji możesz wyczyścić skrzynkę e-mail (np. wszystkie wiadomości, starsze niż rok, większe niż, itd.).
- Zostaniesz przekierowany do ekranu czyszczenia wybranej skrzynki e-mail. W polu: Account możesz zmienić skrzynkę e-mail, dla której chcesz wykonać proces czyszczenia. Po wybraniu katalogu skrzynki, będziesz miał do wyboru kilka zdefiniowanych opcji, np.: starsze niż rok, większe niż 30MB, wszystkie wiadomości oraz będziesz mógł samodzielnie określić reguły czyszczenia konta pocztowego.
- Po kliknięciu przycisku: Delete Pemanently wykonany zostanie proces czyszczenia wybranej skrzynki e-mail. W prawym górnym rogu ekranu zostanie wyświetlony komunikat potwierdzający wykonanie operacji czyszczenia.