Jak sprawdzić maksymalną wielkość załącznika w Roundcube?

Promocja na hosting

Podczas korzystania z usługi poczty e-mail bardzo często chcemy przesyłać załączniki, które są dodane do wiadomości. W wielu przypadkach wielkość pliku jaką możemy dodać do wiadomości jest ograniczona. W tym przypadku warto wiedzieć jak duży załącznik możemy przesłać korzystając ze swojej poczty.

W zależności od dostawcy poczty e-mail wielkość załącznika jest w różny sposób limitowana. Ograniczenia te są ustanawiane w sposób bardziej restrykcyjny w przypadku darmowych rozwiązań pocztowych.

Co ma wpływ na wielkość załącznika w wiadomość e-mail?

Jeśli korzystasz z profesjonalnej poczty e-mail to zazwyczaj dostawca hostingu oferuje wysokie limity lub daje możliwości ich edycji. Na to czy i w jaki sposób wielkość załącznika jest ograniczona wpływa w głównej mierze rodzaj usługi pocztowej z jakiej korzystasz.

Ustanawianie limitów załączników e-mail ma też pozytywny wpływ na utrzymanie całej skrzynki. Pozwala to na uniknięcie sytuacji, że pocztą elektroniczną przesyłane będą duże pliki multimedialne. Wysyłka kilku takich plików może spowodować wyczerpanie miejsca w skrzynce e-mail.

Załączniki o dużej pojemności warto przesyłać jako łącza do popularnych dysków w chmurze – jak np. OneDrive.

Jak sprawdzić maksymalną wielkość załącznika w Roundcube?

Wielkość załącznika jaką możemy wysłać korzystając z poczty e-mail jest istotna i wpływa na naszą codzienną pracę. Warto zatem, aby limit taki był rozsądny i dość wysoki, aby przesłanie nieco większego pliku było możliwe i bezproblemowe.

  1. Zaloguj się do swojej poczty e-mail.
  2. Kliknij opcję: Utwórz nową wiadomość. Sprawdź: jak utworzyć nową wiadomość e-mail w Roundcube?
    Kliknij opcję: Utwórz nową wiadomość po lewej stronie ekranu Roundcube.
  3. W prawej części ekranu widoczny jest obszar pozwalający na dodanie załącznika. Widnieje tam informacja na temat maksymalnego rozmiaru pliku jaki możesz dodać jako załącznik do swojej wiadomości e-mail.

Jak dodać kolejny adres e-mail w Panelu klienta LH.pl?

Posiadając konto w LH.pl prawdopodobnie jest zabezpieczone za pomocą dwuskładnikowego uwierzytelniania (2FA) i przy każdym logowaniu system wysyła kod...

Jak dodać dodatkowy e-mail w Panelu klienta nazwa.pl?

Jeśli korzystasz z usług firmy nazwa.pl, Twój panel klienta prawdopodobnie korzysta z mechanizmu podwójnego uwierzytelniania (2FA). To dodatkowa warst...

Jaki hosting wybrać? Najlepsze propozycje hostingu stron WWW

Wybór odpowiedniego hostingu stron internetowych stanowi kluczowy element sukcesu każdej witryny, wpływając bezpośrednio na jej wydajność, bezpieczeńs...

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl