Jak dodać użytkownika w cPanel?

Po zalogowaniu do cPanelu, możesz utworzyć kolejne konta użytkowników, które będą miały dostęp do panelu administracyjnego cPanel. Dodatkowe konta w cPanel możesz utworzyć dla Twoich współpracowników lub klientów.

Dodawanie nowego użytkownika w cPanel

  1. Zaloguj się do panelu cPanel.
  2. Po zalogowaniu do cPanel, znajdź sekcję: Preferencje na dole ekranu i kliknij opcję: Menadżer użytkowników.
    W cPanel znajdź sekcję: Preferencje i kliknij opcję: Menedżer użytkowników
  3. Na ekranie zostanie wyświetlona lista utworzonych dotychczas użytkowników. Ikony po prawej stronie symbolizują odpowiednio dostęp kont użytkowników do: E-mail, FTP oraz Web Disk. Kliknij przycisk: Dodaj użytkownika, aby rozpocząć proces tworzenia nowego użytkownika z dostępem do cPanelu.
    cPanel - Menedżer użytkowników
  4. Na ekranie zostanie wyświetlony formularz dodawania nowego użytkownika w cPanel. Uzupełnij sekcje:
    • Podstawowe informacje – wpisz pełną nazwę, nazwę, adres e-mail oraz wybierz domenę dla nowego użytkownika.Aby dodać nowego użytkownika w cPanel, uzupełnij podstawowe informacje o użytkowniku
    • Informacje o zabezpieczeniach – wybierz czy użytkownik ma samodzielnie ustawić własne hasło dostępu (za pomocą wiadomości e-mail) czy chcesz teraz ustawić mu hasło.Podczas tworzenia użytkownika w cPanel ustal informacje o zabezpieczeniach
    • Usługi – w tym miejscu możesz włączyć dostęp konta użytkownika cPanel do wybranych usług: konta e-mail, konta FTP lub dostęp do usługi Web Disk z ograniczoną pojemnością.
      Ustawienia dostępu użytkownika w cPanel do dodatkowych usług (FTP, E-mail, Web Disk)
  5. Kliknij przycisk: Utwórz, aby utworzyć nowego użytkownika.
  • Czy ten artykuł był pomocny?
  • TakNie