Jak zmienić hasło do e-mail w Thunderbird?

Promocja na hosting WordPress

Choć proces zmiany hasła do skrzynki e-mail wydaje się być prosty, warto zaznaczyć, że program Thunderbird nie pozwala na zmianę samego hasła skrzynki. Możemy jedynie zaktualizować zapisane hasło w programie, które odpowiada naszemu obecnemu hasłu. W przypadku zmiany hasła na serwerze pocztowym, takim jak hosting Domenomania.pl, konieczne będzie zastosowanie kilku prostych kroków w programie Thunderbird, aby dostosować program do nowego hasła. Zmiana hasła do e-mail Thunderbird – instrukcja krok po kroku, sprawdź, jak to zrobić z naszym poradnikiem.

Zmiana hasła do skrzynki e-mail w programie Thunderbird to kwestia kilku kliknięć. Jeśli zmienisz swoje hasło do skrzynki pocztowej na hostingu w Domenomania.pl, z której na co dzień korzystasz poprzez program Mozilla Thunderbird, konieczna będzie jego aktualizacja w programie.

WAŻNE! Przez program pocztowy nie zmienisz obecnego hasła do skrzynki

WAŻNE! Program Mozilla Thunderbird nie umożliwia zmiany Twojego hasła do skrzynki pocztowej. Możesz tego dokonać jedynie u swojego dostawcy (hosting, Gmail itp.). Niniejszy tutorial tłumaczy jak wprowadzić nowe (zmienione) hasło do programu pocztowego, w którym zapisane było hasło dotychczasowe.

Jak wygląda zmiana hasła do e-mail Thunderbird?

Jest to bardzo proste, ponieważ po uruchomieniu programu sam zweryfikuje on czy zapisane w nim hasło jest aktualne.

  1. Po uruchomieniu programu pocztowego Thunderbird, wyświetlony zostanie odpowiedni komunikat z prośbą o aktualizację hasła. W okienku, które się pojawi wybierz opcję Wprowadź nowe hasło.Zmiana hasła do e-mail Thunderbird
  2. W kolejnym okienku podaj nowe hasło, zaznacz opcję Użyj Menedżera haseł, aby zachować to hasło, następnie kliknij Ok.Zmiana hasła w programie e-mail Thunderbird
  3. Hasło do serwera poczty przychodzącej zostanie zaktualizowane. Wyżej opisane kroki należy powtórzyć dla serwera poczty wychodzącej. W tym przypadku program także wykryje niezgodność starego hasła i wyświetli stosowną prośbę przy próbie wysłania wiadomości e-mail.Zmiana hasła do e-mail Thunderbird podczas próby wysyłki
  4. W kolejnym okienku podaj nowe hasło, zaznacz opcję Użyj Menedżera haseł, aby zachować to hasło, następnie kliknij Ok.Zmiana hasła do konta e-mail Thunderbird
  5. To wszystko! Nowe hasło zostało zaktualizowane w programie Mozilla Thunderbird.

Domenomania.pl to jedna z czołowych i największych firm w Polsce, która nieprzerwanie od roku 2004 dostarcza usługi związane z hostingiem, domenami, pozycjonowaniem stron internetowych oraz kreacją stron WWW.

Jak usunąć zapisane dane logowania w Menedżerze haseł?

Jeśli użyłeś Menedżera haseł do zapisania swojego hasła, możesz w łatwy sposób usunąć zapisane dane.

  1. W tym celu, w oknie głównym programu, kliknij na klawiaturze przycisk Alt. W górnej części okna programu pojawi się dodatkowe menu. Wybierz z niego zakładkę Narzędzia, a następnie Opcje.W Thunderbird kliknij Narzędzia -> Opcje
  2. W kolejnym oknie przejdź do sekcji Bezpieczeństwo, następnie wybierz zakładkę Hasła i kliknij przycisk Zachowane hasła.Kliknij zakładkę Bezpieczeństwo i przejdź do zakładki Hasła
  3. Teraz zaznacz hasła do których kont chcesz usunąć i kliknij przycisk Usuń.W programie Thunderbird zaznacz hasła i kliknij Usuń
  4. To wszystko! Zapisane hasła zostały usunięte. Przy kolejnej próbie sprawdzenia lub wysłania poczty zostaniesz poproszony o wprowadzenie hasła.

Domenomania.pl już od ponad 15 lat zajmuje się hostingiem stron WWW i rejestracją domen.

  • Czy ten artykuł był pomocny?
  • TakNie

Ulepsz swoją witrynę WordPress za pomocą wtyczek logowania i rejestracji

Wtyczki do logowania i rejestracji są niezbędne, aby ożywić Twoją witrynę WordPress. Nie tylko ułatwiają odwiedzającym rejestrację, ale...

Jak przygotować się do skopiowania witryny w DirectAdmin?

Duplikowanie witryny WordPress to częste zadanie, szczególnie przydatne, gdy trzeba wprowadzić istotne zmiany lub przetestować nowe funkcje bez...

WP_HOME i WP_SITEURL w WordPress

Konfigurowanie strony WordPress wymaga zrozumienia kilku ustawień technicznych, z których dwa to WP_HOMEi WP_SITEURL. Ustawienia te są niezbędne...

Domeny, hosting, serwery VPS i poczta e-mail

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji.

Telefon

Kontakt w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
Infolinia:
+48 71 715 27 24

Poczta

Kontakt mailowy w sprawie usług i zamówień

Czynne:
poniedziałek - niedziela
24h na dobę
Email:
bok@domenomania.pl