Aliasy e-mail i usługi przesyłania dalej cPanel

Promocja na hosting

Usługi przesyłania dalej poczty e-mail dostępne w cPanel umożliwiają automatyczne przekazywanie przychodzących wiadomości na jeden adres e-mail do innej wskazanej skrzynki pocztowej.

Domenomania.pl już od ponad 15 lat zajmuje się hostingiem stron WWW i rejestracją domen.

Jak dodać alias, czyli usługę przesyłania dalej w cPanel?

Po dodaniu usługi przesyłania dla istniejącego adresu e-mail, jedna kopia wiadomości zostanie zachowana w istniejącej skrzynce e-mail, a druga kopia zostanie wysłana na nowy adres. Jeśli utworzysz usługę przesyłania dalej dla nieistniejącego adresu, to wiadomość zostanie wysłana tylko na nowy adres.

  1. Zaloguj się do panelu cPanel.
  2. Przejdź do sekcji: E-mail, a następnie wybierz opcję: Usługi przesyłania poczty e-mail dalej.
  3. Kliknij przycisk: Dodaj usługę przesyłania dalej.
  4. Aby utworzyć usługę przesyłania dalej wypełnij wyświetlony formularz:
    • Adres do przesyłania dalej – wpisz nazwę, która będzie znajdowała się przed @ w aliasie e-mail.
    • Domena – wybierz domenę (na liście wyświetlana jest lista domen przypisanych i dodanych do cPanel).
    • Przesyłaj dalej na adres e-mail – wpisz adres e-mail, na które ma być przesyłana cała poczta e-mai.

      Możesz też wybrać opcję: Odrzuć i wyślij błąd do nadawcy (w czasie działania usługi SMTP) i następnie wpisać komunikat, który otrzymają nadawcy poczty wysyłanej na adres aliasu.

  5. Kliknij przycisk: Dodaj usługę przesyłania dalej, aby utworzyć alias dla skrzynki (czyli kolejny adres e-mail).

Jeśli posiadasz hosting w Domenomania.pl możesz na nim umieścić swoją stronę WWW lub przechowywać pliki.

Jak sprawdzić gdzie trafia przesyłana dalej poczta?

Skorzystaj z funkcji cPanel, która umożliwia sprawdzanie co dzieje się z przekazywanymi wiadomościami e-mail.

  1. Zaloguj się do panelu cPanel.
  2. Przejdź do sekcji: E-mail, a następnie wybierz opcję: Usługi przesyłania poczty e-mail dalej.
  3. Kliknij przycisk: Śledzenie przy utworzonym aliasie.
  4. Jeśli będą dostępne wyniki do wyświetlenia, to na ekranie zostanie przedstawiony diagram, zawierający informacje gdzie kierowana jest przesyłana dalej poczta e-mail. Informacje mogą być pomocne przy śledzeniu i identyfikowaniu błędów z routingiem poczty.

Jak przenieść stronę WWW z dhosting.pl na inny serwer w 48h?

 [alert style="info"]Napisz na BOK@domenomania.pl i zrobimy to za CIEBIE w 48H!Jednak jeśli wolisz zrobić to sam poniżej dajemy Ci...

Jak przenieść stronę WWW z Linux.pl na inny serwer w 48h?

 [alert style="info"]Napisz na BOK@domenomania.pl i zrobimy to za CIEBIE w 48H!Jednak jeśli wolisz zrobić to sam poniżej dajemy Ci...

Jak uzyskać kod authinfo w home.pl?

Usługa utrzymania domen internetowych jest z reguły podobna u wielu dostawców. Obejmuje podstawowe elementy, takie jak rejestracja, odnowienie i...

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl