Jak dodawać produkty w WooCommerce?

Promocja na hosting

Jeśli myślisz o rozwoju w branży e-commerce to bardzo dobrym rozwiązaniem jest założenie sklepu internetowego z wykorzystaniem WooCommerce. Wtyczka jest całkowicie darmowa, a tworzenie sklepu WooCommerce jest bardzo proste. Podobnie jak dodawanie produktów. Zobacz jak dodawać produkty w WooCommerce.

Dlaczego warto założyć sklep internetowy w WooCommerce?

WooCommerce jest wtyczką e-commerce stworzoną specjalnie w celu bezproblemowej integracji z WordPressem sklepu internetowego. Utworzenie sklepu z wykorzystaniem wtyczki WooCommerce jest bardzo szybkie i proste. Jest to idealne rozwiązanie dla osób, które nie mają doświadczenia w tworzeniu stron i sklepów. WooCommerce to darmowa wtyczka, która pozwala zamienić witrynę WordPress w sklep internetowy.

Jeśli chcesz w łatwy sposób zainstalować WooCommerce, skorzystaj z intuicyjnego hostingu dla E-commerce z darmowym certyfikatem SSL.

Zainstalowanie WooCommerce i konfiguracja sklepu również są proste, a jeśli będziesz potrzebował pomocy, możesz liczyć na ogromną ilość instrukcji oraz wsparcie rozbudowanej społeczności skupionej wokół WooCommerce – także na polskich forach i grupach dyskusyjnych.

Jak dodawać produkty w WooCommerce?

  1. Zaloguj się do Kokpitu WordPress
  2. Z menu WordPressa wybierz: Produkty. Dodaj nowy produkt lub zarządzaj już istniejącym
    Dodaj nowy produkt lub edytuj już istniejący
  3. W głównym polu możesz wprowadzić lub edytować nazwę produktu oraz jego opis
    Dodaj nazwę produktu i opis

  4. Po przejściu do wybranego produktu lub dodaniu nowego pojawia się okno edycji produktu. Wygląda nie inaczej niż okno edycji wpisu czy strony. Wybierz rodzaj produktu
    Wybierz rodzaj produktu
  5. Wpisz cenę produktu
    Przejdź do sekcji: Ogólne i ustal cenę
  6. Przejdź do ustawień magazynu. W tej sekcji możesz wprowadzić unikalny numer produktu (SKU) oraz określić czy dany produkt jest dostępny na magazynie.
    Ustawienia magazynu
  7. Zarządzaj stanem magazynowym dodając ilość dostępnych na magazynie produktów
    Zarządzaj stanem magazynowym
    Zakładka magazyn pozwala nam odpowiednio skonfigurować zarzadzanie stanem magazynowym. Kiedy wiemy, że nasz produkt się skończył możemy ustawić jego status jako niedostępny. Zmiany te możemy dokonać w zakładce „Stan magazynowy”. Tutaj wpisujesz wartość produktów, która obecnie jest na magazynie lub wybierasz opcję Brak w magazynie. Zarzadzanie stanem magazynowym można również dodać automatycznie poprzez uruchomienie opcji zarządzania stanem magazynowym przez system.
  8. W kategorii: Wysyłka wprowadź wagę oraz wymiary produktu
    Wprowadź wagę oraz wymiary produktuKiedy sprzedajemy produkt fizyczny w tej sekcji możemy ustawić parametry produktu, czyli wielkość i waga. Jeśli twój produkt jest wirtualny, opcja ta znika z ustawień.
  9. W sekcji: Atrybuty możesz dodać dodatkowe cechy, o których chciałbyś wspomnieć w przypadku produktu. Atrybuty można wykorzystać przy filtrowaniu produktów na liście produktów
    Dodaj atrybuty do swoich produktów
  10. Przejdź do zakładki: Zaawansowane i dodaj kolejność w menu, czyli  który w kolejności ma być edytowany produkt na liście produktów. Sekcja ta umożliwia dodanie notatki do zakupu. Tutaj możesz także włączyć opinie jeśli chcesz, aby pod opisem produktu znalazł się formularz do zamieszczenia opinii.
    Ustal kolejność produktu w menu i włącz opinie
  11. Na górze okna ustawień masz możliwość  zmiany produktu na wirtualny i/lub produkt do pobraniaUstaw produkt wirtualny lub do pobrania
  12. Po wprowadzeniu odpowiednich ustawień w przypadku nowego produktu: Opublikuj produkt. W przypadku istniejącego produktu: Aktualizuj, aby wprowadzone zmiany zostały zapisane.

Jak przenieść stronę WWW z dhosting.pl na inny serwer w 48h?

 [alert style="info"]Napisz na BOK@domenomania.pl i zrobimy to za CIEBIE w 48H!Jednak jeśli wolisz zrobić to sam poniżej dajemy Ci...

Jak przenieść stronę WWW z Linux.pl na inny serwer w 48h?

 [alert style="info"]Napisz na BOK@domenomania.pl i zrobimy to za CIEBIE w 48H!Jednak jeśli wolisz zrobić to sam poniżej dajemy Ci...

Jak uzyskać kod authinfo w home.pl?

Usługa utrzymania domen internetowych jest z reguły podobna u wielu dostawców. Obejmuje podstawowe elementy, takie jak rejestracja, odnowienie i...

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl