Czy można dodać wielu użytkowników w cPanel?
Po zalogowaniu do cPanelu, możesz utworzyć kolejne konta użytkowników, które będą miały dostęp do panelu administracyjnego cPanel. Dodatkowe konta w cPanel możesz utworzyć dla Twoich współpracowników lub klientów.
Dodawanie nowego użytkownika w cPanel
- Zaloguj się do panelu cPanel.
- Po zalogowaniu do cPanel, znajdź sekcję: Preferencje na dole ekranu i kliknij opcję: Menadżer użytkowników.
- Na ekranie zostanie wyświetlona lista utworzonych dotychczas użytkowników. Ikony po prawej stronie symbolizują odpowiednio dostęp kont użytkowników do: E-mail, FTP oraz Web Disk. Kliknij przycisk: Dodaj użytkownika, aby rozpocząć proces tworzenia nowego użytkownika z dostępem do cPanelu.
- Na ekranie zostanie wyświetlony formularz dodawania nowego użytkownika w cPanel. Uzupełnij sekcje:
- Podstawowe informacje – wpisz pełną nazwę, nazwę, adres e-mail oraz wybierz domenę dla nowego użytkownika.
- Informacje o zabezpieczeniach – wybierz czy użytkownik ma samodzielnie ustawić własne hasło dostępu (za pomocą wiadomości e-mail) czy chcesz teraz ustawić mu hasło.
- Usługi – w tym miejscu możesz włączyć dostęp konta użytkownika cPanel do wybranych usług: konta e-mail, konta FTP lub dostęp do usługi Web Disk z ograniczoną pojemnością.
- Kliknij przycisk: Utwórz, aby utworzyć nowego użytkownika.
Sprawdź także: